Die vergelijking slaat nergens op. Dat zou ook betekenen als je de ene maand dubbel zoveel water drinkt je de volgende maand zonder kunt?quote:Op maandag 27 september 2010 18:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het gaat er toch om wat eruit komt? Een paar seconden de kraan vol open of een half uur lang een klein straaltje... de emmer komt toch vol.
Nee, die vergelijking gaat mankquote:Op maandag 27 september 2010 18:47 schreef AMDB het volgende:
[..]
Die vergelijking slaat nergens op. Dat zou ook betekenen als je de ene maand dubbel zoveel water drinkt je de volgende maand zonder kunt?
Ik zou het risico iig niet nemen, zeker niet in een klein koepeltentje.quote:Op maandag 27 september 2010 18:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, die vergelijking gaat mank.
Hoe dan ook, ik denk dat de schadelijkheid wel meevalt. Heel gezond zal het niet zijn, maar heel dramatisch ook niet.
Maar met zo'n luchtbed twee keer zo vol.quote:Op maandag 27 september 2010 18:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het gaat er toch om wat eruit komt? Een paar seconden de kraan vol open of een half uur lang een klein straaltje... de emmer komt toch vol.
7 pagina;s. Hangt af van je instellingen. Na 300 posts gaat ;ie dicht.quote:Op maandag 27 september 2010 19:15 schreef xJustgirlie het volgende:
Waarom sluiten jullie hier topics al bij 13 pagina's?
Dan kan je blijven sluiten/openen/vorigetopics teruglezen
31quote:Op maandag 27 september 2010 19:37 schreef vogelkooi het volgende:
Als je 10 post per pagina zet dan gaat ie zo 30 pagina's mee.
301/8quote:
Nee, ik ging pas om een uur of 2 slapen.quote:Op maandag 27 september 2010 19:41 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Jij bent veel te slim, heb je goed geslapen ofzo?
Celbiologiequote:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | mov ttt,0 mov Temp,4 call RegQueryValueExA,hKey,offset WndName,0,0,0,offset Temp cmp eax,ERROR_SUCCESS setz AutoStart call RegCloseKey,hKey call RegCreateKeyExA,HKEY_CURRENT_USER,offset KeyOptions,0,0,0,1 or 2 or 4,0,offset hKey,offset Temp cmp eax,ERROR_SUCCESS jnz TryRead mov ttt,0 mov Temp,4 call RegQueryValueExA,hKey,offset AutoHideTxt,0,0,offset ttt,offset Temp cmp eax,ERROR_SUCCESS jnz FirstTime mov al,byte ptr [offset ttt] mov AutoHide,al mov ttt,0 mov Temp,4 call RegQueryValueExA,hKey,offset MaxFilesTxt,0,0,offset ttt,offset Temp mov eax,ttt mov MAXFILES,eax |
Speelt ze een rolletje in Glee?quote:Op maandag 27 september 2010 20:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Weten jullie wie dit is zonder naar de link te kijken?
ik wist het!quote:Op maandag 27 september 2010 20:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Weten jullie wie dit is zonder naar de link te kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |