Ok bedankt, iets om even in de gaten te houden dus bij het maken van de keuze.quote:Op maandag 27 september 2010 19:26 schreef Adames het volgende:
[..]
[..]
Is alleen bij de E-series, maar wel de meest verkochte lijn van hun.
Zoals je ziet is het meestal als je op accu werkt en USB apparaten hebt aangesloten. De energiebesparing stand kan dan problemen geven en gaan piepen. Oplossingen die mogelijk kunnen helpen staan hierboven. De workaround is een programma installeren die de CPU constant bezig houdt..
Je liegt. Pirania is een servicedeskmedewerker bij een heuse multinational. Hij zegt dat macs kut zijn.quote:Op maandag 27 september 2010 19:34 schreef retorbrapi het volgende:
Lenovo en Sony Vaio kan ik niet aanraden, bij mijn ex werkgever gebruiken ze veel van die dingen en ze veroorzaken veruit de meeste problemen. Er is altijd wel wat met die dingen. Met de Macs hebben ze overigens nooit problemen.
Wás. En ik zei alleen maar dat het mijn ervaring wasquote:Op maandag 27 september 2010 19:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Je liegt. Pirania is een servicedeskmedewerker bij een heuse multinational. Hij zegt dat macs kut zijn.
Je bedoelt dat je een game laptop wil hebben en dat je je ouders hebt wijsgemaakt dat je een goede laptop voor je studie nodig hebt, zodat zij hem betalen...quote:Op maandag 27 september 2010 16:54 schreef appie22 het volgende:
Ik heb een laptop nodig voor mijn opleiding, informatica. Hij moet beschikken over een goede videokaart en genoeg werkgeheugen om het werken erop nog enigszins vlot te houden. Het budget is rond de 1000 euro. Iemand die de gouden tip heeft?
Waarom precies? Dat is misschien alleen wat praktischer als het een Visual Studio cursus is waarbij met C# op het .NET platform een SQL Server database wordt aangesproken o.i.d.quote:Op maandag 27 september 2010 19:16 schreef Adames het volgende:
[..]
Macbook is ook niet aan te raden. Programmeren wil je toch wel vaker in alleen windows.
Toshibaquote:Op maandag 27 september 2010 19:26 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Je vergelijkt lenovo = kut met apple wat nog kutter is. Als je lenovo vergelijkt met sony of toshiba is het een wereld van verschil
Inderdaad. Die van mij is 3 jaar oud en doet het primaquote:
Ik zit me ook al in te houden om wat dan ook maar te posten, tenzij er echt weerlegbare kolder word verkondigt gaat iedereen maar door met tezamen alle goede merken tot rotzooi te verklaren.quote:Op maandag 27 september 2010 19:50 schreef NietTeVolgen het volgende:
Het is op Fok! niet mogelijk om een laptop aan te raden omdat zelfs de goeie merken door polder paupers worden ondergeflamed
En naar mijn weten wordt Visual Studio nog volop gebruikt.quote:Op maandag 27 september 2010 19:52 schreef Henno het volgende:
[..]
Waarom precies? Dat is misschien alleen wat praktischer als het een Visual Studio cursus is waarbij met C# op het .NET platform een SQL Server database wordt aangesproken o.i.d.Bijna elke andere taal heeft zijn roots op een UNIX-achtig platform.
Ik zie dus niet hoe in andere gevallen een niet-Windows machine een beperkende factor is voor je programmeeractiviteiten.
net of ergens packet tracer serieus wordt gebruikt, laat staan verplicht.quote:Op maandag 27 september 2010 20:27 schreef DutchErrorist het volgende:
Maar als je iets met informatica gaat doen zijn de meeste programma's voor Windows zoals Cisco's Packet Tracer... Als je dan constant naar een VM moet gaan wordt je er ook schijtziek van.
quote:Op maandag 27 september 2010 20:25 schreef Adames het volgende:
[..]
En naar mijn weten wordt Visual Studio nog volop gebruikt.
Blijkbaar hebben we het hier niet over technische informatica, want ik ben dergelijke dingen daar nooit tegengekomen als onderdeel van een vak. Eerder wiskunde, talen, computer graphics en algoritmen, welke los staan van een platform.quote:Op maandag 27 september 2010 20:30 schreef Adames het volgende:
[..]
net of ergens packet tracer serieus wordt gebruikt, laat staan verplicht.
Daarvoor heb je wel GNS3 voor.
Lijkt me wel handig als je iets als CCNA hebt oid.quote:Op maandag 27 september 2010 20:30 schreef Adames het volgende:
[..]
net of ergens packet tracer serieus wordt gebruikt, laat staan verplicht.
Daarvoor heb je wel GNS3 voor.
Ze hebben het sowieso niet over universitaire informatica.quote:Op maandag 27 september 2010 20:32 schreef Henno het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar hebben we het hier niet over technische informatica, want ik ben dergelijke dingen daar nooit tegengekomen als onderdeel van een vak. Eerder wiskunde, talen, computer graphics en algoritmen, welke los staan van een platform.
Ik wel.quote:Op maandag 27 september 2010 20:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Ze hebben het sowieso niet over universitaire informatica.
Lenovo dusquote:Op maandag 27 september 2010 22:13 schreef kebabkever het volgende:
Ik heb een HP Compaq 6910p. Doe zelf ook informatica opleiding en je hebt evht geen heavy shit nodig. Ik heb een core2duo van 2.2 ghz. Een goed toetsenbord, daar zou ik naar uitkijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |