Ja dan zit je gelijk vast aan alle Mac ellende. Echt een verademing, NOT! (compabilitie issues, overpriced, eigen connectors, steves spyware ehhh ik bedoel itune)quote:Op maandag 27 september 2010 16:55 schreef habbeflats het volgende:
1000 euro joh, haal een macbook! , grafische fantastisch en genoeg geheugen, bijv de 13 inch
Informatica. Dus programmeren en zal ook wel een stukje grafische onderdelen bij komen kijken.quote:Op maandag 27 september 2010 17:01 schreef AlfredKwak het volgende:
[..]
Ja dan zit je gelijk vast aan alle Mac ellende. Echt een verademing, NOT! (compabilitie issues, overpriced, eigen connectors, steves spyware ehhh ik bedoel itune)
Wat wil je met je laptop gaan doen??? (soort opleiding)
Valt erg mee, welke school ga je eigenlijk heen? Vaak zijn er namelijk ook speciale acties van daaruit.quote:Op maandag 27 september 2010 17:03 schreef appie22 het volgende:
[..]
zal ook wel een stukje grafische onderdelen bij komen kijken.
En dan erachter komen dat TS Windows vaak moet gebruiken.quote:Op maandag 27 september 2010 16:55 schreef habbeflats het volgende:
1000 euro joh, haal een macbook! , grafische fantastisch en genoeg geheugen, bijv de 13 inch
Zorg dat je minimaal 4GB geheugen hebt. Dat werk lekker met programmeren plus je kan ook 64bits draaien. Daarnaast zou ik je een snelle dualcore adviseren, geen langzame quadcore, je moet soms even veel power hebben tijdens je werk.quote:Op maandag 27 september 2010 17:03 schreef appie22 het volgende:
[..]
Informatica. Dus programmeren en zal ook wel een stukje grafische onderdelen bij komen kijken.
Volgens mij weet jij echt niet waar je over praat, ofwel?quote:Op maandag 27 september 2010 17:11 schreef AlfredKwak het volgende:
[..]
Zorg dat je minimaal 4GB geheugen hebt. Dat werk lekker met programmeren plus je kan ook 64bits draaien. Daarnaast zou ik je een snelle dualcore adviseren, geen langzame quadcore, je moet soms even veel power hebben tijdens je werk.
Dit. Ik doe zelf Informatica en een goeie laptop is altijd lekker, maar het is zeker niet nodig. Programmeren is niets meer dan text editen en compilen (wat niks inhoudt, je programmeeropdrachten zullen echt geen tienduizenden regels zijn). Programmeer-gerelateerd werk doe je waarschijnlijk toch voornamelijk in Linux.quote:Op maandag 27 september 2010 17:12 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Denk je nou echt dat je met Informatica echt een weet-ik-hoe-goede laptop nodig hebt?
Een normale laptop is daar goed genoeg voor hoor
Hey daar heb je Steve Jobs groostste fan ook weerquote:Op maandag 27 september 2010 17:33 schreef retorbrapi het volgende:
MacBook, alleen al omdat je Windows beter gevirtualiseerd dan native kan draaien.
Als je een Windows laptop neemt, hoef je geen mac in een VM te draaien.quote:Op maandag 27 september 2010 17:33 schreef retorbrapi het volgende:
MacBook, alleen al omdat je Windows beter gevirtualiseerd dan native kan draaien.
Zeldzaam goed gekozen username heb je trouwens.quote:Op maandag 27 september 2010 17:01 schreef AlfredKwak het volgende:
[..]
Ja dan zit je gelijk vast aan alle Mac ellende. Echt een verademing, NOT! (compabilitie issues, overpriced, eigen connectors, steves spyware ehhh ik bedoel itune)
Wat wil je met je laptop gaan doen??? (soort opleiding)
Nee hoor, dat ben jij.quote:Op maandag 27 september 2010 17:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hey daar heb je Steve Jobs groostste fan ook weer
Je WIL Windows juist in een VM draaien. Als Windows het dan verneukt kan je tenminste snel terug naar je main OS.quote:Op maandag 27 september 2010 17:49 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Als je een Windows laptop neemt, hoef je geen mac in een VM te draaien.
Bijna iedereen die ik ken met een mac(book) heeft windows in a VM draaien.
Heb geen windows in Vmware draaien, alleen Ubuntu server, omdat ik het leuk vind om daar mee te kloten. Windows heb ik nergens voor nodigquote:Op maandag 27 september 2010 17:49 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Als je een Windows laptop neemt, hoef je geen mac in een VM te draaien.
Bijna iedereen die ik ken met een mac(book) heeft windows in a VM draaien.
Bij de TU Delft hebben heel wat hoogleraren ook een Apple machine, daar dus ook nooit problemen gehad met opdrachten maken op een Macquote:Op maandag 27 september 2010 17:16 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Zolang je niet de enige bent met een MAC zal je prima je informatica kunnen. bij ons op de uni zijn alle programmeeropdrachten zo inelkaar gestoken dat ze makkelijk op de MAC en op Windows kunnen compileren.
Mijn docenten ook (informatica). En ze hebben er vrijwel allemaal een hekel aan, maar ze krijgen zo'n ding.quote:Op maandag 27 september 2010 18:54 schreef Eurynox het volgende:
Mijn leraren hebben ook allemaal een mac (op de opleiding informatica dus)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |