Je kunt ze toch ook online kopen? Als je al eens All Stars gehad hebt, weet je gewoon je maatquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:10 schreef K.Weenie het volgende:
Zijn er winkels in Nederland waar je ze voor onder de 60 euro kan halen? Ik zoek gewoon de simpele lage zwarte All Stars.
De laatste keer dat ik ze kocht waren ze nog allemaal rond de 40-50 euro, was ist passiert?
Ik weet de maat enzo wel, maar het is een cadeautje dat ik voor zaterdag moet hebben, vandaar dat via internet hem al niet meer gaat worden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:07 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Je kunt ze toch ook online kopen? Als je al eens All Stars gehad hebt, weet je gewoon je maat.
Oja dat gaat wat lastiger worden dan. Al heb je met de meeste webshops je pakketje wel snel binnen (sommige zelfs de volgende dag al).quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:03 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Ik weet de maat enzo wel, maar het is een cadeautje dat ik voor zaterdag moet hebben, vandaar dat via internet hem al niet meer gaat worden.
Gaat vast wel lukken.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:56 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Oja dat gaat wat lastiger worden dan. Al heb je met de meeste webshops je pakketje wel snel binnen (sommige zelfs de volgende dag al).
Ik vind het best een duur cadeau dan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:37 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Gaat vast wel lukken.![]()
Het is voor een vriendin die al jaren op neppe All Stars loopt, nou kan ik veel verdragen, maar mijn gedoogbeleid is nu toch wel op zijn einde gelopen.
Maar neppe All Stars zijn ook wel een beetje jammerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vind het best een duur cadeau dan.
Guilty.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:11 schreef Cpt. het volgende:
Je koopt zeker ook t-shirts die er al verwassen uit zien en broeken met gaten?
$ 75,- ze zijn zeer recent pas op de Converse site geplaatst.quote:
Ik heb jaren op "echte" All Stars gelopen, maar sinds ik een paar weken geleden allemaal nep All Stars zag in alle kleuren en soorten voor maar 6 euro per paar bij de Primark, ben ik een hoop nepperds rijker!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:37 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Gaat vast wel lukken.![]()
Het is voor een vriendin die al jaren op neppe All Stars loopt, nou kan ik veel verdragen, maar mijn gedoogbeleid is nu toch wel op zijn einde gelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |