abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 juni 2011 @ 15:32:45 #51
337947 Unsub
Unidentified subject.
pi_97659431
Haha, leuk topic dit, in de zee van deprimerende topics :)
Succes TS, we zien de volgende update wel weer verschijnen >:O

Tevens heb ik er ook wel een beetje last van....
Zie vaak niet of iemand me nu echt leuk vind, en maak dan vaak een net iets te grove grap, of toon te weinig interesse o.i.d.

maarja, achteraf kan ik er altijd wel om lachen :)
26"
Fading slowly.
pi_97660893
Topic gelezen,

Mijn eindconclusie TS is een eckte baas die binnen kort een meisje ligt aan te duwen.

Gelezen en geglimlacht!
pi_97782322
Dit vind ik nou leuke topics. En heel herkenbaar trouwens ;)
pi_97782919
Herkenbaar inderdaad, ik heb zelf ook niet zo'n fijngevoelige antenne voor nonverbale en zelfs verbale signalen. Best lastig in allerlei sociale situaties, maar geen ramp.

Maar het echte probleem van TS lijkt mij dat hij inderdaad apathisch is. Je vraagt je af of meisjes jou leuk vinden, ipv te kijken naar welk meisje jij leuk vindt. Als je dat zou doen zou je zelf signalen gaan afgeven en dus ook signalen terugverwachten, afwijzend of niet, dan ga je meteen al zelf actief om met signalen en pik je ze dus ook beter op. Dan nog kunnen subtiele signalen ontgaan, als subtiel niet werkt maar je zelf wel signalen uitzendt, worden die vanzelf wel minder subtiel. Ook bij afwijzing, als ze "help! ik wordt verkracht!" begint te roepen heb je al een heleboel minder subtiele signalen gemist, maar helemaal smooth hoeft het ook niet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_101357593
Oh jee, ik zie dat ik de beloofde update niet meer heb gegeven. Bij deze dan:

Mn laatste update was hoopvol, maar helaas deze niet. Het is uiteindelijk nooit wat geworden. Wat de reden daarvan is weet ik eigenlijk nog steeds niet. Uiteindelijk kreeg ik te horen: "Het ligt niet aan jou, echt niet." En dat dan 3x ofzo. Nietszeggende vrouwentaal dus. En het gevoel was er niet. Tja, het kan verkeren. De maand na de eerste date was ze wel 3x zo enthousiast als ik, ze was gewoon niet te stoppen. Misschien dat mijn gebrek aan ervaring uiteindelijk toch de doorslag gaf. Maarja dan had ik maar eerder de moeite moeten nemen me met meisjes te bemoeien.

Vind t erg jammer, t is echt een leuke meid. Maar ik heb in ieder geval heel veel geleerd. Was mn allereerste intieme contact met een meid eigenlijk. Had nog nooit gedate, gezoend of wat dan ook. Dan heb ik t er eigenlijk dus heel goed vanaf gebracht. Ze heeft t niet eens gemerkt.

Ik sluit ook niet uit dat er ooit nog een vervolg komt. Ik denk namelijk dat de beslissing enigzins door mij opgedrongen door haar genomen is, en weet dus niet of het wel echt helemaal een gesloten kwestie is.
pi_101357754
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 16:15 schreef Arthur_Dent het volgende:
Topic gelezen,

Mijn eindconclusie TS is een eckte baas die binnen kort een meisje ligt aan te duwen.

Gelezen en geglimlacht!
Whaha nee helaas. Had wel gekund vermoed ik trouwens. Op een zeker moment sprong ze gewoon op mn bed maar ik heb niet heel doortastend gehandeld :') . Uiteindelijk alleen dr bovenlijf onderhanden genomen. Misschien is t wel dat laffe optreden geweest wat me genekt heeft :p .

Achja, ook dat is een les. Mocht ik ooit nog een herkansing bij dr krijgen dan zal ik t beter doen.
pi_101357896
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:29 schreef Weltschmerz het volgende:
Herkenbaar inderdaad, ik heb zelf ook niet zo'n fijngevoelige antenne voor nonverbale en zelfs verbale signalen. Best lastig in allerlei sociale situaties, maar geen ramp.

Maar het echte probleem van TS lijkt mij dat hij inderdaad apathisch is. Je vraagt je af of meisjes jou leuk vinden, ipv te kijken naar welk meisje jij leuk vindt. Als je dat zou doen zou je zelf signalen gaan afgeven en dus ook signalen terugverwachten, afwijzend of niet, dan ga je meteen al zelf actief om met signalen en pik je ze dus ook beter op. Dan nog kunnen subtiele signalen ontgaan, als subtiel niet werkt maar je zelf wel signalen uitzendt, worden die vanzelf wel minder subtiel. Ook bij afwijzing, als ze "help! ik wordt verkracht!" begint te roepen heb je al een heleboel minder subtiele signalen gemist, maar helemaal smooth hoeft het ook niet.
In deze kwestie deed dat er niet zoveel toe aangezien ik dit meisje al tijden leuk vond (zegmaar passief, nooit gezien maar zover te beoordelen leuk). Maar je zet me wel aan t denken. Ik bedenk me nu namelijk dat ik nooit zomaar een signaal richting een meisje uitzend. Sterker ik verberg ze automatisch tot ik een kans denk te maken. En waarom eigenlijk? Goeie.
pi_101363485
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2010 19:35 schreef prutsjong het volgende:
Hallo,

Zouden jullie je licht over het volgende kunnen laten schijnen?
Ja doe ik !

quote:
Ze was kennelijk met een ander meisje, waarvan ik de naam wel kende maar nog nooit gesproken had. Zie dr wel al jarenlang af en toe in t dorp. Erg leuke meid, veelste leuk voor mij zegmaar. Ik noem haar B.
Zolang je dit soort dingen denkt zul je nooit een leuke vrouw krijgen.

quote:
Vandaar dit verhaal met de volgende vragen:

1. Op basis van dit verhaal, wat denken jullie? Zag ze me die avond wel zitten? En zo ja, heb ik t al definitief verknald met mn apathische gedrag die avond? Heb haar overigens in die twee weken niet meer gezien en niks meer van gehoord.
Geen idee, was er niet bij.

quote:
2. In geval dat ze me ziet zitten, hoe pak ik dit aan (ik zie haar in principe alleen bij toeval)?
Via A. haar nummer regelen en bellen.

quote:
3. Hoe word ik in algemene zin wat beter in het herkennen van geinteresseerde meisjes :P ?
Je ogen open doen.

Nu serieus, je zult zelf meer initiatief moeten tonen, je had die B. gewoon moeten zoenen toen ze je zo aan keek, dan had je direct geweten of ze je zag zitten of niet.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_101367366
Komt bekend voor dit... Heb helaas ook al meerdere malen mijzelf achteraf voor mijn hoofd kunnen schieten omdat ik signalen niet oppak, die achteraf gewoon obvious waren :P Maar op het moment zelf zit ik te twijfelen, van 'wat als ik het verkeerd heb en er helemaal geen signalen zijn? Dan zet ik mezelf ontzettend voor lul als ik een poging onderneem'. Tja.
pi_101367755
Allemaal angst. Als je slecht bent in het oppikken van signalen kan dat namelijk net zo goed ertoe leiden dat je denkt dat je beet hebt terwijl dat niet zo is. Dat kan best wel eens een beetje genant zijn, maar erg is het natuurlijk niet. Vergeet niet dat er héél erg weinig geneukt zou worden als jongens en mannen geen blauwtjes zouden mogen lopen. Het mag dus best andersom fout gaan, sterker nog, dat is veel minder erg. Zo lang je het maar beschaafd houdt en meisjes niet laat schrikken, meisjes moeten ook leren hoe een jongen af te wijzen/niet af te wijzen, we moeten niet doen alsof die het allemaal zo goed weten ook al komen ze zo over. Ze zijn meestal wel gevoeliger voor signalen, maar ja, als ze geen lesbische contacten nastreven zullen zij toch echt ook op dezelfde frequentie moeten komen met de andere sekse. Het is niet zo dat vrouwen de maat zijn van nonverbale communicatie tussen vrouwen en mannen.

Eng is het natuurlijk allemaal wel, en het kan ook best pijn doen, maar het is ook spannend en kan je ook heel goed laten voelen. En dan heb ik het nog niet eens over de hoofdprijs. Durf eens een blauwtje te lopen, daar knap je van op.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_101376194
Deze reacties :') Lees eens het hele topic.
pi_101378883
Jonge wees jezelf. Niets meer en niets minder. Ik heb ook allerlei zenuwachtige mooiboys gehad, maar omdat hun hunzelf niet waren kon ik dat ook niet, en zijn veel relaties in het niets gelopen. En uiteindelijk wil je toch echt iemand waarbij je gewoon jezelf kan zijn.
pi_101397170
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:30 schreef xChar het volgende:
Jonge wees jezelf. Niets meer en niets minder. Ik heb ook allerlei zenuwachtige mooiboys gehad, maar omdat hun hunzelf niet waren kon ik dat ook niet, en zijn veel relaties in het niets gelopen. En uiteindelijk wil je toch echt iemand waarbij je gewoon jezelf kan zijn.
Ik ben helemaal mezelf geweest, dat is nooit het probleem geweest.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 04:37:14 #64
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_101399604
Vind ik niet echt apatisch... eerder typisch mannelijk: stekeblind voor signalen... het kan nog veel erger:

Laatst kreeg ik s'avonds een berichtje van een meisje dat ik al langer ken... of ik zin had om nog iets te ondernemen... Nee, schreef ik terug, ben van plan om even een serietje te kijken en dan naar bed...

Oh jammer, zei ze... anders had ik je misschien wel een van mijn beroemde massages kunnen geven...

Waarop ik reageerde: Nee dankje, heb het al warm genoeg :')

En ik ben single en hetero :') Althans, dat dacht ik ;) :P

Is uiteindelijk wel goed gekomen overigens ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door RedDevil085 op 31-08-2011 04:44:23 ]
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 04:43:42 #65
308021 HTrockstar
Tweakotine-addict
pi_101399615
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 04:37 schreef RedDevil085 het volgende:
Vind ik niet echt apatisch... eerder typisch mannelijk: stekeblind voor signalen... het kan nog veel erger:

Laatst kreeg ik s'avonds een berichtje van een meisje dat ik al langer ken... of ik zin had om nog iets te ondernemen... Nee, schreef ik terug, ben van plan om even een serietje te kijken en dan naar bed...

Oh jammer, zei ze... anders had ik je misschien wel een van mijn beroemde massages kunnen geven...

Dude ... :'(

Dit mag je geen signalen meer noemen, hoe duidelijk wil je het hebben ?
  woensdag 31 augustus 2011 @ 04:47:33 #66
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_101399625
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 04:43 schreef HTrockstar het volgende:

[..]

Dude ... :'(

Dit mag je geen signalen meer noemen, hoe duidelijk wil je het hebben ?
Iets als: Heyyyyy... neukeh??? :P

Had het echt warm en zij heeft ontzettend warme handen... het zweet brak me al uit bij de gedachte aan een massage :')

Ben overigens niet echt ongemakkelijk met vrouwen... alleen blind, doof en achterlijk voor hun signalen :P
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 04:57:48 #67
308021 HTrockstar
Tweakotine-addict
pi_101399637
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 04:47 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

Iets als: Heyyyyy... neukeh??? :P

Had het echt warm en zij heeft ontzettend warme handen... het zweet brak me al uit bij de gedachte aan een massage :')

Ben overigens niet echt ongemakkelijk met vrouwen... alleen blind, doof en achterlijk voor hun signalen :P
Dat is wat ze indirect tegen je zegt :9
pi_101707850
Leerzaam, ik mag ook wel eens wat vaker een signaal naar een meisje uitzenden!
Bang om een blauwtje op te lopen denk ik..
Haha leuke topic hoor ;)!
pi_101724636
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 00:19 schreef prutsjong het volgende:
Ik sluit ook niet uit dat er ooit nog een vervolg komt. Ik denk namelijk dat de beslissing enigzins door mij opgedrongen door haar genomen is
Hoe heb jij de beslissing opgedrongen dan? Wat ging daaraan vooraf?
pi_101725691
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 04:37 schreef RedDevil085 het volgende:

Is uiteindelijk wel goed gekomen overigens ;)
Oh, my :D

En dat meisje zich maar afvragen of ze dan echt zo lelijk is, of stinkt.
pi_101882871
- spam -

[ Bericht 98% gewijzigd door Crutch op 13-09-2011 12:32:27 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')