heel kut om 2 redenen.. nu weet ik nog niet hoe goed mn vleugel is en omdat het de enige mogelijkheid was om door de verdediging van mn tegenstander te komen..quote:Op zondag 26 september 2010 22:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja je weet hoe ik over vleugelspelers denk......Al vind ik het wel kut voor je.
je zou eigenlijk je vleugelverdedigers aanvallend moeten instellen en vleugelaanval als taktiek moeten kiezen, dat is dan behoorlijk sterk..quote:Op zondag 26 september 2010 21:46 schreef Drassss het volgende:
Nieuw hatstats record![]()
Verdediging: 66
Middenveld: 48
Aanval: 84
HatStats (alleen totaal) 198
Hmzzzzz das idd wel erg klote......quote:Op zondag 26 september 2010 22:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
heel kut om 2 redenen.. nu weet ik nog niet hoe goed mn vleugel is en omdat het de enige mogelijkheid was om door de verdediging van mn tegenstander te komen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal speel ik ook vleugelaanval, maar ik voelde een 8-1 uitslag aankomen tegen een geweldige aanval van mijn tegenstander. Vergeet niet dat ik mijn middenveld enorm zwak is dus daar moet ik het niet van hebben. Tevens hebben mijn backs 0,0 vleugelspel. Is het dan nog handig om vleugel te ballen of toch voor pressievoetbal gaan?quote:Op zondag 26 september 2010 22:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je zou eigenlijk je vleugelverdedigers aanvallend moeten instellen en vleugelaanval als taktiek moeten kiezen, dat is dan behoorlijk sterk..
ja das waar.. je middenveld is wel erg zwak ten opzichte van je tegenstander.. pressie was inderdaad het beste voor vandaag..quote:Op zondag 26 september 2010 22:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Normaal speel ik ook vleugelaanval, maar ik voelde een 8-1 uitslag aankomen tegen een geweldige aanval van mijn tegenstander. Vergeet niet dat ik mijn middenveld enorm zwak is dus daar moet ik het niet van hebben. Tevens hebben mijn backs 0,0 vleugelspel. Is het dan nog handig om vleugel te ballen of toch voor pressievoetbal gaan?
vooral de rating van je vleugelverdediging is leukquote:Op zondag 26 september 2010 23:01 schreef Flappekz het volgende:
lang leve 1 sterke vleugel
[ afbeelding ]
je had eigenlijk niet eens hoeven counteren..quote:Op zondag 26 september 2010 23:39 schreef Outpost76 het volgende:
Terecht gewonnen denk ik zo.
[ afbeelding ]
Helaas wist ik voor deze wedstrijd nog niet dat hij zich had terug getrokken en moest ik rekening houden met zijn middenveld. Wat vaak beter was dan dit.quote:Op zondag 26 september 2010 23:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je had eigenlijk niet eens hoeven counteren..
mja precies.. ach je hebt in ieder geval gewonnen en daar was het om te doenquote:Op zondag 26 september 2010 23:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Helaas wist ik voor deze wedstrijd nog niet dat hij zich had terug getrokken en moest ik rekening houden met zijn middenveld. Wat vaak beter was dan dit.
Precies! Je weet wat mijn doel is dit seizoen en met nog 2 wedstrijden voor de boeg die ik makkelijk moet kunnen winnen. (Zeker met mn nieuwe mid) heb ik denk ik genoeg punten om iig niet te degraderen.quote:Op zondag 26 september 2010 23:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja precies.. ach je hebt in ieder geval gewonnen en daar was het om te doen
misschien moet je je doel dan bij gaan stellenquote:Op zondag 26 september 2010 23:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Precies! Je weet wat mijn doel is dit seizoen en met nog 2 wedstrijden voor de boeg die ik makkelijk moet kunnen winnen. (Zeker met mn nieuwe mid) heb ik denk ik genoeg punten om iig niet te degraderen.
quote:Op zondag 26 september 2010 23:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
misschien moet je je doel dan bij gaan stellen
Dat kan idd nooit kwaad maar je moet wel realistisch blijven.quote:Op zondag 26 september 2010 23:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je doel naar boven bijstellen kan toch geen kwaad?
dat kan toch ook zonder onrealistisch te worden?quote:Op maandag 27 september 2010 00:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat kan idd nooit kwaad maar je moet wel realistisch blijven.
Niet als je mijn team hebt gezien.quote:Op maandag 27 september 2010 00:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat kan toch ook zonder onrealistisch te worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |