Volgende keer is Golfer weer als eerste of S&T beetje afwisselenquote:Op maandag 27 september 2010 20:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom word ik nu weer als eerste genoemd?Sun en TAV zijn veel erger. Die hebben ook meer flessen
Tekenen is kijkenquote:Op maandag 27 september 2010 20:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh komt wel goed, je tekent iedereen eruit![]()
doet me herinneren aan paar maanden geleden toen we oude spullen bekeken en mn moeder mn eerste tekenboek (van kleuterschool) vond. ze bekeek de tekeningen, moest toen heel hard lachen en zei; "zo teken je nu nog!"
zou het zo graag willen kunnen maar kan het echt niet. raak in paniek als ik iets moet tekenen en bij het spelletje Party & Co zorgt niemand dat ze op het vak tekenen komen te staan als ik dat moet doen en zij moeten raden
Als je er zo veel op zit als wij mag ie best groot zijnquote:Op maandag 27 september 2010 20:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Damz, jullie bank is een kwart van jullie kamer
Lein, ben jij het?quote:Op maandag 27 september 2010 20:40 schreef kaasplankje het volgende:
dus, en nu geen gezeik en gejank meer
Schijtzooi ofzo?quote:Op maandag 27 september 2010 20:40 schreef kaasplankje het volgende:
dat is toch HBO wat je hebt gedaan? ik was mavo geslaagd dus 'moest' dan wel naar SPW. was ook het enige in de buurt naast Toerisme, dus werd na de open dag toerisme. goeie motivatie hequote:Op maandag 27 september 2010 20:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja Sociaal Pedagogisch Werk, vaak gecombineerd met activiteitenbegeleiding. Wel heel wat anders dan Maatschappelijk Werk en Dienstverlening dusIk heb een combi-jaar MWD, SPH en CMV (cultureel maatschappelijke vorming) gedaan. Na het 1e jaar zou je dan een van de 3 moeten kiezen, maar ik hield het dus maar een halfjaar vol.
Dat zegt mijn dansdocent ook, en ik weet het nog zo nietquote:Op maandag 27 september 2010 20:40 schreef Aure het volgende:
[..]
Tekenen is kijkenAls jij goed naar een object kan kijken, dan kan je het ook tekenen
Aldus mijn docent tekenen
Alhoewel het wel wat oefening kan vergen hoor
dacht het ook!quote:
Jup, HBO.. maar die opleiding functioneerde niet zo goed op het moment dat ik er zat, en ik paste eigenlijk totaal niet in het wereldje van de hulpverlening. Bleek.. Achteraf had CMV misschien nog wel wat kunnen worden, maar wel pas toen ik ouder was..quote:Op maandag 27 september 2010 20:41 schreef FutureFairytale het volgende:
ja ik wilde net iets eten Kaas!!![]()
[..]
dat is toch HBO wat je hebt gedaan? ik was mavo geslaagd dus 'moest' dan wel naar SPW. was ook het enige in de buurt naast Toerisme, dus werd na de open dag toerisme. goeie motivatie he
nou ik ben het bewijs dat het echt niet kanquote:Op maandag 27 september 2010 20:40 schreef Aure het volgende:
[..]
Tekenen is kijkenAls jij goed naar een object kan kijken, dan kan je het ook tekenen
Aldus mijn docent tekenen
Alhoewel het wel wat oefening kan vergen hoor
Ik ook nietquote:Op maandag 27 september 2010 20:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, omdat wij ze niet direct leegkantelen Petje
Ik zeik en jank als ik dat wil, JA! En nu je mond dicht houden en een lief kaasplankje zijnquote:Op maandag 27 september 2010 20:40 schreef kaasplankje het volgende:
vind het geen opmerking voor Kaas eerlijk gezegd. of hij had niet alles gelezen, dat zal het wel zijnquote:
Hoi Leinquote:Op maandag 27 september 2010 20:44 schreef Leintjeuh het volgende:
Echt. Ik geloof dat ik even een paar dagen iets anders ga doen dan fokken.
Sowieso gezond af en toequote:Op maandag 27 september 2010 20:44 schreef Leintjeuh het volgende:
Echt. Ik geloof dat ik even een paar dagen iets anders ga doen dan fokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |