quote:
Jaaaaaaaaaaaa, voor jullie een vraag en voor mij (en waarschijnlijk wat oudgedienden) een weet...quote:
Wij hebben dezelfde jaren 90 gehad geloof ikquote:Op maandag 27 september 2010 22:13 schreef Sersjee het volgende:
Vanaf ca. '93 was het volle bak NOFX, Rancid, Screeching Weasel, Sepultura, Machine Head e.d. voor mij. Kom maar door met de herrie!
Het lijkt er verdomd veel op, ja...quote:Op maandag 27 september 2010 22:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wij hebben dezelfde jaren 90 gehad geloof ik
Pennywise,sick of it all, osdorp posse, dog eat dog,rancid,ratm,sepultura
Tijgernootjes... hadden ze die eigenlijk al in de 90s?quote:Op maandag 27 september 2010 22:22 schreef 3rdRock het volgende:
heerlijk die waan van de nacht. tijd genoeg om te bouten, wat drinken te pakken en tijgernootjes!
Hele reclames daarvan zelfs! Ik hoor dat hier een fuif is.....quote:Op maandag 27 september 2010 22:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tijgernootjes... hadden ze die eigenlijk al in de 90s?
ze hadden ze iig al voor ik mijn eerste vriendinnetje kreeg en dat was in 2001....zou dus best kunnenquote:Op maandag 27 september 2010 22:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tijgernootjes... hadden ze die eigenlijk al in de 90s?
quote:Op maandag 27 september 2010 22:24 schreef ChickenTonight het volgende:
Dat had toch een Oke-stempel van Duyvis?
Goeie tijd was dat 94-97, zat toen gemiddeld 3/4 keer per week in de melkweg/paradiso.quote:Op maandag 27 september 2010 22:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het lijkt er verdomd veel op, ja...
quote:Op maandag 27 september 2010 22:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hele reclames daarvan zelfs! Ik hoor dat hier een fuif is.....
Opvallend !quote:Op maandag 27 september 2010 22:33 schreef 3rdRock het volgende:
placebo, nee dat heb ik nooit begrepen. sorry
nja, ik vind er niet zoveel aan. pure morning had wel op een mp3-cd en ik had black market music op c, maar die heb ik nooit uitgezeten....quote:
Pure Morningquote:Op maandag 27 september 2010 22:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik vind er niet zoveel aan. pure morning had wel op een mp3-cd en ik had black market music op c, maar die heb ik nooit uitgezeten....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |