Maakt eigenlijk niet heel erg veel uit... Cash was ook in 1991 een hit terwijl hij niet gemaakt is in 199xquote:Op maandag 27 september 2010 21:29 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dan moet ik je teleur stellen, kwam pas in maart 2000 uit in NL en is daarmee net niet 90s.
Lennard Cohen heb ook ook niets mee.quote:Op maandag 27 september 2010 21:32 schreef Sersjee het volgende:
Doe mij het origineel maar. Nooit wat aan gevonden, die Jeff Buckley.
Jaaa, dat zeker!quote:Op maandag 27 september 2010 21:29 schreef Brennel het volgende:
[..]
Heeeeeee, hier wel oke hoor. Daarzo dan? Genieten van de nineties muziek?
Hierbij dan.quote:Op maandag 27 september 2010 21:33 schreef ChickenTonight het volgende:
Ik vraag me af wie dit nummer niet mooi vindt. Ik ken er geen een.
hier ook.quote:Op maandag 27 september 2010 21:38 schreef Sersjee het volgende:
GOEDE REQUEST!![]()
![]()
![]()
Deze gaat even heul hard...
altijd de eerste, serious 3FM fanquote:Op maandag 27 september 2010 21:40 schreef ChickenTonight het volgende:
[..]
Je bent serieus de eerste.
Uit welk jaar komt dit nummer?quote:Op maandag 27 september 2010 21:39 schreef Qunix het volgende:
DE KICK, DE BASS, DE SNARE EN DE STRIJKERS... KLOKKEN LUIDERS!
1999 volgens wiki.....quote:Op maandag 27 september 2010 21:42 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Uit welk jaar komt dit nummer?
Ik woonde in een ontzettende multi-culti-wijk begin 90's, maar dit komt me toch niet bekend voor...
dan woonde je niet in De Baarsjes kennelijkquote:Op maandag 27 september 2010 21:42 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Uit welk jaar komt dit nummer?
Ik woonde in een ontzettende multi-culti-wijk begin 90's, maar dit komt me toch niet bekend voor...
Verbaast me niets. Maar zoals al eerder vandaag gemeld, laat ik me niet leiden door hype's of wat "men" er van vindt en dan krijg je soms dit soort dingen. Kan er niet mee zitten, het zorgt er wel voor dat ik een complete "open mind" heb voor muziek en ik moet zeggen, dat heeft m'n leven best verrijkt.quote:Op maandag 27 september 2010 21:40 schreef ChickenTonight het volgende:
[..]
Je bent serieus de eerste.
Mercatorplein, toch?quote:Op maandag 27 september 2010 21:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan woonde je niet in De Baarsjes kennelijk![]()
Daar kan ik me helemaal in vinden.quote:Op maandag 27 september 2010 21:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Verbaast me niets. Maar zoals al eerder vandaag gemeld, laat ik me niet leiden door hype's of wat "men" er van vindt en dan krijg je soms dit soort dingen. Kan er niet mee zitten, het zorgt er wel voor dat ik een complete "open mind" heb voor muziek en ik moet zeggen, dat heeft m'n leven best verrijkt.
Agreequote:Op maandag 27 september 2010 21:46 schreef Steven250 het volgende:
[..]
Zekers, dat kan ik ook niet laten bij deze plaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |