Stand AKQ # 2049quote:
Stand AKQ # 2049quote:
Stand AKQ # 2049quote:
bijzondere volgordequote:Op dinsdag 28 september 2010 12:45 schreef tomtomaat het volgende:
Zwolle Middelburg Haarlem Den Haag DenBosch Leeuwarden Assen Groningen Utrecht Arnhem Maastricht
Lelystad?
Ja mooi he, alles door elkaar..., maar Leeuwarden Assen en Groningen staan in ieder geval nog bij elkaarquote:
Die hoort inderdaad achteraan, ze hebben in mijn lijstje voorgedrongenquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:22 schreef bierjoost het volgende:
En Lelystad is toch de kutste provinciehoofdstad dus die hoort ook als laatst.
"The Herminator"quote:
Die hint deed het hem.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:37 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
"The Herminator"
Ik had gedacht dat ie meteen geraden zou worden.
Ik herkende Hermann, maar zat te kletsen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:41 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Die hint deed het hem.![]()
Bijnamen van sporters, wie hoort er bij deze bijnamen?:
Aad Afkoopsom
The All Blacks
The Baltimore Bullet
Der Bomber
De Tovenaar van Tatabánya
Netjes, allemaal in 1 postquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:43 schreef PintuR het volgende:
Aad de Mos
Rugbyers van Nieuw-Zeeland
Phelps
Gerd Muller
Joseph Kiprich
Das Torpedoquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:44 schreef bierjoost het volgende:
Baltiomore Bullet is trouwens die zwemmer.
Thorpe
Dat was ook de moeilijkste denk ik. Had m verder aardig makkelijk gehouden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:44 schreef bierjoost het volgende:
Baltiomore Bullet is trouwens die zwemmer.
Thorpe
Correctquote:
221b Bakerstreet, maar ik had huisnummer net al geschrapt. Dacht eigenlijk dat dat een enorm bekend adres was, maar blijkbaar niet dus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |