Ik zag je op 0:10 2x neer slaanquote:Op maandag 27 september 2010 01:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat filmpje had ik ene keer gemaakt voor iemand als voorbeeld. Om aan te geven dat je alles in het op neer op neer op neer niveau doet.
Van akkoorden, naar losse nootjes, naar riffjes en dus ook solo's. Als je zo in het ritme zit gaat je timing automatisch goed en hoef je niet na te denken wanneer je moet gaan aanslaan.
Zodra je dat onder de knie hebt ben je al een heel stuk verder.
Consequent op en neer slaan.
Ja het was ook echt lastig dat consequent te houdenquote:
5maandjes.quote:Op maandag 27 september 2010 11:04 schreef Rpol het volgende:
solo's niet precies na proberen spelen. Improviseer zelf wat. Vind ik altijd 100x cooler dan een solotje precies na proberen te spelen wat je toch niet gaat lukken, want slash is baas boven baas.
Voor 7 maandjes heul niet verkeerd trouwens hoor!
Moet je ook nog niet mee beginnen joh. Eerst een beetje techniek kweken (zoals die bends bijvoorbeeld, hiervoor genoemd). Je komt er wel hoor, maar je moet gewoon niet te veel pushen.quote:Op maandag 27 september 2010 11:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
5maandjes.
Improviseren probeer ik wel eens, maar het is vrij lastig.
Heb er een gepost.quote:Op maandag 27 september 2010 19:08 schreef guitarist het volgende:
Braddie wil je nu een solo van jezelf posten? Ik ben erg benieuwd hoe erg je vooruit bent gegaan.
edit: o wacht, alleen de OP lezen heeft geen zin hè?
Prutserquote:Op maandag 27 september 2010 11:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja het was ook echt lastig dat consequent te houden
Maar het idee is dat als je dat onde de knie hebt je kan gaan spelen met je aanslag en toch je timing goed houden
Hij speelde mee met een metronoom.quote:Op maandag 27 september 2010 21:41 schreef BurnaBoy het volgende:
Is dat ritme niet de reden waarom er een metronoom is uitgevonden ? Die dingen zijn tering handig en irritant gelijk.
Dan mag ie er een paar meer kopen,quote:Op maandag 27 september 2010 21:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij speelde mee met een metronoom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |