Ik begrijp deze niet. Het getal 450 komt er niet in voor. Het zijn ook geen 450 vrouwen of 450 borsten. Er komt ook geen goud in voor en niemand roept fantastisch.quote:
Yep.quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:06 schreef iewl het volgende:
[..]
heb je nou zelfs die reclame op zn shirt gepaint?
Ja, of niet!quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:40 schreef summer2bird het volgende:
Haha, iemand moet dit topic in mail naar Postalgold sturen!
het ziet er wel goed uitquote:
Word aan gewerkt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:40 schreef summer2bird het volgende:
zal wel net zo'n verhaal worden als bij de drawbal pepsiquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:40 schreef summer2bird het volgende:
quote:
Jij kan meer met paint en photoshop dan de mensen die het hebben uitgevonden, echt geweldig!quote:
Ben jij gek, dit topic is puur goud. Wie stuurt dat nou naar Postalgold?quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:40 schreef summer2bird het volgende:
Wat ik doe stelt echt niet zoveel voor hoorquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:08 schreef iewl het volgende:
[..]
Jij kan meer met paint en photoshop dan de mensen die het hebben uitgevonden, echt geweldig!
(of fantastisch:9)
zegtie na jarenlange training van een oostelse kungfu/kalate paint meestel.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:20 schreef HaJee het volgende:
[..]
Wat ik doe stelt echt niet zoveel voor hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |