abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86906129
Ik zag onlangs een topic hier vanwege dat jongeren gediscrimineerd werden in de apenheul. Ik vind nu ook dat dit topic helemaal terecht is en dat het een redelijk duidelijke klacht is.

Ik heb mijn gister dus aangemeld op het forum van Girlscene, (dat overigens leuk is!) dat deed ik om met mensen te kunnen slowchatten, in meer topics reageerde ik ook niet. Ik heb alleen maar gereageerd in een speciaal aangemaakt topic voor de mensen van FOK! die ook naar Girlscene wilden! Nu, 1 dag later, ik heb niks mis gedaan, krijg ik deze PM:

Hallo,

Leuk dat je een profiel aangemaakt hebt op Girlscene, maar het is eigenlijk niet de bedoeling dat jongens op deze meidensite gaan reageren. Dit staat ook in de regels van het forum, en ik heb er dan al klachten over gekregen van een aantal (vrouwelijke) members.

Je mag hier best rondkijken en natuurlijk de andere scenes bezoeken (die natuurlijk allemaal wel voor jongens ‘bedoeld’ zijn), maar berichten plaatsen is niet de bedoeling.

Ik hoop dat je dit begrijpt!

Mvg,

Het Girlscene Team

Dit vind ik dus echt belachelijk, ik geloof ook niet dat er klachten over mij waren, aangezien ik maar in 1 topic reageerde. Er waren eerder mensen die mij aardig vonden! Niet andersom.
Ik kan nu ook niet meer op het forum reageren omdat ik beblokt ben :(

Voor de duidelijkheid mijn klacht: Gediscrimineerd worden op een forum omdat je een jongen bent.

Nog even een plaatje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door honkeytonk op 27-09-2010 17:21:09 ]
pi_86906146
Terechte klacht, dat dit kan in Nederland!
wat is dit
pi_86906159
Wat doe jij überhaubt op die site?
pi_86906166
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:53 schreef Dhaha het volgende:
Ik hoop dat dit topic wel openblijft! Ik vind het een serieus ONZ topic!
pi_86906170
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
sma's hosselen
wat is dit
pi_86906187
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
We mochten hier niet Slowchatten met de meiden van GSc, op GSc mag dat blijkbaar ook niet(Als je een jongen bent)
pi_86906225
Tevens, offline weergeven op msn :')
pi_86906240
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
Tevens, offline weergeven op msn :')
Anders gaat iedereen tegen me lullen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_86906310
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:53 schreef Dhaha het volgende:
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
pi_86906352
Dien een klacht in bij de Commissie gelijke Behandeling
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_86906383
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:58 schreef Stokstaart het volgende:
Dien een klacht in bij de Commissie gelijke Behandeling
Al 2 keer gedaan, ik ben nu ook nog in discussie met GSc
pi_86906436
dan moet je maar 450 euro betalen, vinden ze echt fantastisch :')
pi_86906576
dude, lig je je te fappen op meisjes die voor het eerst ongesteld worden ofzo? :')
pi_86906611
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:03 schreef Anushaar het volgende:
dude, lig je je te fappen op meisjes die voor het eerst ongesteld worden ofzo? :')
Nee, ik was aan het chatten met een 18 jarige student uit Utrecht die dezelfde interesses heeft en die me heel aardig leek.
pi_86906838
Inderdaad erg flauw, maar het is en blijft natuurlijk GIRLscene. En daarbij staat het in de regels. Pfoe volgens mij klink ik heel erg zeurderig.
pi_86906908
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:09 schreef jemeenthet het volgende:
Inderdaad erg flauw, maar het is en blijft natuurlijk GIRLscene. En daarbij staat het in de regels. Pfoe volgens mij klink ik heel erg zeurderig.
Heel erg;) Maar weet jij dat wie een KLACHT over mij heeft ingediend? Dat vind ik wel het toppunt van triestheid!
pi_86907101
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:10 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Heel erg;) Maar weet jij dat wie een KLACHT over mij heeft ingediend? Dat vind ik wel het toppunt van triestheid!
Heeft iemand over je geklaagd? :') Wat een huilerds. Wat mij betreft had je trouwens mogen blijven, je deed normaal (niet zoals apij4125, zeg maar) en maakte geen sneue fake-topics aan of iets.
pi_86907139
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:14 schreef jemeenthet het volgende:

[..]

Heeft iemand over je geklaagd? :') Wat een huilerds. Wat mij betreft had je trouwens mogen blijven, je deed normaal (niet zoals apij4125, zeg maar) en maakte geen sneue fake-topics aan of iets.
Inderdaad :( Lees in de openingspost maar de note die ik heb gekregen :') Nu kan ik niet meer slowchatten met jullie! Het was zo gezellig!
pi_86907178
Zij mogen wel op Fok!, wij niet op GS. Dit kan gewoon niet.
wat is dit
pi_86907206
GEEN VROUWEN MEER OP FOK!
:)
  maandag 27 september 2010 @ 17:17:51 #21
261627 sciter
The world is my playground.
pi_86907234
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:52 schreef honkeytonk het volgende:
Ik zag onlangs een topic hier vanwege dat jongeren gediscrimineerd werden in de apenheul. Ik vind nu ook dat dit topic helemaal terecht is en dat het een redelijk duidelijke klacht is.

Ik heb mijn gister dus aangemeld op het forum van Girlscene, (dat overigens leuk is!) dat deed ik om met mensen te kunnen slowchatten, in meer topics reageerde ik ook niet. Ik heb alleen maar gereageerd in een speciaal aangemaakt topic voor de mensen van FOK! die ook naar Girlscene wouden! Nu, 1 dag later, ik heb niks mis gedaan, krijg ik deze PM:

Hallo,

Leuk dat je een profiel aangemaakt hebt op Girlscene, maar het is eigenlijk niet de bedoeling dat jongens op deze meidensite gaan reageren. Dit staat ook in de regels van het forum, en ik heb er dan al klachten over gekregen van een aantal (vrouwelijke) members.

Je mag hier best rondkijken en natuurlijk de andere scenes bezoeken (die natuurlijk allemaal wel voor jongens ‘bedoeld’ zijn), maar berichten plaatsen is niet de bedoeling.

Ik hoop dat je dit begrijpt!

Mvg,

Het Girlscene Team

Dit vind ik dus echt belachelijk, ik geloof ook niet dat er klachten over mij waren, aangezien ik maar in 1 topic reageerde. Er waren eerder mensen die mij aardig vonden! Niet andersom.
Ik kan nu ook niet meer op het forum reageren omdat ik beblokt ben :(

Voor de duidelijkheid mijn klacht: Gediscrimineerd worden op een forum omdat je een jongen bent.

Nog even een plaatje: [ afbeelding ]
SPOILER
pi_86907282
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:17 schreef sciter het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Juist....
  maandag 27 september 2010 @ 17:20:20 #23
261627 sciter
The world is my playground.
pi_86907323
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:19 schreef honkeytonk het volgende: