abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101376194
Deze reacties :') Lees eens het hele topic.
pi_101378883
Jonge wees jezelf. Niets meer en niets minder. Ik heb ook allerlei zenuwachtige mooiboys gehad, maar omdat hun hunzelf niet waren kon ik dat ook niet, en zijn veel relaties in het niets gelopen. En uiteindelijk wil je toch echt iemand waarbij je gewoon jezelf kan zijn.
pi_101397170
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:30 schreef xChar het volgende:
Jonge wees jezelf. Niets meer en niets minder. Ik heb ook allerlei zenuwachtige mooiboys gehad, maar omdat hun hunzelf niet waren kon ik dat ook niet, en zijn veel relaties in het niets gelopen. En uiteindelijk wil je toch echt iemand waarbij je gewoon jezelf kan zijn.
Ik ben helemaal mezelf geweest, dat is nooit het probleem geweest.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 04:37:14 #64
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_101399604
Vind ik niet echt apatisch... eerder typisch mannelijk: stekeblind voor signalen... het kan nog veel erger:

Laatst kreeg ik s'avonds een berichtje van een meisje dat ik al langer ken... of ik zin had om nog iets te ondernemen... Nee, schreef ik terug, ben van plan om even een serietje te kijken en dan naar bed...

Oh jammer, zei ze... anders had ik je misschien wel een van mijn beroemde massages kunnen geven...

Waarop ik reageerde: Nee dankje, heb het al warm genoeg :')

En ik ben single en hetero :') Althans, dat dacht ik ;) :P

Is uiteindelijk wel goed gekomen overigens ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door RedDevil085 op 31-08-2011 04:44:23 ]
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 04:43:42 #65
308021 HTrockstar
Tweakotine-addict
pi_101399615
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 04:37 schreef RedDevil085 het volgende:
Vind ik niet echt apatisch... eerder typisch mannelijk: stekeblind voor signalen... het kan nog veel erger:

Laatst kreeg ik s'avonds een berichtje van een meisje dat ik al langer ken... of ik zin had om nog iets te ondernemen... Nee, schreef ik terug, ben van plan om even een serietje te kijken en dan naar bed...

Oh jammer, zei ze... anders had ik je misschien wel een van mijn beroemde massages kunnen geven...

Dude ... :'(

Dit mag je geen signalen meer noemen, hoe duidelijk wil je het hebben ?
  woensdag 31 augustus 2011 @ 04:47:33 #66
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_101399625
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 04:43 schreef HTrockstar het volgende:

[..]

Dude ... :'(

Dit mag je geen signalen meer noemen, hoe duidelijk wil je het hebben ?
Iets als: Heyyyyy... neukeh??? :P

Had het echt warm en zij heeft ontzettend warme handen... het zweet brak me al uit bij de gedachte aan een massage :')

Ben overigens niet echt ongemakkelijk met vrouwen... alleen blind, doof en achterlijk voor hun signalen :P
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 04:57:48 #67
308021 HTrockstar
Tweakotine-addict
pi_101399637
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 04:47 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

Iets als: Heyyyyy... neukeh??? :P

Had het echt warm en zij heeft ontzettend warme handen... het zweet brak me al uit bij de gedachte aan een massage :')

Ben overigens niet echt ongemakkelijk met vrouwen... alleen blind, doof en achterlijk voor hun signalen :P
Dat is wat ze indirect tegen je zegt :9
pi_101707850
Leerzaam, ik mag ook wel eens wat vaker een signaal naar een meisje uitzenden!
Bang om een blauwtje op te lopen denk ik..
Haha leuke topic hoor ;)!
pi_101724636
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 00:19 schreef prutsjong het volgende:
Ik sluit ook niet uit dat er ooit nog een vervolg komt. Ik denk namelijk dat de beslissing enigzins door mij opgedrongen door haar genomen is
Hoe heb jij de beslissing opgedrongen dan? Wat ging daaraan vooraf?
pi_101725691
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 04:37 schreef RedDevil085 het volgende:

Is uiteindelijk wel goed gekomen overigens ;)
Oh, my :D

En dat meisje zich maar afvragen of ze dan echt zo lelijk is, of stinkt.
pi_101882871
- spam -

[ Bericht 98% gewijzigd door Crutch op 13-09-2011 12:32:27 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')