Ja man facking wreed gekquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:13 schreef Bravebart het volgende:
Wel sick gast, 250 en dan nog ingehaald worden
Rij eens een stukje door, dan weet je wat ik bedoelquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:13 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Tussen zwolle en wezep bedoel je dan? Daar ligt toch vrij nieuw asfalt?
Ik scheur altijd door de rotondes jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zegt de idioot die elke rotonde niet neemt maar hoekt
250 is ook in Duitsland vrij uitzonderlijk.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:14 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja man facking wreed gek
O wacht in duitsland is dat normaal
Ja maar wel facking misselijkmakendquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik scheur altijd door de rotondes javet leuk.
Flikker toch op manquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:14 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja man facking wreed gek
Nergens last van in je eentje.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
250 is ook in Duitsland vrij uitzonderlijk.
[..]
Ja maar wel facking misselijkmakend
Ik wist wel dat het een fokker moest zijn die in die pimpel paarse, met gele accenten, veyron reedquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
ja man! ik reed laatst 360 volgens mn Tomtom
In een 30 zone!
Wat een boefje ben ik toch.
Volgens mij hebben wij het over een andere A50.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:11 schreef xyzyx het volgende:
[..]
O wacht ja dat is de a50.. ik bedoelde de a28![]()
Nouja tussen apeldoorn en zwolle is het asvalt redelijk op de a50 maar je hebt wel gelijk dat als je van zwolle de andere kant op rijd het asvalt bagger is.. Maar dat waren ze gister opnieuw aan het asvalteren... waardoor ik me ook netjes aan de snelheid hielt en ik dus nog nooit zo traag daar gereden heb
Was wel rustgevend trouwens
jwtz gekquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de TomTom gelijk
Bart vind me niet meer lievquote:
Ik begin serieus te twijfelen of je uberhaupt ooit gereden hebt, van de A50, A28 weet je niet van en nu denk je serieus dat 250 op de Bahn normaal is?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:14 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja man facking wreed gek
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:17 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Bart vind me niet meer liev![]()
*doet heel snel paar theezakjes ergens tegen aan gooien*
Als je de 200 een keer kan aantikken vanaf Oostenrijk tot Nederland dan heb je al mazzel gehad.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:17 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik begin serieus te twijfelen of je uberhaupt ooit gereden hebt, van de A50, A28 weet je niet van en nu denk je serieus dat 250 op de Bahn normaal is?
Dat is ook weer niet zo, maar meeste duitsers rijden gewoon netjes 130 op de rechterbaan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als je de 200 een keer kan aantikken vanaf Oostenrijk tot Nederland dan heb je al mazzel gehad.
Ja ik haalde ze door elkaar.. a28 is van utrecht naar zwolle en a50 is van apeldoorn naar zwolle..quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:16 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij het over een andere A50.
Zwolle richting apeldoorn is dramatisch, zijn ze nu bezig met nieuw asfalt.
A28 is ook niet echt een goede weg, ook altijd vrij druk nog, en spoorvorming/deuken in het asfalt.
Nee.. maar t is geen uitzondering dat je ingehaald wordt als je 250 rijd..quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:17 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik begin serieus te twijfelen of je uberhaupt ooit gereden hebt, van de A50, A28 weet je niet van en nu denk je serieus dat 250 op de Bahn normaal is?
Klopt en veel harder dan 160-180 rijden ze echt niet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:20 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat is ook weer niet zo, maar meeste duitsers rijden gewoon netjes 130 op de rechterbaan.
Duh Brezahnquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:17 schreef Sjoegerd het volgende:
Raad eens welk bedrijf ik wil proberen Heimen voor stage
Neequote:
Nogmaals nee, nog één kansquote:
Nee op die stukken kom ik nooit.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:21 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee.. maar t is geen uitzondering dat je ingehaald wordt als je 250 rijd..
Nouja wij rijden dan ook op stukken waar je het gas vol open kan trekken dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |