datquote:Op dinsdag 28 september 2010 07:59 schreef morgane het volgende:
[..]
Heerlijk juist, hersenloos op de bank met Glee na een dag studeren
awhquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:41 schreef morgane het volgende:
Floris and Fiona sittin' in a tree...![]()
[ afbeelding ]
Yep, ben ook aan het wachten tot in de eerste in m'n wiel heb hangen....quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Echt, ik moet echt een andere weg naar school fietsen, gewoon weer in de file met de fiets.. En er stopt sinds kort een bus bij de HAN op die brug daar.. En al die mongolen steken gewoon over zonder te kijken
Cute!quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:41 schreef morgane het volgende:
Floris and Fiona sittin' in a tree...![]()
[ afbeelding ]
Zou het een voorteken zijn...?quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:21 schreef IrishBastard het volgende:
VN komt met 'ET-ambassadrice'
Wat de fak
Zeker!quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nog steeds plezier mee?
Denk dat ik hem ook ga nemen.. Maar best wel irritant dat ik daar al mee bezig ben geweest, want nu moet ik nog 3 weken wachten
Het zal IB deugd doen dat de man geen bedreiging voor 'm isquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik heb nu les van een man die er a) niet uitziet en b) echt een kut hoge stem die door de neus klinkt heeft die iedere keer overslaat..
Ik heb nu zo'n ding met toetsenbord en ik vind het echt kut... gebruik altijd het touchscreenquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
enige stomme van de desire is dat er geen toetsenbord aan zit, zoals ik nu heb bij de Touch Pro2...en ik wil écht graag een toetsenbord
Gewoon gaan met die banaan, tik je makkelijk binnen johquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn papergenootje zit de hele tijd te zeggen dat de paper zo makkelijk gaat zijn en dat een vriendinnetje van haar er 3 ochtenden aangezeten had met degene met wie zij het moest doen en een 9 had
Dus ben benieuwd, want het telt voor een kwart mee voor het tentamen
neequote:Op dinsdag 28 september 2010 11:06 schreef vogelkooi het volgende:
Als je een toetsenbord wilt moet je misschien overwegen om gewoon een mini laptop te kopen.
Ja denk wel dat dat goed gaat komen hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het zal IB deugd doen dat de man geen bedreiging voor 'm is.
[..]
Ik heb nu zo'n ding met toetsenbord en ik vind het echt kut... gebruik altijd het touchscreen.
[..]
Gewoon gaan met die banaan, tik je makkelijk binnen joh.
Owsomquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:21 schreef IrishBastard het volgende:
VN komt met 'ET-ambassadrice'
Wat de fak
Jep, de Desire is nieuwer. Toen ik de Legend nam was de Desire net uit. Mijn overbuurman heeft de Desire trouwens. Gekregen via jullie overbuurman met een goedkoop abo omdat hij bij Vodafone werkt. Ik heb voor de Legend gekozen omdat die stuk kleiner is dan de Desire (die is huge!) en omdat ie iets goedkoper is, en uit 1 stuk aluminium bestaat. Tegen stoten!quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja de desire is nieuwer of niet? Maar die was toen toch ook al uit toen jij de legend nam?
Maar voor de desire moet ik wss weer bij gaan betalen en de legend kan ik voor 20 euro inclusief internet
Of iig dat hoop ik, zo staat het voor "niet" klanten op de site, dus hoop niet dat ze me gaan naaien omdat ik al abbo heb.. dat is wel eens geweest bij HI, dat je dan meer geld betaalde als bestaande klant bij verlengen dan dat je een nieuw abbo sloot.
Plus rotwerkquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo te zien heb ik van dat dure boek nu 9 van de 14 hoofdstukken, maar heb zo te zien die andere ook nog wel nodig.. Dat worden zo'n 400 bladzijdes kopieren, maar dat is wel maar 21 euro
Jup, maar bespaart me nog steeds 210 euroquote:
Zo goed is Machete nou ook weer nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:13 schreef HostiMeister het volgende:
Even een side-note. Is het kansloos om drie dagen achter elkaar dezelfde film te kijken?
Ligt eraan...welke film?quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:13 schreef HostiMeister het volgende:
Even een side-note. Is het kansloos om drie dagen achter elkaar dezelfde film te kijken?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo goed is Machete nou ook weer niet![]()
Klinkt als overleden voeding.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:03 schreef Rituals het volgende:
Computerprobleem 623492:
Als ik mijn computer netjes uitzet (start, afsluiten), dan gaat hij niet echt uit. Hij lijkt wel uit, het knopje brandt ook niet meer. Ik krijg mijn computer dan ook niet meer aan door op de knop te drukken (lang/kort, niets werkt). Als ik de stekker uit het stopcontact haal, dan hoor je dat de computer helemaal uitvalt/echt uitgaat. Als ik de stekker er weer in doe, dan kan ik de computer weer aanzetten.
En ja, ik weet 100% zeker dat ik klik op 'afsluiten' en niet op 'slaapstand'.
Ik snap er niets meer van. Iemand die hier iets van kan maken?
Maar als mijn voeding het niet meer zou doen, dan zou ik nu toch niet achter een werkende computer kunnen zitten? Of is het niet zo simpel?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Klinkt als overleden voeding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |