de barman meneer had een grijze blouse aan, volgens mij met een klein ruitjequote:
als iemand echt een vakman is dan weet hij ook met wat trukjes een lauwe zaal enthousiaster te krijgen.quote:Op maandag 27 september 2010 19:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's waar... maar als je al geen echte hits hebt om op terug te vallen dan wordt het wel gelijk een stuk lastiger
Nee, maar ik mag hopen dat jij er wel één hebt?quote:
Kleur haar?quote:Op maandag 27 september 2010 19:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de barman meneer had een grijze blouse aan, volgens mij met een klein ruitje![]()
en jij moet je gewoon de volgende keer niet zo verstoppen in de effenaar
ik ga niet nog eens een avond een speurtocht houden
Neequote:Op maandag 27 september 2010 19:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, maar ik mag hopen dat jij er wel één hebt?
Ik date nog helemaal niemand. Wie date jij?quote:Op maandag 27 september 2010 20:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daten wij dezelfde jongen?
Heb je wel goed opgelet met wie ik was?quote:Op maandag 27 september 2010 20:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik date nog helemaal niemand. Wie date jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op maandag 27 september 2010 20:12 schreef Ang3l het volgende:
Heb hem gezien ja, maar slechts heel kort!
Ik zal toch niet per ongeluk die van jou hebben staan zoenen?Dat zou wel het een en ander verklaren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
God created gays so fat chicks could have friends.
jij gaat de volgende keer maar gewoon op zoek naar een roze Frisoshirtquote:Op maandag 27 september 2010 20:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kleur haar?
Ik val gewoon niet op in de massa...ik ben een grijze muis.
Hmm, was het toch een ander. Geen gate dus.quote:Op maandag 27 september 2010 20:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nee rond die tijd lag ik daar al ruim een uur met te zoenen.
die van jou kon wel goed hard fietsen zegquote:Op maandag 27 september 2010 20:19 schreef Ang3l het volgende:
Was die van jou ff zoek en kwam ie zo rond 5:45 weer in je hotel?
Mens dat haal ik nog lopend van hier naar de Queenquote:Op maandag 27 september 2010 20:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die van jou kon wel goed hard fietsen zeg
nou ja zeg, jullie haalden mij dus met vliegende vaart in, dat is met andere friso feesten met andere fietsers wel eens anders geweestquote:Op maandag 27 september 2010 20:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mens dat haal ik nog lopend van hier naar de Queen
En Frederiquequote:Op maandag 27 september 2010 20:08 schreef creno het volgende:
LOL, GTST begint vandaag precies zoals het 20 jaar geleden begon met arnie en linda...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |