Volgende keer is Golfer weer als eerste of S&T beetje afwisselenquote:Op maandag 27 september 2010 20:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom word ik nu weer als eerste genoemd?Sun en TAV zijn veel erger. Die hebben ook meer flessen
Tekenen is kijkenquote:Op maandag 27 september 2010 20:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh komt wel goed, je tekent iedereen eruit![]()
doet me herinneren aan paar maanden geleden toen we oude spullen bekeken en mn moeder mn eerste tekenboek (van kleuterschool) vond. ze bekeek de tekeningen, moest toen heel hard lachen en zei; "zo teken je nu nog!"
zou het zo graag willen kunnen maar kan het echt niet. raak in paniek als ik iets moet tekenen en bij het spelletje Party & Co zorgt niemand dat ze op het vak tekenen komen te staan als ik dat moet doen en zij moeten raden
Als je er zo veel op zit als wij mag ie best groot zijnquote:Op maandag 27 september 2010 20:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Damz, jullie bank is een kwart van jullie kamer
Lein, ben jij het?quote:Op maandag 27 september 2010 20:40 schreef kaasplankje het volgende:
dus, en nu geen gezeik en gejank meer
Schijtzooi ofzo?quote:Op maandag 27 september 2010 20:40 schreef kaasplankje het volgende:
dat is toch HBO wat je hebt gedaan? ik was mavo geslaagd dus 'moest' dan wel naar SPW. was ook het enige in de buurt naast Toerisme, dus werd na de open dag toerisme. goeie motivatie hequote:Op maandag 27 september 2010 20:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja Sociaal Pedagogisch Werk, vaak gecombineerd met activiteitenbegeleiding. Wel heel wat anders dan Maatschappelijk Werk en Dienstverlening dusIk heb een combi-jaar MWD, SPH en CMV (cultureel maatschappelijke vorming) gedaan. Na het 1e jaar zou je dan een van de 3 moeten kiezen, maar ik hield het dus maar een halfjaar vol.
Dat zegt mijn dansdocent ook, en ik weet het nog zo nietquote:Op maandag 27 september 2010 20:40 schreef Aure het volgende:
[..]
Tekenen is kijkenAls jij goed naar een object kan kijken, dan kan je het ook tekenen
Aldus mijn docent tekenen
Alhoewel het wel wat oefening kan vergen hoor
dacht het ook!quote:
Jup, HBO.. maar die opleiding functioneerde niet zo goed op het moment dat ik er zat, en ik paste eigenlijk totaal niet in het wereldje van de hulpverlening. Bleek.. Achteraf had CMV misschien nog wel wat kunnen worden, maar wel pas toen ik ouder was..quote:Op maandag 27 september 2010 20:41 schreef FutureFairytale het volgende:
ja ik wilde net iets eten Kaas!!![]()
[..]
dat is toch HBO wat je hebt gedaan? ik was mavo geslaagd dus 'moest' dan wel naar SPW. was ook het enige in de buurt naast Toerisme, dus werd na de open dag toerisme. goeie motivatie he
nou ik ben het bewijs dat het echt niet kanquote:Op maandag 27 september 2010 20:40 schreef Aure het volgende:
[..]
Tekenen is kijkenAls jij goed naar een object kan kijken, dan kan je het ook tekenen
Aldus mijn docent tekenen
Alhoewel het wel wat oefening kan vergen hoor
Ik ook nietquote:Op maandag 27 september 2010 20:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, omdat wij ze niet direct leegkantelen Petje
Ik zeik en jank als ik dat wil, JA! En nu je mond dicht houden en een lief kaasplankje zijnquote:Op maandag 27 september 2010 20:40 schreef kaasplankje het volgende:
vind het geen opmerking voor Kaas eerlijk gezegd. of hij had niet alles gelezen, dat zal het wel zijnquote:
Hoi Leinquote:Op maandag 27 september 2010 20:44 schreef Leintjeuh het volgende:
Echt. Ik geloof dat ik even een paar dagen iets anders ga doen dan fokken.
Sowieso gezond af en toequote:Op maandag 27 september 2010 20:44 schreef Leintjeuh het volgende:
Echt. Ik geloof dat ik even een paar dagen iets anders ga doen dan fokken.
Ja maar als je dat mens dan 80 keer tekent dan begint het na een tijdje echt wel ergens op te lijken hoorquote:Op maandag 27 september 2010 20:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou ik ben het bewijs dat het echt niet kan![]()
ik zie een mens en als ik dan dat mens teken zien ze er allemaal hetzelfde uit. met 1 streep haar en lange rondjes als armen en benen. en nou ik op met mezelf voor gek zetten
heb je dat vak niet ook op de middelbare gehad? ik wel. ik weet eigenlijk ook niet of ik in de hulpverlening pas. heb allemaal droombeelden in mn hoofd maar denk niet dat ik in de praktijk ook zo goed ben en zoveel voor elkaar krijg.quote:Op maandag 27 september 2010 20:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jup, HBO.. maar die opleiding functioneerde niet zo goed op het moment dat ik er zat, en ik paste eigenlijk totaal niet in het wereldje van de hulpverlening. Bleek.. Achteraf had CMV misschien nog wel wat kunnen worden, maar wel pas toen ik ouder was..
nu?quote:Op maandag 27 september 2010 20:44 schreef Windigo het volgende:
[..]
Je bent erg liefIk hoop dat we nog eens tegelijk op msn zijn
Niks ervan, dat geweeklaag en gejeremijeer moet maar eens afgelopen zijn stelletje fucking kneuzen, het wordt eens tijd dat jullie voor jezelf gaan opkomen ipv dat gejammer hoe erg 't leven wel niet isquote:Op maandag 27 september 2010 20:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ook niet
[..]
Ik zeik en jank als ik dat wil, JA! En nu je mond dicht houden en een lief kaasplankje zijn
ik vind 3d zo knap. als ik iemand zie schetsen denk ik: 'dat kan ik ook'. maar ik weet nooit hoe ik moet beginnen en uiteindelijk hou ik leeg papier overquote:Op maandag 27 september 2010 20:46 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja maar als je dat mens dan 80 keer tekent dan begint het na een tijdje echt wel ergens op te lijken hoorIk heb stillevens getekend tot ik er bij neer viel en ze waren uiteindelijk best leuk, terwijl het in t begin nergens op leek
Welk vak??quote:Op maandag 27 september 2010 20:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb je dat vak niet ook op de middelbare gehad? ik wel. ik weet eigenlijk ook niet of ik in de hulpverlening pas. heb allemaal droombeelden in mn hoofd maar denk niet dat ik in de praktijk ook zo goed ben en zoveel voor elkaar krijg.
je kunt alsnog CMV doen als je het écht graag wilt
quote:Op maandag 27 september 2010 20:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Niks ervan, dat geweeklaag en gejeremijeer moet maar eens afgelopen zijn stelletje fucking kneuzen, het wordt eens tijd dat jullie voor jezelf gaan opkomen ipv dat gejammer hoe erg 't leven wel niet is
Ah, nieuwe therapievorm in da housequote:Op maandag 27 september 2010 20:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Niks ervan, dat geweeklaag en gejeremijeer moet maar eens afgelopen zijn stelletje fucking kneuzen, het wordt eens tijd dat jullie voor jezelf gaan opkomen ipv dat gejammer hoe erg 't leven wel niet is
doet me denken aan mijn korte carriere op de kunstacademiequote:Op maandag 27 september 2010 20:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik vind 3d zo knap. als ik iemand zie schetsen denk ik: 'dat kan ik ook'. maar ik weet nooit hoe ik moet beginnen en uiteindelijk hou ik leeg papier over
wie zegt er dat het leven erg is? niemand. een persoonlijk leven gaat het om, niet het leven zelf. en wees blij dat je niet in die situatie zit..quote:Op maandag 27 september 2010 20:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Trail & errorquote:Op maandag 27 september 2010 20:49 schreef TAV74 het volgende:
Ah, nieuwe therapievorm in da houseAltijd goed, meerdere vormen proberen, je weet maar nooit wat aanslaat.
Doe ik ook altijd met paracetamol; mond open, handvol paracetamol erin gooien en alles wat blijft plakken is de juiste dosis.quote:Op maandag 27 september 2010 20:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ah, nieuwe therapievorm in da houseAltijd goed, meerdere vormen proberen, je weet maar nooit wat aanslaat.
echt waar? wat tof zeg dat je nog wilt doorstuderen!quote:Op maandag 27 september 2010 20:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Welk vak??![]()
En nee, dat ga ik maar niet doen.. Ik ga niet nog een bachelor halen als ik ook een master kan doen (en ga doen waarschijnlijk dus)
Da's zo'n woord net als 'cradle' wat altijd verkeerd wordt gespeld.quote:
Steer 2?quote:Op maandag 27 september 2010 20:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Er zijn wel wat trucjes die je een begin gevenquote:Op maandag 27 september 2010 20:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik vind 3d zo knap. als ik iemand zie schetsen denk ik: 'dat kan ik ook'. maar ik weet nooit hoe ik moet beginnen en uiteindelijk hou ik leeg papier over
CMV was nog geen vak toen ik op de HAVO zat nee..quote:Op maandag 27 september 2010 20:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
echt waar? wat tof zeg dat je nog wilt doorstuderen!
ik bedoel CMV.
bestond grotendeels uit verplicht naar toneelstukken gaan eigenlijk.quote:Op maandag 27 september 2010 20:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
CMV was nog geen vak toen ik op de HAVO zat nee..
CMV?! Dat heb ik ook niet gehad hoorquote:Op maandag 27 september 2010 20:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
echt waar? wat tof zeg dat je nog wilt doorstuderen!
ik bedoel CMV. ik denk dat ik ooit ook nog wel doorga, ik kan het makkelijk. MBO is te laag voor me maar ik koos ervoor om de muziek in te gaan wat uiteindelijk in hold stand staat na een dure studio te hebben aangeschaft vanwege het kwijtraken van passie door medicijnen.... maar goed, das weer wat anders
Bedoel je niet CKV mutsie.quote:Op maandag 27 september 2010 20:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bestond grotendeels uit verplicht naar toneelstukken gaan eigenlijk.
ik verlies mn concentratie nu alquote:Op maandag 27 september 2010 20:53 schreef Aure het volgende:
[..]
Er zijn wel wat trucjes die je een begin gevenHet midden van wat je wilt tekenen eerst op papier zetten bijvoorbeeld. En rechte lijnen kan je ook met een trucje op papier zetten, maar dat kan ik ff niet uitleggen
quote:Op maandag 27 september 2010 20:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik verlies mn concentratie nu al
Oh dat.. daar begonnen ze net een beetje mee toen ik in mijn laatste jaar zat ja. Hoefde ik dus niet. Moest wel concerten bezoeken voor muziek aangezien dat een examenvak was voor me.. Dat was wel tofquote:Op maandag 27 september 2010 20:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bestond grotendeels uit verplicht naar toneelstukken gaan eigenlijk.
ik wilde muziek als examenvak maar er waren te weinig leraren voor en alleen 1e en 2e klas kregen we muziekquote:Op maandag 27 september 2010 20:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh dat.. daar begonnen ze net een beetje mee toen ik in mijn laatste jaar zat ja. Hoefde ik dus niet. Moest wel concerten bezoeken voor muziek aangezien dat een examenvak was voor me.. Dat was wel tof
Oh kut dat wilde ik ook kijken. Maar mn tv geeft sneeuwbeeld dus ik kan het sowieso niet nu zienquote:Op maandag 27 september 2010 20:58 schreef borisz het volgende:
Dat benelux next top model wordt steeds lolliger. De prijs: Shoppen bij de kruidvat.
recessie hequote:Op maandag 27 september 2010 20:58 schreef borisz het volgende:
Dat benelux next top model wordt steeds lolliger. De prijs: Shoppen bij de kruidvat.
That's the spirit.quote:Op maandag 27 september 2010 20:47 schreef kaasplankje het volgende:
Kijk jij BNTM?quote:Op maandag 27 september 2010 20:58 schreef borisz het volgende:
tis herfstquote:Op maandag 27 september 2010 20:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Brrrr ik heb het nóg koudstomme herfst in de zomer
* Sarabi geeft Sun een dekentjequote:Op maandag 27 september 2010 20:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Brrrr ik heb het nóg koudstomme herfst in de zomer
Ah, bij ons kon je alle creatieve vakken kiezen. Alleen zat er een beperking op: muziek mocht je met tekenen, handvaardigheid en textiele werkvormen combineren, maar die laatste 3 niet met elkaar, want de theorie was nagenoeg het zelfde. Ik had eigenlijk muziek én tekenen willen doen (was mijn beste vak) maar voor de SPH was een 2e vreemde taal gewenst als eis dus heb ik Duits gekozen (mijn slechtste vakquote:Op maandag 27 september 2010 20:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik wilde muziek als examenvak maar er waren te weinig leraren voor en alleen 1e en 2e klas kregen we muziek
dat mag je niet zeggenquote:Op maandag 27 september 2010 20:59 schreef Aure het volgende:
[..]
Oh kut dat wilde ik ook kijken. Maar mn tv geeft sneeuwbeeld dus ik kan het sowieso niet nu zienFail.
rel rel rel? wie met wie? wie presenteert het eigenlijk?quote:Op maandag 27 september 2010 21:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kijk jij BNTM?geweldige prijs inderdaad
en nu een rel
Ik weet de namen nietquote:Op maandag 27 september 2010 21:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
rel rel rel? wie met wie? wie presenteert het eigenlijk?
Ik heb ooit voor tekenen een 9,6 gestaan!! Had bijna een 10 op mijn eindrapport in 3 HAVO, heb het alleen met 1 opdracht wat heel snel moest verpest door daar een 7 voor te halen of zo..quote:Op maandag 27 september 2010 21:02 schreef LieLie het volgende:
Idd, als je vaak genoeg tekent gaat het wel ergens op lijken.
En héél, héél veel kijken. De eerste fase van een tekening kan best vlot gaan, maar daarna loop je nog dagen steeds langs de tekening en dan zie je weer een klein schaduwtje, streepje of licht puntje waardoor het toch nog meer echt wordt.
* Stereotomy likes thisquote:Op maandag 27 september 2010 21:04 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Afgezien van een etentje woensdag heb ik lekker al mijn afspraken gecanceld deze week. ff tijd besteden aan fotografie, muziek en koken
quote:Op maandag 27 september 2010 21:04 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Afgezien van een etentje woensdag heb ik lekker al mijn afspraken gecanceld deze week. ff tijd besteden aan fotografie, muziek en koken
Ja nou, dat past gewoon écht niet hoor!! Ding is huge!! Net zo groot als het hoekelement..quote:Op maandag 27 september 2010 21:04 schreef LieLie het volgende:
Sun, wat groot nog die bank!
Ik zou geloof ik toch proberen om die hocker ergens in een hoek te zetten of op één of andere manier in de buurt van de bank te houden: wat een geweldig herfstige-zondag-bank-bed krijg je dan
Ik had helemaal geen goede cijfers voor tekenenquote:Op maandag 27 september 2010 21:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb ooit voor tekenen een 9,6 gestaan!! Had bijna een 10 op mijn eindrapport in 3 HAVO, heb het alleen met 1 opdracht wat heel snel moest verpest door daar een 7 voor te halen of zo..
Maar voor een serie zelfportretten had ik allemaal 9,5's![]()
quote:Op maandag 27 september 2010 21:00 schreef borisz het volgende:
CKV. Die docent van mij wel grappig maar verder was het
. Beetje onzinnig vak.
muziek was leuk, hele leuke herinneringen aan. we hadden een homo in de klas en die vond 'hit the road jack' zo leuk dat iedere keer als de leraar vroeg wie dat nr wilde zingen (en dat was elke les) hij direct en als enige zn vinger opstakquote:Op maandag 27 september 2010 21:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah, bij ons kon je alle creatieve vakken kiezen. Alleen zat er een beperking op: muziek mocht je met tekenen, handvaardigheid en textiele werkvormen combineren, maar die laatste 3 niet met elkaar, want de theorie was nagenoeg het zelfde. Ik had eigenlijk muziek én tekenen willen doen (was mijn beste vak) maar voor de SPH was een 2e vreemde taal gewenst als eis dus heb ik Duits gekozen (mijn slechtste vak). Nu achteraf wel een beetje spijt van eigenlijk.. Maar muziek was te gek!!
December 2011?quote:Op maandag 27 september 2010 21:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
![]()
we moeten nog een datum prikken voor de sushi
Zund, echt zundquote:Op maandag 27 september 2010 21:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja nou, dat past gewoon écht niet hoor!! Ding is huge!! Net zo groot als het hoekelement..
Slimquote:Op maandag 27 september 2010 21:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Thanx * Sunnythesun warm kopje thee pakt..
wat een vrijheidquote:Op maandag 27 september 2010 21:04 schreef PdeHoog het volgende:
Nauwelijks.. kouwe jatten..quote:Op maandag 27 september 2010 21:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Slimheb je het vandaag nog wel warm gehad?
Lees mijn edit ffquote:
TAV is warmquote:
dit jaquote:Op maandag 27 september 2010 21:02 schreef LieLie het volgende:
Idd, als je vaak genoeg tekent gaat het wel ergens op lijken.
En héél, héél veel kijken. De eerste fase van een tekening kan best vlot gaan, maar daarna loop je nog dagen steeds langs de tekening en dan zie je weer een klein schaduwtje, streepje of licht puntje waardoor het toch nog meer echt wordt.
Dat komt nog wel hoor. Dat maak ik namelijk zelf uit of ik dat wil en doe.quote:Op maandag 27 september 2010 20:40 schreef Den_Haag het volgende:
@Golfer, hoop dat je nog de kans krijgt afscheid te nemen van je collega's.
Je bent te langzaamquote:
Een cultureel rondje Haarlem. Muziek maken op de computer en een keer je ontbijt goed op de foto zetten. Beetje leren hoe je het dan goed neer moet zetten etc. De gezelligheid maakte een hoop goed maar echt zinvol mwah. Tylers museum heb ik al vaak gezien van binnenquote:Op maandag 27 september 2010 21:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
![]()
Kan me wel aan ergeren dat als je bij eenvoorstelling
zit dat er van die kutpubers voor je zitten te gniffelen en praten.
Doen hoor! Misschien krijg je nog een keer een briljante ingevingquote:Op maandag 27 september 2010 21:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja.. eigenlijk wel he..We zetten hem voorlopig wel op zolder of zo
ik val al af lees ikquote:Op maandag 27 september 2010 21:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je bent te langzaam![]()
Maar november komt mij ook een stuk beter uiten alleen niet enge CULlers mogen mee
verwarming?quote:Op maandag 27 september 2010 21:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mijn laptop is nóg warmer, maar dat helpt ook niet
Zund, echt zundquote:Op maandag 27 september 2010 21:11 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Lielie: wij gaan de boel sowieso al omgooien ja.. maar ons huis is nu eenmaal niet 2 meter langer..![]()
Die staat al de hele dag aanquote:
hmm staat er niet toevallig een deur of raam open? anders lekkere fleecetrui en pantoffels aantrekkenquote:Op maandag 27 september 2010 21:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die staat al de hele dag aan![]()
@ Sarabi: ja hoop ook dat mijn lijf weer wat beter leert stoken, want dit is niet echt aangenaam
Ik wil best komen maar even de financien afwachtenquote:Op maandag 27 september 2010 21:13 schreef PdeHoog het volgende:
Niet-enge CUL-SC-'ers, Sarabi wil jullie dolgraag eens ontmoetenNu wil ze graag dat ik een meet organiseer en omdat ik het altijd leuk vind om met jullie op stap te gaan wil ik peilen of er interesse is voor een sushi-meet
Ik ken die all-you-can-eat-sushi-meuk alleen in Den Haag, maar als iemand een andere suggestie heeft......?
Haarlem, Amsterdamquote:Op maandag 27 september 2010 21:13 schreef PdeHoog het volgende:
Niet-enge CUL-SC-'ers, Sarabi wil jullie dolgraag eens ontmoetenNu wil ze graag dat ik een meet organiseer en omdat ik het altijd leuk vind om met jullie op stap te gaan wil ik peilen of er interesse is voor een sushi-meet
Ik ken die all-you-can-eat-sushi-meuk alleen in Den Haag, maar als iemand een andere suggestie heeft......?
Nee, ik heb het gewoon koud! Heb al een trui en goede warme sloffen aan, maar het helpt niet.. Het is hier gewoon 20 graden, dus zou goed moeten zijn.quote:Op maandag 27 september 2010 21:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm staat er niet toevallig een deur of raam open? anders lekkere fleecetrui en pantoffels aantrekken
Ja hey je moet er niet bij zeggen dat het mijn idee enzo isquote:Op maandag 27 september 2010 21:13 schreef PdeHoog het volgende:
Ik moet de eerste normale hier nog tegenkomen hoorquote:Op maandag 27 september 2010 21:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja hey je moet er niet bij zeggen dat het mijn idee enzo isnu denkt iedereen dat ik raar ben
Want?quote:Op maandag 27 september 2010 21:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja hey je moet er niet bij zeggen dat het mijn idee enzo isnu denkt iedereen dat ik raar ben
Shabu Shabu hier in 010quote:Op maandag 27 september 2010 21:13 schreef PdeHoog het volgende:
Hocker kopen?? 150 euroquote:
Wie ga je meeten?quote:Op maandag 27 september 2010 21:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik moet de eerste normale hier nog tegenkomen hoor
Eerst eens zien hoe de minuscule-meet van morgen gaat
Dat is vrouw eigen toch? Dat delegeren?quote:Op maandag 27 september 2010 21:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat ik P push om een meet op te zetten
Dat dachten ze toch alquote:Op maandag 27 september 2010 21:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hehe.. dat laatste was hier heel gemakkelijk: wit!quote:Op maandag 27 september 2010 21:15 schreef LieLie het volgende:
@Sun Als ik jullie plaatje zo zie had het hier ook wel gepast trouwens
Maar mr was er toch iets minder van gecharmeerd dan ik, en ik wilde wel zeggenschap over de kleuren van de muren behouden
quote:Op maandag 27 september 2010 21:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is vrouw eigen toch? Dat delegeren?.
ojeeeee, opvliegers!quote:Op maandag 27 september 2010 21:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, ik heb het gewoon koud! Heb al een trui en goede warme sloffen aan, maar het helpt niet.. Het is hier gewoon 20 graden, dus zou goed moeten zijn.
Das helemaal waarquote:Op maandag 27 september 2010 21:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is vrouw eigen toch? Dat delegeren?.
Ik 2500 en daar moet ik iets van terug verdienenquote:Op maandag 27 september 2010 21:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Sorry, ik heb net al 1200 euro aan een bank uitgegeven.
Altijd baas boven baasquote:Op maandag 27 september 2010 21:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik 2500 en daar moet ik iets van terug verdien
oh? waar in Leiden? ik vind het heel leuk om te meeten maar hou niet van rauwe visquote:Op maandag 27 september 2010 21:17 schreef Sarabi het volgende:
In Leiden en Arnhem zitten trouwens ook nog all you can eat sushi dingen
Gelukkig kun je ook andere dingen dan rauwe vis eten daarquote:Op maandag 27 september 2010 21:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh? waar in Leiden? ik vind het heel leuk om te meeten maar hou niet van rauwe vis
hmm als t maar geen griepie wordtquote:Op maandag 27 september 2010 21:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Had ik die maar, dan had ik het tenminste warm
Dat weet ik eigenlijk niet.......quote:Op maandag 27 september 2010 21:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh? waar in Leiden? ik vind het heel leuk om te meeten maar hou niet van rauwe vis
Zoals?quote:Op maandag 27 september 2010 21:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gelukkig kun je ook andere dingen dan rauwe vis eten daar
Haha echt hequote:Op maandag 27 september 2010 21:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
![]()
Kan me wel aan ergeren dat als je bij eenvoorstelling
zit dat er van die kutpubers voor je zitten te gniffelen en praten.
in Leiden of in sushibars? ik hoop het laatste want dan kan ik ook etenquote:Op maandag 27 september 2010 21:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gelukkig kun je ook andere dingen dan rauwe vis eten daarZie menu: http://shabushabu.nl/all-you-can-eat-menu
tot 3 tellen, even nadenken en dat pas postenquote:
Das waarquote:Op maandag 27 september 2010 21:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat moeten we nog maar afwachten
oooh dat ziet er lekker uit!! mag je dat ook onbeperkt bestellen?quote:Op maandag 27 september 2010 21:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gelukkig kun je ook andere dingen dan rauwe vis eten daarZie menu: http://shabushabu.nl/all-you-can-eat-menu
2,5u onbeperkt vreten. Wel moet je eten wat je besteld anders moet je bijbetalen.quote:Op maandag 27 september 2010 21:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oooh dat ziet er lekker uit!! mag je dat ook onbeperkt bestellen?
Ach, misschien blijk ik wel supervervelend, heb je daar ook geen tijd aan verspildquote:Op maandag 27 september 2010 21:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
tot 3 tellen, even nadenken en dat pas postenWerkdag morgen, dus ik kan niet
Goehoed bezig Aure'tjequote:Op maandag 27 september 2010 21:24 schreef Aure het volgende:
[..]
Haha echt heIk vond het altijd wel leuk om voorstellingen te bezoeken! Heb er destijds een paar gezien van t Rotheater en van t OT-theater. Bij die laatste ook nog een workshop gevolgd! Was echt super om te doen en ik kreeg nog complimentjes van die mensen omdat ik in een hele korte tijd een hele lap tekst uit mn hoofd had geleerd
(je mocht de tekst erbij gebruiken, maar dat vind ik altijd zo sneu er uit zien). En later nog een voorstelling van ik weet niet meer wie, maar ik weet wel dat mn vervangende dramadocente lyrisch was over mn verslag van die voorstelling. Ik kwam dr pas tegen en ik dacht al dat zij het was en vroeg dus, heeft u les gegeven op *schoolnaam*. Zegt ze "Ja dat heb ik! En jij bent dat meisje van dat verslag van *naam voorstelling*. Dat was zo'n goed verslag zeg!" HAHAHAHA Is echt 5 jaar geleden dat ik haar voor t laatst heb gezien, dus t wel grappig dat ze dat nog wist
In dit geval denk ik dat het andersom isquote:Op maandag 27 september 2010 21:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ach, misschien blijk ik wel supervervelend, heb je daar ook geen tijd aan verspild
Zie linkjequote:
Dat TAV heel vervelend is? Of dat jij dat bent?quote:Op maandag 27 september 2010 21:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
In dit geval denk ik dat het andersom is![]()
quote:Op maandag 27 september 2010 21:28 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat TAV heel vervelend is? Of dat jij dat bent?
Sun en vervelend? Onmogelijke comboquote:
Maar Sun komt hier, en ik heb geen whiskyquote:Op maandag 27 september 2010 21:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sun en vervelend? Onmogelijke comboEn anders staat er voldoende whisky om je verdriet weg te drinken
Omdat je geen Facebook gebruiktquote:Op maandag 27 september 2010 21:30 schreef LieLie het volgende:
Waarom moet ik als ik een berichtje op Hyves krijg vervolgens een mailtje verwijderen, een berichtje in mijn inbox van Hyves en zo'n notificatiebelletje?
nou kan je niet meer tegen een geintje?quote:Op maandag 27 september 2010 21:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
tot 3 tellen, even nadenken en dat pas postenWerkdag morgen, dus ik kan niet
quote:Op maandag 27 september 2010 21:31 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar Sun komt hier, en ik heb geen whisky
Ik vind facebook stomquote:Op maandag 27 september 2010 21:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Omdat je geen Facebook gebruikt
Nee,heb buikpijn van het lachen inmiddels, kan er niet meer tegenquote:Op maandag 27 september 2010 21:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou kan je niet meer tegen een geintje?ik wist dat je moet werken
Voor de duidelijkheidquote:Op maandag 27 september 2010 21:30 schreef LieLie het volgende:
Waarom moet ik als ik een berichtje op Hyves krijg vervolgens een mailtje verwijderen, een berichtje in mijn inbox van Hyves en zo'n notificatiebelletje?
ah ja logisch. net goed voor mij whahaquote:Op maandag 27 september 2010 21:27 schreef borisz het volgende:
[..]
2,5u onbeperkt vreten. Wel moet je eten wat je besteld anders moet je bijbetalen.
Ga naar de Media Markt en koop een nieuwe, zijn niet duur en kunnen achter een normale aux ingang.quote:Op maandag 27 september 2010 21:31 schreef PdeHoog het volgende:
Echt....soms he....Ik had geboden op een platenspeler op marktplaats. Nooit meer wat van gehoord. Krijg ik opeens een telefoontje net. Of ik nog interesse had
Ik vind het donders irritant.quote:Op maandag 27 september 2010 21:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid
Wil je vriendjes worden?
En facebook leer je snel genoeg
en?quote:Op maandag 27 september 2010 21:31 schreef PdeHoog het volgende:
Echt....soms he....Ik had geboden op een platenspeler op marktplaats. Nooit meer wat van gehoord. Krijg ik opeens een telefoontje net. Of ik nog interesse had
Wil je er niet liever gewoon over praten Steer?quote:Op maandag 27 september 2010 21:34 schreef Stereotomy het volgende:
Even aan de whisky kenners: als ik in een cafe slechts de keuze heb uit Jameson, Famous Grouse en Johnny Walker Red Label, wat is dan de verstandigste keuze als ik gewoon puur whisky wil drinken?![]()
Zo ben ik aan mijn laptop gekomen.quote:Op maandag 27 september 2010 21:31 schreef PdeHoog het volgende:
waaroverquote:Op maandag 27 september 2010 21:35 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wil je er niet liever gewoon over praten Steer?
ik ben lang niet altijd serieus he, dus neem me niet te serieus ajbquote:Op maandag 27 september 2010 21:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee,heb buikpijn van het lachen inmiddels, kan er niet meer tegen
Is ook best irritantquote:Op maandag 27 september 2010 21:34 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik vind het donders irritant.
En dat is goed
En daar heb ik geen behoefte aan
Jamesonquote:Op maandag 27 september 2010 21:34 schreef Stereotomy het volgende:
Even aan de whisky kenners: als ik in een cafe slechts de keuze heb uit Jameson, Famous Grouse en Johnny Walker Red Label, wat is dan de verstandigste keuze als ik gewoon puur whisky wil drinken?![]()
voor de goedkoopste; dan kun je het meest drinkenquote:Op maandag 27 september 2010 21:34 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op maandag 27 september 2010 21:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
voor de goedkoopste; dan kun je het meest drinken
Ik vond tot op heden alleen nog die maffe USB-dingenquote:Op maandag 27 september 2010 21:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ga naar de Media Markt en koop een nieuwe, zijn niet duur en kunnen achter een normale aux ingang.
ben 4 jaar geleden met facebook gestopt toen het zo nep was dat er alleen maar van die meiden waren die zich op hun sexiest op de foto zetten en kreeg 69 reacties onder een foto met of ik sex wilde.quote:Op maandag 27 september 2010 21:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is ook best irritant![]()
pm me even hoe ik je kan vinden
en ik vond facebook eerst ook niet leuk, maar toen kwam farmville
Voor die paar tientjes vind ik het wel een interessant experimentquote:
Nee hoor....kwestie van wennenquote:Op maandag 27 september 2010 21:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik snap Facebook ook nietOnoverzichtelijke rotzooi
![]()
Jameson vind ik een beetje een vrouwendrankje, ik zou voor Famous Grouse of Red Label gaan maar dan wel zonder ijsquote:Op maandag 27 september 2010 21:34 schreef Stereotomy het volgende:
Dat soort ongein is er nog welquote:Op maandag 27 september 2010 21:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ben 4 jaar geleden met facebook gestopt toen het zo nep was dat er alleen maar van die meiden waren die zich op hun sexiest op de foto zetten en kreeg 69 reacties onder een foto met of ik sex wilde.
heb nog steeds zo'n idee van facebook ook al hoor ik er nu goede verhalen over. maar ben er dus klaar mee vanwege vroeger
quote:Op maandag 27 september 2010 21:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Voor die paar tientjes vind ik het wel een interessant experiment
quote:Op maandag 27 september 2010 21:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat soort ongein is er nog wel
Maar ik heb er geen last van
* Sarabi raakt weer onzeker
Nog nietquote:Op maandag 27 september 2010 21:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
hopen dat ie t nog doet! heb je LP's?
wees blij dat je er geen last van hebt, is echt niet leuk hoor! dan krijg je zo'n goedkope paginaquote:Op maandag 27 september 2010 21:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat soort ongein is er nog wel
Maar ik heb er geen last van
* Sarabi raakt weer onzeker
Ik vind Jameson juist het mildst en het makkelijkst te drinken.quote:Op maandag 27 september 2010 21:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jameson vind ik een beetje een vrouwendrankje, ik zou voor Famous Grouse of Red Label gaan maar dan wel zonder ijs![]()
/kaas
oooh dat is heel handig! wij hebben nog LP's en een platenspeler ergens op zolder. wel lollig om die LP's te bekijkenquote:Op maandag 27 september 2010 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nog nietDat ga ik binnenkort ook ff regelen
Een van mijn 3voor12-collega's heeft een eigen platenzaak met voldoende tweedehands vinyl
quote:Op maandag 27 september 2010 21:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zie dat ik de PI vergeten was![]()
Don't worry
Ik wou er ook een "quote:Op maandag 27 september 2010 21:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wees blij dat je er geen last van hebt, is echt niet leuk hoor! dan krijg je zo'n goedkope pagina![]()
en niet onzeker worden gekkie, je ziet er super uit!
pfoehquote:Op maandag 27 september 2010 21:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zie dat ik de PI vergeten was![]()
Don't worry
Ik ook niet. Ik ben schattig.quote:Op maandag 27 september 2010 21:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik wou er ook een "" bijzetten
Maarja ik ben nu eenmaal niet het geile type voor mannen volgens mij maar echt erg kan ik het inderdaad niet vinden
nee, wil jij J. hebben?quote:Op maandag 27 september 2010 21:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik wou er ook een "" bijzetten
Maarja ik ben nu eenmaal niet het geile type voor mannen volgens mij maar echt erg kan ik het inderdaad niet vinden
Als het om de smaak gaat ipv om imago zou ik toch niet voor dat bocht gaanquote:Op maandag 27 september 2010 21:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jameson vind ik een beetje een vrouwendrankje, ik zou voor Famous Grouse of Red Label gaan maar dan wel zonder ijs![]()
/kaas
Heppieeeeeeeeeeeequote:Op maandag 27 september 2010 21:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Be happy!
En nu ga ik in badmet shopaholic boek
Puur of een paar druppels water, kamertemp.quote:Op maandag 27 september 2010 21:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind Jameson juist het mildst en het makkelijkst te drinken.Maar ik drink dan ook graag Merlot als ik een rood wijntje neem.
alhoewel ik een 2005 Rioja Crianza goed kan waarderen
En hoe zit dat nou, zonder ijs? Whisky hoort onverdund op kamertemperatuur gedronken te worden?
heb ik nietquote:Op maandag 27 september 2010 21:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Foto's?
Maar eerst moet ik echt weg anders loopt het bad over
log net in op hyves; volgend bericht;quote:Op maandag 27 september 2010 21:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja hallo! ik ben niet geil hoor!
Zegt ie dan dat ie de server niet kan vinden? Heb ik ook steeds!! Al een week of zo.quote:Op maandag 27 september 2010 21:48 schreef Aure het volgende:
Pfff ik kan echt om de 10 minuten een paar minuten (of langer) niet op fok komen. ZO IRRITANT
had ik vorige week last van. wat vreemd dat fok zo doetquote:Op maandag 27 september 2010 21:48 schreef Aure het volgende:
Pfff ik kan echt om de 10 minuten een paar minuten (of langer) niet op fok komen. ZO IRRITANT
Ja ik heb dat al heel lang en ik snap maar niet waar het aan ligt....quote:Op maandag 27 september 2010 21:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
Zegt ie dan dat ie de server niet kan vinden? Heb ik ook steeds!! Al een week of zo.
Ja vanaf de weg Hardenberg-Emmen is het maar twee keer rechts of zoquote:Op maandag 27 september 2010 21:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Lielie jou huis is echt makkelijk te vinden![]()
Komt helemaal goed morgen.. Hoop dat ik op tijd wakker ben om de planning niet te veel in de war te schoppen
Eh ja hoe?quote:Op maandag 27 september 2010 21:52 schreef Anthraxx het volgende:
Het ligt niet aan Fok. Die werkt voor de verandering eens prima. Al maanden. Ik zou het zoeken bij je provider en/of DNS server.
kabelmodem rebooten?quote:Op maandag 27 september 2010 21:52 schreef Anthraxx het volgende:
Het ligt niet aan Fok. Die werkt voor de verandering eens prima. Al maanden. Ik zou het zoeken bij je provider en/of DNS server.
Ik weet het ook nietquote:Op maandag 27 september 2010 21:52 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja ik heb dat al heel lang en ik snap maar niet waar het aan ligt....
quote:Op maandag 27 september 2010 21:52 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja vanaf de weg Hardenberg-Emmen is het maar twee keer rechts of zo
dat dus ja. er moet echt iets vreemds met fok zijn..quote:Op maandag 27 september 2010 21:53 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar op het moment dat Fok het dan niet doet, doen alle andere sites het wel gewoon
Ja maar niet iedereen heeft het op hetzelfde moment. Das ook zo gaarquote:Op maandag 27 september 2010 21:53 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar op het moment dat Fok het dan niet doet, doen alle andere sites het wel gewoon
Nee dus. Ik gok idd een DNS probleem.quote:Op maandag 27 september 2010 21:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat dus ja. er moet echt iets vreemds met fok zijn..
gaan jullie nog iets doen? of alleen theeleuten?quote:
Lunchen, naar een boerderijwinkel.. geen idee verderquote:Op maandag 27 september 2010 21:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gaan jullie nog iets doen? of alleen theeleuten?
ook nog iets eten ofzo?
Nee volgens mij niet, want ik kan dus wel met mn telefoon op fok dan. En jullie kunnen ook gewoon doorfokken als ik dat niet kan bijvoorbeeld. Maar ik heb geen idee waar het wel aan ligt... Het is wel alleen met fok, dat dan weer wel. Oh en alleen met het fok forum! Ik kan dan wel op de gewone site.quote:Op maandag 27 september 2010 21:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat dus ja. er moet echt iets vreemds met fok zijn..
boerenkaas!! scharreleieren!!quote:Op maandag 27 september 2010 21:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Lunchen, naar een boerderijwinkel.. geen idee verder
quote:Op maandag 27 september 2010 21:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Lunchen terwijl we theeleuten, naar een kaasboerderijwinkel.. geen idee verder
Okee, maar waarom zou je er water bij willen toevoegen, om het wat milder te maken?quote:Op maandag 27 september 2010 21:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Puur of een paar druppels water, kamertemp.
Ja, en sommigen beweren dat er dan juist smaak en geur vrij komt. Maar normaal gesproken vind ik het niet nodig, tenzij je een cask strength hebt.quote:Op maandag 27 september 2010 22:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Okee, maar waarom zou je er water bij willen toevoegen, om het wat milder te maken?
voel me als een n00b die vragen stelt over geurtjes![]()
Hoi Steerquote:Op maandag 27 september 2010 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoi?
of Doei?
Mensen commuuuniseeeer nou eens
en onthouden: geen ijsquote:
Eigenlijk 'moet' er niets, het is maar net wat je lekker vindt. Maar ijs is koud, en kou verdooft en dus proef je het iets minder.. En je hebt niet de controle over de mate van verdunning als het ijs smeltquote:
had je me hie al zien posten? nee, dus het is een hoiquote:Op maandag 27 september 2010 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoi?
of Doei?
ik tam tam me rot, maar je geeft geen antwoordquote:Op maandag 27 september 2010 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoi?
of Doei?
Je kunt er nooit vanuit gaan dat Steer maar gewoon hetzelfde begrijpt als wat jij wilt overbrengenquote:Op maandag 27 september 2010 22:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
had je me hie al zien posten? nee, dus het is een hoizo moeilijk is t niet
dat dus.quote:Op maandag 27 september 2010 21:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee dus. Ik gok idd een DNS probleem.
Goed voorbeeld Sarabi!quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 22:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Goed voorbeeld Sarabi!
Typisch een uitspraak die bij gebrek aan context en door mensen met verschillende referentiekaders heel verschillend uitgelegd kan worden
Steer, Flying cyber, kom er maar inquote:Op maandag 27 september 2010 22:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Goed voorbeeld Sarabi!
Typisch een uitspraak die bij gebrek aan context en door mensen met verschillende referentiekaders heel verschillend uitgelegd kan worden
Nee, maar wel aan het netwerk. Zelfde provider?quote:Op maandag 27 september 2010 22:11 schreef LieLie het volgende:
Maar als Aure en ik precies hetzelfde hebben, dan kan het toch niet aan de computer liggen?
Of ze hier nou heel veel wijzer van worden waag ik te betwijfelenquote:Op maandag 27 september 2010 22:12 schreef Anthraxx het volgende:
Je kan de DNS van google gebruiken. Die werkt
Altijd:
4.4.4.4
8.8.8.8
Hoe je het instelt is even te lang om op mijn telefoon te typen
Ik ookquote:Op maandag 27 september 2010 22:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Of ze hier nou heel veel wijzer van worden waag ik te betwijfelen
Idemquote:Op maandag 27 september 2010 22:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Of ze hier nou heel veel wijzer van worden waag ik te betwijfelen
Ja maar we hebben het zelden tegelijk...En op mn telefoon kan ik wel gewoon op fok dan. Dus t is wel bereikbaar.quote:Op maandag 27 september 2010 22:11 schreef LieLie het volgende:
Maar als Aure en ik precies hetzelfde hebben, dan kan het toch niet aan de computer liggen?
UPC hier.quote:Op maandag 27 september 2010 22:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Wij hebben hier Ziggo overigens.
Telefoon zit dan ook op een ander netwerkquote:Op maandag 27 september 2010 22:13 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja maar we hebben het zelden tegelijk...En op mn telefoon kan ik wel gewoon op fok dan. Dus t is wel bereikbaar.
Ja, ik ook op m'n telefoon hoor. Maar dat is dan via het mobiele netwerk, niet het thuisnetwerk.quote:Op maandag 27 september 2010 22:13 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja maar we hebben het zelden tegelijk...En op mn telefoon kan ik wel gewoon op fok dan. Dus t is wel bereikbaar.
Ik weet wel wat ik doequote:Op maandag 27 september 2010 22:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Goed voorbeeld Sarabi!
Nee hoor, ik gebruik hier in huis gewoon t draadloze netwerk van hierquote:Op maandag 27 september 2010 22:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Telefoon zit dan ook op een ander netwerk
Advertenties op Fok wilde vroeger nog wel eens vertragend werken.quote:Op maandag 27 september 2010 22:13 schreef Aure het volgende:
[..]
Wat is goedkoop? Panna cotta: bekertje slagroom, suiker, gelatine en eventueel klein beetje sterke koffiequote:Op maandag 27 september 2010 22:14 schreef Aure het volgende:
Heeft iemand trouwens een makkelijk recept voor een lekker en goedkoop nagerechtje?
Das goedkoop genoegquote:Op maandag 27 september 2010 22:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wat is goedkoop? Panna cotta: bekertje slagroom, suiker, gelatine en eventueel klein beetje sterke koffie
Ik vraag me af waar de banner onderaan bij mij is gebleven. Toch stiekem adblocker geactiveerd ofzoquote:Op maandag 27 september 2010 22:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Advertenties op Fok wilde vroeger nog wel eens vertragend werken.
I've Made Up My Mind...Don't Confuse Me with the Facts!quote:Op maandag 27 september 2010 22:15 schreef Aure het volgende:
[..]
Nee hoor, ik gebruik hier in huis gewoon t draadloze netwerk van hier
Weet zo niet welk recept ik daar voor gebruik normaal. Moet je wel voorbereiden natuurlijk, moet koelen en opstijven.quote:
Ja, altijd al geweten dat je zo uit de fles zuipt.quote:Op maandag 27 september 2010 22:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik drink het dus altijd gewoon zo uit de kast
whiskey?quote:Op maandag 27 september 2010 22:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, altijd al geweten dat je zo uit de fles zuipt.
Jameson is whiskeyquote:
Zeker! Net zoals After Forever, Within Temptation, Lacuna coil en Ayreonquote:Op maandag 27 september 2010 22:26 schreef PdeHoog het volgende:
Eigenlijk maakte The Gathering vroeger best toffe muziek
quote:Op maandag 27 september 2010 22:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jameson is whiskeyJW is whisky! Zie het verschil
quote:Op maandag 27 september 2010 22:27 schreef Aure het volgende:
[..]
Zeker! Net zoals After Forever, Within Temptation, Lacuna coil en Ayreon
Ja. Dat weet ikquote:Op maandag 27 september 2010 22:29 schreef flying-dutchman het volgende:
P nog makkelijker
Whisky is schots
Whiskey is Iers
en sommige andere landen gebruiken ook een van deze spellingen maar dat moet gewoon bocht heten... zeker als het uit de USA komt...
WT ging na moeder aarde de mist in.quote:Op maandag 27 september 2010 22:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]After Forever was ik niet echt fan van. WT is op CD goed te doen, maar live zong ze best vals
, Lacuna Coil heb ik op Waldrock 2003 gezien
Cool
En Ayreon....
![]()
Dat is echt de categorie ubertof. Welke CD vind jij het leukst van Ayreon?
Ik snapte je dan ook nietquote:Op maandag 27 september 2010 22:28 schreef flying-dutchman het volgende:
hey steer ik stop maar met meppen op de tam tam aangezien je geen antwoord geeft
Ik heb ze niet allemaal geluisterd, maar The Human Equation was mn favoriet toen ik nog 16 wasquote:Op maandag 27 september 2010 22:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]After Forever was ik niet echt fan van. WT is op CD goed te doen, maar live zong ze best vals
, Lacuna Coil heb ik op Waldrock 2003 gezien
Cool
En Ayreon....
![]()
Dat is echt de categorie ubertof. Welke CD vind jij het leukst van Ayreon?
en bij rockband heb je ook nog een micquote:Op maandag 27 september 2010 22:33 schreef Stereotomy het volgende:
Ha, nieuwe huurder voor m'n kamer gevonden. Studiegenootje van mijn twee andere huisgenoten. Fijn, want dan kunnen ze met z'n drieën Guitar Hero spelen. Gitaar, basgitaar en drums.
Ik had het dan ook over Enter en The dancequote:Op maandag 27 september 2010 22:31 schreef borisz het volgende:
[..]
WT ging na moeder aarde de mist in.
Huuuquote:Op maandag 27 september 2010 22:33 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
zeg dat dan..
communiceren
Into the electric castle is wel leukquote:Op maandag 27 september 2010 22:34 schreef Anthraxx het volgende:
Favo Ayreon is toch The Electric Castle en The human equation. Luister het nog steeds af en toe..
Bij GH ook hoor!quote:Op maandag 27 september 2010 22:34 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
en bij rockband heb je ook nog een mic(heel erg helaas ga ik dat pas uitpakken na de housewarmings
)
Nou, dan vragen ze maar dat vriendinnetje van die ene huisgenoot van mij, die krijst de boel orgasmisch bij elkaar.quote:Op maandag 27 september 2010 22:34 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
en bij rockband heb je ook nog een mic(heel erg helaas ga ik dat pas uitpakken na de housewarmings
)
quote:Op maandag 27 september 2010 22:33 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik heb ze niet allemaal geluisterd, maar The Human Equation was mn favoriet toen ik nog 16 was![]()
Enter is ook tofquote:Op maandag 27 september 2010 22:34 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over Enter en The dance![]()
Alhoewel ik eerlijk moet toegeven dat ik The silent force ook wel lekker vondHeel anders wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |