En wat is jouw visie op mijn pot, met het minder belangrijk geworden middenveld?quote:Op maandag 27 september 2010 13:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Zeker met de verandering dat je nu 'eigen kansen' hebt. Zelfs met een lager middenveld en geen counter kun je tegenwoordig winnen. Je moet alleen zorgen dat je een goede aanval hebt.
Dat je inderdaad pech had dat er een SE bij de tegenstander was.quote:Op maandag 27 september 2010 13:29 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
En wat is jouw visie op mijn pot, met het minder belangrijk geworden middenveld?
quote:Op maandag 27 september 2010 13:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat je inderdaad pech had dat er een SE bij de tegenstander was.
Maar door counter te spelen gooi je je eigen kansen een beetje weg. Als je dat niet gedaan had, dan zat het middenveld een stuk dichter op elkaar. Hierdoor kreeg je tegenstander minder kansen en jij meer. Er zit een kans in dat je dan wel gewonnen had.
Deze wedstrijden even als voorbeeld: 280422963 (2-3 gewonnen), 280422959 (5-1 gewonnen) en 280422953 (1-4 gewonnen), alle drie zonder counter en met minder middenveld.
Zonder counter had je ook gewonnen. Misschien met meer.quote:Op maandag 27 september 2010 14:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Denk dat mijn wedstrijd van gisteravond (296514264) dan weer een perfect voorbeeld is van wanneer je wel moet counteren. Al haalde plots m'n tegenstander aanzienlijk meer def dan gebruikelijk
en inmiddels is er al 2 miljoen gebodenquote:Op maandag 27 september 2010 11:23 schreef MrMoon het volgende:
Koek nog bedankt voor je tip van het op de maandagavond af laten lopen van spelers..![]()
[..]
en zn tv geeft
[..]
Wist je dat ie ongeveer hoog zat in verdedigen, of was dat op de gok?quote:Op maandag 27 september 2010 16:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en inmiddels is er al 2 miljoen geboden
het moet niet gekker worden zeg.. in 3,5 week zo'n 1,2 miljoen winst gemaakt
Erg mooie verdiensten.quote:Op maandag 27 september 2010 16:53 schreef MrMoon het volgende:
en inmiddels is er al 2 miljoen geboden
het moet niet gekker worden zeg.. in 3,5 week zo'n 1,2 miljoen winst gemaakt
ik heb daar eigenlijk helemaal niet naar gekeken, ik wilde een verdediger met positiespel en deze kwam ik toen tegen en heb ik onder de tv kunnen kopen destijds..quote:Op maandag 27 september 2010 17:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Wist je dat ie ongeveer hoog zat in verdedigen, of was dat op de gok?
Misschien win ik morgen ook wel een miljoenquote:Op maandag 27 september 2010 14:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zonder counter had je ook gewonnen. Misschien met meer.
Van de zotte eigenlijk. Natuurlijk is het een erg leuke trainee met z'n goed/goed, maar 2 miljoen??quote:Op maandag 27 september 2010 17:05 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb daar eigenlijk helemaal niet naar gekeken, ik wilde een verdediger met positiespel en deze kwam ik toen tegen en heb ik onder de tv kunnen kopen destijds..
jep enkel Oekraïners hebben geboden..quote:Op maandag 27 september 2010 17:34 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Van de zotte eigenlijk. Natuurlijk is het een erg leuke trainee met z'n goed/goed, maar 2 miljoen??
Zijn het allemaal Oekraïners die er op lopen te bieden trouwens? Zouden ze denken dat deze jongen U-20 kansen heeft in het Oostblokse? Enige wat ik me daar bij kan indenken is dat hij met z'n goed leiderschap dan hun aanvoerder moet gaan worden, de skills i.c.m. leeftijd zouden voor U-20 normaal gesproken ontreikend moeten zijn..
Geniet er dan maar van zou ik zeggenquote:Op maandag 27 september 2010 17:40 schreef MrMoon het volgende:
[..]
jep enkel Oekraïners hebben geboden..
komt goed.. die u20 redenatie had ik zelf eigenlijk nog niet aan gedacht.. maar ze blijven elkaar nog steeds overbieden.. (2,3 miljoen inmiddels)..quote:Op maandag 27 september 2010 17:47 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Geniet er dan maar van zou ik zeggen
Er zat zelfs een GM tussenquote:Op maandag 27 september 2010 18:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
komt goed.. die u20 redenatie had ik zelf eigenlijk nog niet aan gedacht.. maar ze blijven elkaar nog steeds overbieden.. (2,3 miljoen inmiddels)..
Dan kan ik gratis Hattrick spelen met alle privileges van de betaalde versie van Hattrickquote:Op maandag 27 september 2010 19:12 schreef Dagobert-Duck het volgende:
wat is/zijn btw jullie hoofdreden(en) om hattrick tools te gebruiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |