Ik zou niet weten wiequote:Op maandag 27 september 2010 23:28 schreef Iemand91 het volgende:
ey blckbb, die Les Paul Special waar je op hebt geboden, zoek iemand met student OV, scheelt 40%.
Om mijn vriendin te quoten: "Ik herken het alleen aan die stukjes dat ze stoppen en hij alleen zingt. Voor de rest hoor ik alleen maar prullenbakken die tegen elkaar knallen. Ik ga naar bed, ik wil niet langer gemarteld worden."quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 15:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zouden ze nog een toetsenist zoeken?
Hun versie van Under The Bridge is ook... Interessantquote:Op maandag 27 september 2010 23:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Om mijn vriendin te quoten: "Ik herken het alleen aan die stukjes dat ze stoppen en hij alleen zingt. Voor de rest hoor ik alleen maar prullenbakken die tegen elkaar knallen. Ik ga naar bed, ik wil niet langer gemarteld worden."
[..]
![]()
Ja, die keken we eerst. Daar was ze ook niet heel erg enthousiast overquote:Op maandag 27 september 2010 23:40 schreef Libelah het volgende:
[..]
Hun versie van Under The Bridge is ook... Interessant
volgens mij kan je die dl4 ook programmeren en presets er op zetten. Was iig met de dm4 wel zo.quote:Op maandag 27 september 2010 22:09 schreef Cynic het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die jongens van Anathema daar ook wel eens mee gezien.
Is wel leuk spul geloof ik. Ik zou best een keer een delay-unit willen, maar dan wil ik niet steeds de settings veranderen tussen de nummers door. Wat dat betreft is mijn 2120 wel ideaal. Alleen zit die dus aan de voortrap vast.
Iddquote:Op maandag 27 september 2010 23:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, die keken we eerst. Daar was ze ook niet heel erg enthousiast over
kijk ook eens naar de Nova delay van tc electronic, die is volgens mij goed programmeerbaar, en wel gewoon een stomp box. Anders idd de dm4 of dl4 van line6, al vind ik de effecten van tc beter klinken.quote:Op maandag 27 september 2010 22:13 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen, alleen werkt de loop van de digitech dus niet helemaal goed, da's een euvel dat meer bij de 2112/2120 voorkomt. Hij stoort. Ik denk dat ze er bij digitech vanuit gingen dat je verder geen effecten meer erbij wil gaan gebruiken
quote:Op maandag 27 september 2010 19:44 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik wist niet dat jochem meijer ook gitaar speelde
En, geen samples!?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:07 schreef Gitaarmat het volgende:
succes!
ik heb alweer 4 nummers geschreven qua muziek, gaat hardt. X)
Wel vrij prijzig toch?quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:05 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
kijk ook eens naar de Nova delay van tc electronic, die is volgens mij goed programmeerbaar, en wel gewoon een stomp box. Anders idd de dm4 of dl4 van line6, al vind ik de effecten van tc beter klinken.
Sowieso ben ik diep gelukkig met mijn novasystem, wat een superapparaat is dat
Mwoah, niet voor wat je krijgt. Hij kost nu 439 bij Thomann, dat is dezelfde prijs als 2 losse TC-stompboxen. En de kwaliteit van de effecten is echt superieur, daar staat TC niet voor niets om bekend.quote:
Precies ! Samples moeten we dan horen.quote:
Cool! Leuke zang ook, heeft wel potentie denk ik.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Precies ! Samples moeten we dan horen.
Weer een intro dingetje af en een stukje chorus.
http://www12.speedyshare.(...)wnload/intording.mp3
Is dat wat ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |