Misschien straft god je nu welquote:Op maandag 27 september 2010 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zo begonnen ze in Singles ook al, want:
Hij zit op de TUE
Hij wwoont in de buurt
Hij houdt van rock festivals
Hij drinkt bier, uit de fles
Hij houdt van dezelfde series
En de reactie waS: Het is HeulMacho!
quote:Op maandag 27 september 2010 17:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien straft god je nu wel
Wow.quote:Op maandag 27 september 2010 17:22 schreef Ang3l het volgende:
Friso had 497 betalende bezoekers
Met 467 zouden we quitte staan ongeveer.
waren er ook mensen die alleen voor shane kwamen, die meteen weer weg waren na het optreden?quote:Op maandag 27 september 2010 17:22 schreef Ang3l het volgende:
Friso had 497 betalende bezoekers
Met 467 zouden we quitte staan ongeveer.
Niet veel volgens mijquote:Op maandag 27 september 2010 17:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waren er ook mensen die alleen voor shane kwamen, die meteen weer weg waren na het optreden?
Da's waar... maar als je al geen echte hits hebt om op terug te vallen dan wordt het wel gelijk een stuk lastigerquote:Op maandag 27 september 2010 18:59 schreef Ang3l het volgende:
Niet? Vind ik welAl is een artiest niet bekend dan kun je nog goed ontvangen worden als je goed bent, of het publiek opzweept
Het dak er af is een tweede.
Dat jij je vermaakt hebt?quote:Op maandag 27 september 2010 19:01 schreef Steve het volgende:
Ik heb me prima vermaakt, da's het belangrijkste.
en alle jonge kwebbelmeisjes waren tijdens het concert van Shane het rookhol ingevluchtquote:
En spelen op een feest is lastiger want bijna niemand komt echt voor jou.quote:Op maandag 27 september 2010 19:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's waar... maar als je al geen echte hits hebt om op terug te vallen dan wordt het wel gelijk een stuk lastiger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |