quote:
Whehehe, ik zie me ineens dingen voor me van justin die een vrouw's leven moet reddenquote:Op maandag 27 september 2010 08:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Hoe gaat het met mn verkouden meisje?
Zo, koffie en een bammetje. We krijgen zometeen van 9 tot 5 BHV-training (Bedrijfshulpverlening)
Ik denk te weten wat je ziet, en zie het nu ookquote:Op maandag 27 september 2010 08:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whehehe, ik zie me ineens dingen voor me van justin die een vrouw's leven moet redden
quote:Op maandag 27 september 2010 08:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik denk te weten wat je ziet, en zie het nu ook
nog meer verkoudenquote:Op maandag 27 september 2010 08:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Hoe gaat het met mn verkouden meisje?
Zo, koffie en een bammetje. We krijgen zometeen van 9 tot 5 BHV-training (Bedrijfshulpverlening)
Doe maar mooi heanig anquote:Op maandag 27 september 2010 08:18 schreef omearos het volgende:
[..]
nog meer verkouden
Nu op mijn werk met een grote beker thee met honing. Eens kijken hoe ik de dag doorkom.
succes met BHV
Daar krijg ik slechts een biersmaak van in de bekquote:
Whehequote:Op maandag 27 september 2010 08:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zit weer op de ''mannenkamer''
Wat een lui zijn dat zeg
Ik kom binnen: ''Vond jij Groningen ook zo goed? Ze hadden moeten winnen hč?''
Ik:
quote:Op maandag 27 september 2010 08:20 schreef omearos het volgende:
[..]
was wel de planning iddLekker dagje bureau-hangen, niet de fabriek in.
quote:Op maandag 27 september 2010 08:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed... kop onder de kraan steken en maar eens goan
Goed begin van de weekquote:Op maandag 27 september 2010 08:59 schreef Assiej het volgende:
Goede morgen
Mijn slaap stand stond overduidelijk dus nog op de weekend stand
halfuur verslapen
Remcoquote:Op maandag 27 september 2010 09:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
David, what the fuck?!![]()
goedemorgen
duuuuuudequote:Op maandag 27 september 2010 09:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Remco
Ja, die man is m'n idool. Ik wil ook goud van iedereen omzetten in geld. Dat is echt fantastisch.
Lijkt nogal gay die UI van jequote:Op maandag 27 september 2010 09:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, die man is m'n idool. Ik wil ook goud van iedereen omzetten in geld. Dat is echt fantastisch.
Patrickquote:Op maandag 27 september 2010 09:35 schreef Intelligence het volgende:
Goedemorgen
Woensdag huis bezichtigen
Toen ik er vanmorgen langsreed met Henrike stonden er inderdaad een aantal brandweerauto's en rookte het dak nog enormquote:De politie onderzoekt een brand in een Moluks centrum in Nijverdal maandagochtend. De brand in het dak van het gebouw van de stichting Bunga Tandjung zorgde voor flinke schade. In het gebouw is ook een Molukse kerk gevestigd. Er wordt rekening gehouden met brandstichting, meldt de brandweer in Twente.
De brand ontstond rond 05.00 uur in het gebouw aan de Molukkenstraat. Een uur later kon het sein brand meester worden gegeven, maar er moest nog wel flink nageblust worden.
De brandweer heeft de hele koperen dakkoepel moeten slopen om de brand te kunnen bestrijden. Op de lokale omroep RTV Hellendoorn zegt een medewerker van de stichting Bunga Tandjung dat de kerk vermoedelijk als verloren moet worden beschouwd. "Het is verschrikkelijk om onze kerk zo in vlammen op te zien gaan, volgende week zouden we hier een groot belijdenisfeest vieren."
Nieuwbouwwijkquote:
Ow maar ik had het natuurlijk over die man.quote:
Okequote:
Zeer netjes, nieuwbouw of?quote:Op maandag 27 september 2010 10:44 schreef Intelligence het volgende:
Om je ff een indruk te geven:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet niet of hij gay is, eigenlijk.quote:Op maandag 27 september 2010 10:47 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow maar ik had het natuurlijk over die man.
[..]
Ow oke, valt me dan weer tegen voor iemand die 'fan' van hem is.quote:Op maandag 27 september 2010 10:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik weet niet of hij gay is, eigenlijk.
Vorige week gezienquote:Op maandag 27 september 2010 10:49 schreef rulerofdeath het volgende:
zoo, kaarten bemachtigd voor de voorpremiere van 'the killer inside me'
Naja, het is gewoon geniaal wat er zoal opgestuurd wordt naar aanleiding van die kutreclamequote:Op maandag 27 september 2010 10:49 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow oke, valt me dan weer tegen voor iemand die 'fan' van hem is.
waar hej die gezien dan?quote:Op maandag 27 september 2010 10:50 schreef haakon het volgende:
[..]
Vorige week gezienWel leuke film.
ziet er netjes uitquote:Op maandag 27 september 2010 10:44 schreef Intelligence het volgende:
Om je ff een indruk te geven:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
joah, dat kloptquote:
Sorry, niet in dit topic gok ik?, en anders is het de maandag morgenquote:Op maandag 27 september 2010 10:52 schreef Assiej het volgende:
Als alleen de keuken er nog in moet lijkt me dat wel?
+ hij zei het nog
Jep is nieuwbouwquote:
Ik heb gehoord dat jij niet zo van housewarming party's houdtquote:
Oke beterquote:Op maandag 27 september 2010 11:00 schreef Intelligence het volgende:
Jep is nieuwbouwKeuken moet er nog in...
Wat verwacht je dan van die ambtenarenquote:Op maandag 27 september 2010 12:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, dat was echt een overleg op niveau
Whehehequote:Op maandag 27 september 2010 12:28 schreef haakon het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan van die ambtenaren
Jij bent wel helemaal into Postalgold of niet?quote:Op maandag 27 september 2010 12:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, dat was echt een overleg op niveau
Indd, tijd gaat snel voor een maandag.quote:Op maandag 27 september 2010 12:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zo even lunchenen daarna nog maar 4 uurtjes te gaan...
weet je wel niet hoe fantastisch het is 450 euro te krijgen ?quote:Op maandag 27 september 2010 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent wel helemaal into Postalgold of niet?
eens!!quote:Op maandag 27 september 2010 12:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Indd, tijd gaat snel voor een maandag.
Tuurlijk weet ik datquote:Op maandag 27 september 2010 12:30 schreef haakon het volgende:
[..]
weet je wel niet hoe fantastisch het is 450 euro te krijgen ?
Weet je hoe fantastisch het is om 450 euro te krijgen?quote:Op maandag 27 september 2010 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent wel helemaal into Postalgold of niet?
quote:Op maandag 27 september 2010 12:30 schreef haakon het volgende:
[..]
weet je wel niet hoe fantastisch het is 450 euro te krijgen ?
dat weet ik nietquote:Op maandag 27 september 2010 12:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Weet je hoe fantastisch het is om 450 euro te krijgen?
...echt fantastisch!quote:Op maandag 27 september 2010 12:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
dat weet ik nietvertel het me...
Maar waarom dan die lelijke ventquote:Op maandag 27 september 2010 12:32 schreef haakon het volgende:
[..]
Dan is het toch heel logisch dat David zo in to Postalgold is ?
Thnx, nu allemaal woensdag om 14.00 ff duimen dat we t kunnen krijgen, en dat t zsm klaar is ... huidige woning begint gewoon echt mn strot uit te komen.quote:
Stuur dan een goudvis, heeft al een andere FOK!ker gedaanquote:Op maandag 27 september 2010 13:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
* ReMcOrE denkt na en beseft dat hij geen gouden spullen heeft
Wtfquote:Op maandag 27 september 2010 13:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Stuur dan een goudvis, heeft al een andere FOK!ker gedaan
dode goudvis in de envelop ofzo?quote:Op maandag 27 september 2010 13:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Stuur dan een goudvis, heeft al een andere FOK!ker gedaan
Jaquote:Op maandag 27 september 2010 13:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dode goudvis in de envelop ofzo?
Indd, zie de topics over postalgoldquote:Op maandag 27 september 2010 13:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die lui vragen er ook gewoon om met die slechte reclame
linkjes?quote:Op maandag 27 september 2010 13:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Indd, zie de topics over postalgold
Zoek ze zelfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Nee.quote:Op maandag 27 september 2010 14:55 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Jij hebt nooit vrij op maandag?
____
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 september 2010 15:43 schreef rulerofdeath het volgende:
hier ook nog een uurtje en een kwartier
Neequote:Op maandag 27 september 2010 16:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb jij eigenlijk al wat naar je idolen gestuurd?
quote:Op maandag 27 september 2010 16:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee
Zit te denken aan goudrenettes
Daar zijn al plannen voorquote:Op maandag 27 september 2010 16:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je kunt natuurlijk ook Goldstrike sturen
Dat is misschien wat overdreven. Ik vind het gewoon raar, een zere voet bij een volmaakt iemand als ik.quote:Op maandag 27 september 2010 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Been amputeren werkt altijd wel
golden retriever of golden shower wordt wat lastig gok ikquote:
Jij wou verhuizenquote:Op maandag 27 september 2010 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat is mijn buurman een KLOOTZAK zeg
Komt aan met de vrachtwagen en kan zn oprit niet op, dus drukt op alle bellen van dit huis. Ik neem op hoor geram op de voordeur en gescheld en getier. Hij kalmeert even en vraagt of ik mn auto iets vooruit kan zetten, ok, ik naar beneden. Staat ie daar een of andere ouwe vent verrot te schelden die maar rakelings langs de vrachtwagen fietst (die dus stilstaat)
Ik verzet mn auto een paar meter, kankert ie weer op een ander en daarna kijkt ie ook nog boos naar mij, ja daar word ik dus pissig van heHeb me maar ingehouden en ben gewoon weer naar binnen gelopen. Hufter.
quote:
Ligt eraan waar je trek in hebt? ..quote:Op maandag 27 september 2010 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meuh, dilemma: shoarma ontdooien en in de pan gooien, of even naar de winkel voor ander voedsel?
www.goudengids.nl ?quote:Op maandag 27 september 2010 17:45 schreef m113 het volgende:
wie kent nog paar lekkere hoertjes in enschede?
Dr zit zelfs een hoerenkeet, JFGIquote:Op maandag 27 september 2010 17:45 schreef m113 het volgende:
wie kent nog paar lekkere hoertjes in enschede?
en dat weet jij zo uit je hoofd?quote:Op maandag 27 september 2010 17:46 schreef haakon het volgende:
[..]
Dr zit zelfs een hoerenkeet, JFGI
M'n pa moest daar alle elektriciteit fixen voor werkquote:Op maandag 27 september 2010 17:47 schreef omearos het volgende:
[..]
en dat weet jij zo uit je hoofd?
Smoesjes, smeerlap!quote:Op maandag 27 september 2010 17:49 schreef haakon het volgende:
[..]
M'n pa moest daar alle elektriciteit fixen voor werk
zet de airco erachter danquote:
ik heb toch geen airco op m'n kamerquote:Op maandag 27 september 2010 19:04 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
zet de airco erachter dan
Dat klinkt niet slechtquote:Op maandag 27 september 2010 18:58 schreef rulerofdeath het volgende:
iemand zin in een potje generals vanaamd?
quote:Op maandag 27 september 2010 19:06 schreef norich het volgende:
[..]
dat is nou juist het mooie.. die is al uit
raam open?quote:Op maandag 27 september 2010 19:05 schreef norich het volgende:
[..]
ik heb toch geen airco op m'n kamer
dan moet je je kleren uitdoenquote:Op maandag 27 september 2010 19:06 schreef norich het volgende:
[..]
dat is nou juist het mooie.. die is al uit
als het dit weekend mooi weer is stukje knallen? justin kan wel achterop anders!quote:
hmm, klinkt als een planquote:Op maandag 27 september 2010 19:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
als het dit weekend mooi weer is stukje knallen? justin kan wel achterop anders!
En alsof dat niet genoeg is gaan ze het viaduct bij de uni slopenquote:Op maandag 27 september 2010 19:00 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Godverdomme, wat is enschede toch een teringstad hé, en niemand rijd ook ff door ofzo hégaan ze godverdomme 50 rijden waar je 80 kunt
ja, waardeloos plan. Gelukkig kom ik daar bijna nooit.quote:Op maandag 27 september 2010 19:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En alsof dat niet genoeg is gaan ze het viaduct bij de uni slopen
Mafkezen, en ze hadden het er ook al van de hengelosestraat naar puin te helpen, hulde, nog meer opbrekingenquote:Op maandag 27 september 2010 19:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En alsof dat niet genoeg is gaan ze het viaduct bij de uni slopen
op elk moment ligt half enschede openquote:Op maandag 27 september 2010 19:23 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Mafkezen, en ze hadden het er ook al van de hengelosestraat naar puin te helpen, hulde, nog meer opbrekingen
blij als ik weer hier in de buurt kan werkenquote:Op maandag 27 september 2010 19:23 schreef omearos het volgende:
[..]
op elk moment ligt half enschede open
Het sleutelwoord is MAGquote:Op maandag 27 september 2010 19:00 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Godverdomme, wat is enschede toch een teringstad hé, en niemand rijd ook ff door ofzo hégaan ze godverdomme 50 rijden waar je 80 kunt
Raad eens waar de Hengelosestraat overheen looptquote:Op maandag 27 september 2010 19:23 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Mafkezen, en ze hadden het er ook al van de hengelosestraat naar puin te helpen, hulde, nog meer opbrekingen
En dan meteen 'Arbeit macht frei' boven de enige toegangspoort?quote:Op maandag 27 september 2010 19:34 schreef ACT-F het volgende:
Als ze het goed willen doen, laat ze dan meteen prikkeldraad om Enschede wikkelen
das toch de weg vanuit duitsland?quote:Op maandag 27 september 2010 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan meteen 'Arbeit macht frei' boven de enige toegangspoort?
is toch ook wel eens leukquote:Op maandag 27 september 2010 21:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
WHEHEHEHEHE![]()
![]()
de nieuwe goser die naast me woont zit keihard lady gaga mee te zingen!!!
![]()
quote:Op maandag 27 september 2010 19:34 schreef ACT-F het volgende:
Als ze het goed willen doen, laat ze dan meteen prikkeldraad om Enschede wikkelen
Provinciale weg bedoel ik dan héquote:Op maandag 27 september 2010 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het sleutelwoord is MAGIk kan in een woonwijk ook wel 80 rijden, het mag alleen niet
[..]
Raad eens waar de Hengelosestraat overheen loopt
dat denk ik ja, beide dames leven nog wel, hoewel er één ff niet aanspreekbaar wasquote:
Brommer of motor? Motor is wel mooier hé!quote:Op maandag 27 september 2010 21:55 schreef rulerofdeath het volgende:
wanneer is het trouwens de beste tijd om een brommer aan te schaffen? ik moet 'm zo goedkoop mogelijk hebben
natuurlijk een motorquote:Op maandag 27 september 2010 21:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Brommer of motor? Motor is wel mooier hé!
Vol vermogen neem ik aan? naked wou je toch? en wat is je budget ongeveer?quote:
jup en jupquote:Op maandag 27 september 2010 22:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Vol vermogen neem ik aan? naked wou je toch? en wat is je budget ongeveer?
een div is wel mooi: http://link.marktplaats.nl/354367155quote:Op maandag 27 september 2010 22:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jup en jup
ik zat te denken aan max 1000 euro
ik vind 'm hardstikke lelijkquote:Op maandag 27 september 2010 22:15 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
een div is wel mooi: http://link.marktplaats.nl/354367155
Dan kan ik eindelijk bij je in kruipenquote:Op maandag 27 september 2010 22:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, even op de Ikeawebsite aan het rondneuzen voor een tweepersoonsbed incl. allerlei toebehoren
Lees mn edit ook even, dat wil ik jou besparen, geile boiquote:Op maandag 27 september 2010 22:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dan kan ik eindelijk bij je in kruipen
mja, en nog werk eraanquote:Op maandag 27 september 2010 22:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vind 'm hardstikke lelijk
deze vind ik dan wel weer leuk, maar die kost meer dan 1000
http://link.marktplaats.nl/380464031
quote:Op maandag 27 september 2010 22:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, even op de Ikeawebsite aan het rondneuzen voor een tweepersoonsbed incl. allerlei toebehoren
De dagen dat ik niet samen met Nicole in mn eenpersoonsbed kan slapen (ik beweeg nogal in mn slaap en heb haar er schijnbaar de eerste nacht uitgewerkt![]()
) en we dus maar op de bedbank belanden moeten voorbij zijn
Nicolequote:Op dinsdag 28 september 2010 08:23 schreef omearos het volgende:
goedemorgen Wouter
Bah, weer verkouden op mijn werkeens kijken of ik het de hele dag volhou.
dan had je 2 uur eerder moeten vertrekkenquote:Op dinsdag 28 september 2010 08:45 schreef Redbaron het volgende:
pff ik hoor net dat ik in 20km file sta!
waarom ik, heb al 2u te lang geslapen
Of 2 uur later, was de file hoogstwaarschijnlijk al wel opgelost.quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:47 schreef rulerofdeath het volgende:
dan had je 2 uur eerder moeten vertrekken
radio aan en lekker meeblerenquote:Op dinsdag 28 september 2010 08:45 schreef Redbaron het volgende:
pff ik hoor net dat ik in 20km file sta!
waarom ik, heb al 2u te lang geslapen
yeahquote:Op dinsdag 28 september 2010 08:54 schreef Redbaron het volgende:
hehe ik heb nu wel de verplichte elf uur rust en op 3fm is die heerlijke 90's week
nu nonono no limit...:)
ook voor mij pubersentimentquote:Op dinsdag 28 september 2010 08:59 schreef Redbaron het volgende:
met die teringherrie ben in opgegroeid
moet niet te lang in nederland rijden deze week, hou geen stem over dan
Al vanaf vrijdag 7 uur non-stop 3FM hier, wat een heerlijke muziek die 90'squote:Op dinsdag 28 september 2010 08:59 schreef Redbaron het volgende:
met die teringherrie ben in opgegroeid
moet niet te lang in nederland rijden deze week, hou geen stem over dan
radio 2 is leukquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:49 schreef Redbaron het volgende:
Q is voor homos, en radio 2 voor saaie mensen
er gaat niets boven 3fm op de radio
goed bezigquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:47 schreef norich het volgende:
Remco![]()
kheb voor de verandering ook maar eens 3fm aanstaan
QFTquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:49 schreef Redbaron het volgende:
Q is voor homos, en radio 2 voor saaie mensen
er gaat niets boven 3fm op de radio
oh noes ik ben saaiquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Maar Radio2 is idd voor saaie mensen..en voor 55+
Hey, diss mn bitch eens niet!quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
En bas jij bent de opperhomo hier dusse
Merk er niks van, op het Business & Science park...quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:50 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Ik hoorde dat de stroom in Enschede is uitgevallen
quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hey, diss mn bitch eens niet!
*pimpslap*
quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Flikker daar nou eens mee op
Weet ik niet, ik hoorde het ook maarquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:54 schreef Intelligence het volgende:
Goedemorgen! Nog 1 dagje![]()
[..]
Merk er niks van, op het Business & Science park...
Kort gezegd, Patrick is jong tuig?quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:57 schreef Redbaron het volgende:
Patrick, reed jij zaterdag met die aparte kleur blauw,g*lf 2, in hengelo vlakbij de oldenzaalsestr?
er zat zon ding achter me en zat nogal jong tuig in
Domien is er nu op tussen 10 en 12 met @Work, Gerard zit van 12 tot 2 met FF Ekdom; nieuwe programmering sinds begin september... Rob is naar PWND gegaan, die is alleen vrijdagmiddag nog te horenquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:03 schreef Redbaron het volgende:
wtf, waar is gerard met zn arbeidsvitaminen gebleven?
:$:$:$:$:$quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:10 schreef Redbaron het volgende:
hmm nieuwe programmering sinds 4wk en ik weet er niets van :$
ach, kan gebeuren tochquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:10 schreef Redbaron het volgende:
hmm nieuwe programmering sinds 4wk en ik weet er niets van :$
Heb jij een rode swift met 2 witte strepen? Die ben ik namelijk dit weekend al 2x tegen gekomen.... De eerste keer dacht ik al dat jij t was. Maar mijn auto is niet blauw maar paarsquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:57 schreef Redbaron het volgende:
Patrick, reed jij zaterdag met die aparte kleur blauw,g*lf 2, in hengelo vlakbij de oldenzaalsestr?
er zat zon ding achter me en zat nogal jong tuig in
zeker wel, samen met Michielquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:16 schreef Redbaron het volgende:
legendarisch is het zeker! ik hoor gerard toch nog t liefst op de vrijdagavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Dan kom ik je regelmatig in t weekend in Hengelo tegenquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:21 schreef Redbaron het volgende:
hehe jup, rode swift met witte strepen is van mij..
die golf kon ik niet zien wat erin zat.. iig meer dan alleen de besturder
Als je het over een but zender hebtquote:
Ekstra Weekend, HET programma op de Nederlandse radioquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:16 schreef Redbaron het volgende:
legendarisch is het zeker! ik hoor gerard toch nog t liefst op de vrijdagavond
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:31 schreef Intelligence het volgende:
Kreeg afgelopen weekend nog allerlei gebaren dat ik rustig moest rijden, terwijl ik een stoet van 10 autos achter me had ... lawaai wil niet zeggen snel
nog een echte liefhebberquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:32 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ekstra Weekend, HET programma op de Nederlandse radio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |