Drie meter van de goal met een twee meter groot gat om het in te tikken zie ik echt als een intikker hoorquote:Op maandag 22 november 2010 15:30 schreef AryaMehr het volgende:
Intikker? Was geen echte 'intikker' hoor?
Volgens mij liep er nog een speler voor hem? Vandaar dat hij hem met zijn binnenkant in de rechterhoek probeerde te schieten.quote:Op maandag 22 november 2010 15:36 schreef daftme het volgende:
Drie meter van de goal met een twee meter groot gat om het in te tikken zie ik echt als een intikker hoor
Hoe ik het zag, en stond er in één lijn achter, was het een intikker. De reactie van de ijsseltribune sprak ook boekdelen hoe groot die kans was. Maar hij probeerde hem inderdaad zo ver mogelijk in de hoek te tikken met zijn binnenkant.quote:Op maandag 22 november 2010 15:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Volgens mij liep er nog een speler voor hem? Vandaar dat hij hem met zijn binnenkant in de rechterhoek probeerde te schieten.
Heb even de herhaling teruggekeken. Hij had hem inderdaad moet maken, maar een 'echte' intikker vind ik het niet.quote:Op maandag 22 november 2010 15:44 schreef daftme het volgende:
Hoe ik het zag, en stond er in één lijn achter, was het een intikker. De reactie van de ijsseltribune sprak ook boekdelen hoe groot die kans was. Maar hij probeerde hem inderdaad zo ver mogelijk in de hoek te tikken met zijn binnenkant.
Volgens de club wel..quote:Op donderdag 2 december 2010 15:11 schreef daftme het volgende:
Zal wel niet doorgaan morgen. Pakje sneeuw en lekker vriezen.
Ben je eens een keer in Deventerquote:
Nou inderdaad, kan ik een keer op de B-side staan krijg je dit. Pfffff.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:33 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Ben je eens een keer in Deventer
Zeker! Ik kan me nog een Heracles-uit herinneren :pquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:22 schreef daftme het volgende:
Ik kan er prima mee leven. Om de heren van Kowet te citeren, "Against Cold Football".
Aanstaande maandag doen ze nog een poging. 20.00 uur.
Dan zouden jullie niet in de Jupiler league zitten hè, KNVB mag wel wat strengen optreden naar clubs. Zeker als blijkt dat ze moedwillig gegevens achter houden. Mijn club incluis.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:48 schreef Xurk het volgende:
Nice! Toch een gek idee als je die verschillen zo ziet... nu nog weerspiegeling hiervan in de sportieve prestaties, maar dat lijkt me toch eigenlijk bijna een zekerheid na verloop van tijd als dit zo blijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |