jahquote:Op zondag 26 september 2010 21:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Verdomd saai potje bij jou ja... Je hebt wel al een kaartje te pakken
Bij mij is het de 2e helft anders ook behoorlijk saai. Nou maar hopen dat het niet zo eindigt als de 2e helft in mn oefenwedstrijd deze week.quote:Op zondag 26 september 2010 21:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Verdomd saai potje bij jou ja... Je hebt wel al een kaartje te pakken
quote:Op zondag 26 september 2010 21:19 schreef Drassss het volgende:
Possie wanneer wilde je ook alweer dat interview ongeveer hebben?
1 Oktober, om 00:01.quote:Op zondag 26 september 2010 21:19 schreef Drassss het volgende:
Possie wanneer wilde je ook alweer dat interview ongeveer hebben?
Die begreep ikquote:Op zondag 26 september 2010 21:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Jij bent het team vd maand oktober dus wat denk je zelf?
quote:
Meestal wacht men tot ik het interview heb gestuurd via pm en dat verscheeld nogal eens omdat ik het wel eens vergeet. Maar als jij het naar me wil sturen op 1 okt vind ik het goed.quote:Op zondag 26 september 2010 21:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die begreep ik, maar is het ook 1 okt inleveren
?
quote:Vanaf de penaltystip vergrootte Irineos Pantelas de voorsprong van DEO tot 2-0, een streep in het dak van het doel.
quote:In de 71e minuut kwam de thuisploeg op een 1-0 voorsprong na een fout aan de rechterkant van de verdediging. Doelpuntenmaker voor Scottys was Micha Noppe.
10-0quote:Op zondag 26 september 2010 21:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
Weer 10-0 achter. Misschien dat ik toch nog op weg kan naar dat record van flappie.
Ik daag je uitquote:Op zondag 26 september 2010 21:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
Weer 10-0 achter. Misschien dat ik toch nog op weg kan naar dat record van flappie.
ja ok, maar ik dacht dat dat soort scores niet meer konden. Zelfs tegen botteams kom je tegenwoordig maar tot 0-7 ofzo?quote:
Nog lang niet op de helft dusquote:Op zondag 26 september 2010 21:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Accepted. Ik zit nu op 61 tegendoelpunten.
Een Snel-event in de regenquote:40:26
De wedstrijd was 40 minuten oud toen Vladimiro Omoretto van YMFC een proeve van zijn snelheid liet zien, zijn man voorbijsnelde en mooi afgaf op Zion Va'aknin, die de 1-0 liet aantekenen.
Leer momentje voor BrandX!!quote:Op zondag 26 september 2010 21:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja ok, maar ik dacht dat dat soort scores niet meer konden. Zelfs tegen botteams kom je tegenwoordig maar tot 0-7 ofzo?
Passen trainies ja. Die kan je zo opstellen dat ze juist op die positie niets kunnen, wel training krijgen en toch verliezen met 10-0. Ofwel waailappen op de gespeelde positie.quote:Op zondag 26 september 2010 21:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Geen waailappen, trainees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |