Je bedoelt Missy Elliotquote:
Gaaf nr en dito clip.quote:Op maandag 27 september 2010 21:18 schreef alors het volgende:
[..]
Je bedoelt Missy ElliotIk wil The Rain ook nog wel horen deze week, maarja 3fm en hiphop....
Ga je schamen! Frits van de Vlaamsche Potquote:Op maandag 27 september 2010 20:51 schreef alors het volgende:
[..]
Wie de f is dat? En wat veel mannen![]()
Studentensletjes verkiezing![]()
Oh shit, dacht dat het over Missy ging. Van die Mel B is het idd een ander verhaalquote:Op maandag 27 september 2010 21:18 schreef alors het volgende:
[..]
Je bedoelt Missy ElliotIk wil The Rain ook nog wel horen deze week, maarja 3fm en hiphop....
Jaaaa ik wist wel wie Frits was, maar niet hoe hij in het echt heetquote:Op maandag 27 september 2010 21:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ga je schamen! Frits van de Vlaamsche Pot
mijn godquote:
'quote:
zo hete het programma van patrick kickenquote:
Brendaaaaaaaaaaaa!quote:Op maandag 27 september 2010 21:23 schreef Brennel het volgende:
Neeeeeeeeeee. Altijd al een vreselijk nummer gevonden.
dan mag je vast een ambulance richting de korreweg sturen....big big world ga ik echt niet aankunnen...quote:Op maandag 27 september 2010 21:25 schreef -Hans- het volgende:
Ik zou heel graag Emilia - Big Big World horen
Janneke! g' avond deze avond
Oh oh laat dan maar zitten. Is Good Sign misschien beter??quote:Op maandag 27 september 2010 21:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan mag je vast een ambulance richting de korreweg sturen....big big world ga ik echt niet aankunnen...
nee, ik wil iets goeds of iets echt fouts.....quote:Op maandag 27 september 2010 21:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh oh laat dan maar zitten. Is Good Sign misschien beter??
Dan moet ik je teleur stellen, kwam pas in maart 2000 uit in NL en is daarmee net niet 90s.quote:
Heeeeeee, hier wel oke hoor. Daarzo dan? Genieten van de nineties muziek?quote:Op maandag 27 september 2010 21:26 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Brendaaaaaaaaaaaa!
Lang niet gezien hier!
Wie geht's?
ah, dat zal het komende half uur wel gaan lukkenquote:Op maandag 27 september 2010 21:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, ik wil iets goeds of iets echt fouts.....
we krijgen iig Oasis, das helaas geen Pulp...quote:Op maandag 27 september 2010 21:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ah, dat zal het komende half uur wel gaan lukken.
die staat heel hoog in de foutlijst....I am not your casanova, me and romeo have never been friends, can't you see how much I really love ya, lalalalalalala againquote:
op zo'n herfstdag heeft het wel weer ietsquote:
quote:Op maandag 27 september 2010 21:29 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dan moet ik je teleur stellen, kwam pas in maart 2000 uit in NL en is daarmee net niet 90s.
+ 1quote:Op maandag 27 september 2010 21:32 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Beter dan dat gekrijs van dat ene idols/x-factor/whatever zangeresje
Inderdaad. Verschrikkelijk.quote:Op maandag 27 september 2010 21:32 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Beter dan dat gekrijs van dat ene idols/x-factor/whatever zangeresje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |