Wat een teringherrie 's nacht trouwens op dat plein. We probeerde te slapen.quote:Op maandag 27 september 2010 20:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mens dat haal ik nog lopend van hier naar de Queen
Van mij mag je, ik reageer heel snel.quote:Op maandag 27 september 2010 20:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ga ook steve maar smsen dan.
Je doet je best maarquote:Op maandag 27 september 2010 20:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ga ook steve maar smsen dan.
Ja de Markt lieverdquote:Op maandag 27 september 2010 20:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat een teringherrie 's nacht trouwens op dat plein. We probeerde te slapen.
Owquote:Op maandag 27 september 2010 20:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou ja zeg, jullie haalden mij dus met vliegende vaart in, dat is met andere friso feesten met andere fietsers wel eens anders geweest
Volgens mij vertelde je net nog heel iets anders....quote:Op maandag 27 september 2010 20:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat een teringherrie 's nacht trouwens op dat plein. We probeerde te slapen.
ik heb alleen maar binnen de Effenaar gezochtquote:Op maandag 27 september 2010 20:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja de Markt lieverdCentrum van het centrum zowat.
Maar alles is dan toch wel gesloten inmiddels? Of was dat van die hangjeugd of zo?
Of Stroekie die jou nog zocht?
OMGquote:
Ik vond de tekst RSVP zat hoor. Er stond ene vraag in!quote:Op maandag 27 september 2010 20:39 schreef Great.Expectations het volgende:
Vroeger was het gebruikelijk om een bericht te eindigen met RSVP, om aan te geven dat je graag een antwoord wilt.
In het midden aan de jury tafel hequote:
O ik dacht die neger die wegrendequote:Op maandag 27 september 2010 20:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
In het midden aan de jury tafel he
Brucequote:
zijn die niet dood?quote:Op maandag 27 september 2010 20:08 schreef creno het volgende:
LOL, GTST begint vandaag precies zoals het 20 jaar geleden begon met arnie en linda...
Titzilla, echt monsterlijkquote:
Je gaat er zelfs verkeerd van spellenquote:Op maandag 27 september 2010 21:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
kijk ik houd van volle borsten, rondborstige dames doen het goed bij mij, maar dit is ronduit belachelijk walchelijk
Ik denk dat het hangjeugd was en natuurlijk in de ochtend van allemaal mensen die door de gangen liepen omdat ze gingen ontbijten.quote:Op maandag 27 september 2010 20:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja de Markt lieverdCentrum van het centrum zowat.
Maar alles is dan toch wel gesloten inmiddels? Of was dat van die hangjeugd of zo?
Of Stroekie die jou nog zocht?
Zal ik vragen of Vlarp mijn smsjes naar je doorstuurt?quote:Op maandag 27 september 2010 20:28 schreef Steve het volgende:
[..]
Van mij mag je, ik reageer heel snel.
06344367 en het reserve getal is 8quote:Op maandag 27 september 2010 21:48 schreef Steve het volgende:
Zorg maar dat je m'n nummer ergens vandaan tovert. Of het ergens vraagt. Ik geef wel antwoord.
Je bent een soort smshoer?quote:Op maandag 27 september 2010 21:48 schreef Steve het volgende:
Zorg maar dat je m'n nummer ergens vandaan tovert. Of het ergens vraagt. Ik geef wel antwoord.
frustrerendquote:
deze is het dusniet eens waard hequote:Op maandag 27 september 2010 22:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben dan ook HE'S JUST NOT THAT INTO YOU aan het kijken
Ik weet hoe het voelt.... elke paar minuten kijken of er toch niks is binnengekomen enzoquote:Op maandag 27 september 2010 22:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben dan ook HE'S JUST NOT THAT INTO YOU aan het kijken
O shut upquote:Op maandag 27 september 2010 22:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
deze is het dusniet eens waard he
Kan. We zien wel.quote:Op maandag 27 september 2010 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor hetzelfde geld heeft ie al de hele dag zijn telefoon ergens laten liggen of is ie leeg ofzo. Ja, dat overkomt mij wel eens.
Net was je wel snel.quote:Op maandag 27 september 2010 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor hetzelfde geld heeft ie al de hele dag zijn telefoon ergens laten liggen of is ie leeg ofzo. Ja, dat overkomt mij wel eens.
Doe je dat ook altijd met een half uur vertraging?quote:Op maandag 27 september 2010 22:04 schreef Steve het volgende:
Volmondig (whehe [ afbeelding ]) ja..
quote:Op maandag 27 september 2010 22:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Doe je dat ook altijd met een half uur vertraging?
uhuhquote:
Bij jou is er ook niets anders dan hoog of laag he?quote:Op maandag 27 september 2010 22:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
uhuh
als het niet zo diep zat zou het je niets doen, ice queen
welja schuif het maar weer op mijn bordquote:Op maandag 27 september 2010 23:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij jou is er ook niets anders dan hoog of laag he?
Het zit niet diep. Het doet me ook niet niets.
Zelfs ik ontvang sms'jes van Steve.quote:Op maandag 27 september 2010 22:04 schreef Steve het volgende:
Volmondig (whehe [ afbeelding ]) ja..
Ik mag niet met Steve smsen van Vlarp.quote:Op maandag 27 september 2010 23:18 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Zelfs ik ontvang sms'jes van Steve.
Wordt er dan wel getwitterd ipv gesmst?quote:Op maandag 27 september 2010 23:28 schreef Great.Expectations het volgende:
Overigens stond "ik heb hem/haar een sms gestuurd maar hij/zij reageert niet" in de top 15 van ergernissen genoemd op twitter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |