abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86866277
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:24 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Je hoeft echt niet alle wedstrijden te winnen, maar dit kan toch gewoon niet? Met 3-0 verliezen van een team als NEC... :N
Ja, die wedstrijd tegen Roda is teleurstellend, dit is gewoon een totale wanprestatie.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 26 september 2010 @ 17:26:47 #252
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_86866288
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:24 schreef zlakto het volgende:

[..]

Ligt eraan op welke manier, de club moet ten koste van alles haar cultuur behouden. Anders kan je net zo goed failliet gaan. Zie je het al voor je? Red bull Rotterdam?
Pakkende naam.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_86866305
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:23 schreef heiden6 het volgende:
Ik stoor me een beetje aan het idee van sommigen dat omdat het allemaal verklaarbaar is en te verwachten valt, dat er niet geklaagd mag worden. Als het goed gaat zijn we hier allemaal blij en struikel je over de positieve smilies, en nu loopt iedere fan zich af te reageren, wat is daar mis mee? Dat betekent heus niet dat de realiteit niet erkend wordt ofzo. :{

En al die mensen die niets met Feyenoord hebben die het zo goed weten, kunnen we daar niet een apart topic voor openen? Van al die ajacieden en andere niet-Feyenoorders hier, of ze nu wel of niet zinnige dingen zeggen, voelt vrijwel elke post als zout in de wonden. Wij zitten daar niet op te wachten, dus doe het ergens anders. Hier zitten alleen maar Feyenoord-fans, behalve als er een gunstig trollmoment lijkt aangebroken, helaas duurt dat moment nu al een hele tijd.
Niet al die reacties zijn troll-reacties. En zoals ik al net al zei: die Feyenoorders die je boven beschrijft, het is gezond als daar nog wat andere meningen van 'buitenaf' tegenover komen. Het begint zo onderhand een sekte te worden soms hier.
-
pi_86866334
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:26 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ja, die wedstrijd tegen Roda is teleurstellend, dit is gewoon een totale wanprestatie.
Precies. PSV had er ook uit kunnen vliegen als ze onze loting hadden...
-
pi_86866346
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:28 schreef Sinnie het volgende:

[..]

:') !

Ga lekker naar het Ajax-topic dan als Ajax helemaal je ding is
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:40 schreef Sinnie het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAIIHIHIHHOHOHO IDD MANG WISTE WE EGT NOG SELF NI MA WEET JE DAT WE VORIG JAAR WONNEN VAN TWENTE EN PSV DA MAKT NI UIT WEET JE WANT HAHAHA FEYENOOIT GAAT DEGRADEREN!!11!!!!!11!!1!1EINZ
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:43 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Je zou die hersenen van je eens nuttig moeten gebruiken, bij het uitzendbureau zochten ze nog iemand voor bij de gemeente :W
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:45 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Je had geen inspiratie om zelf wat te bedenken?

Kansloos figuur
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:48 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Godverdomme kanker toch eens een eind op man met je bijdehante kut gezeik. Ik zou jou nog wel eens willen horen als Ajax tegen het degraderen aan zit en dat je dan een beetje de realist loopt uit te hangen.

God wat komt jouw soort me momenteel de strot uit zeg
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:49 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Het is maar goed dat er inrichtingen zijn waar je terecht kan komen want anders zag ik het somber voor je in kerel ^O^
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:05 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Snap dat ook niet zo goed.

Niks tegen Happel overigens, prima gozer alleen er mag wel eens een oplettende VBL-moderator erbij worden genomen.
Is goed, jij bent de eerste die weg is dan :W
pi_86866348
quote:
Been denkt niet aan opstappen bij Feyenoord

Feyenoord is bezig aan een dramatisch seizoen. De ploeg werd al uitgeschakeld in de Europa League en de KNVB Beker, terwijl het ook in de Eredivisie slecht gaat. Toch denkt trainer Mario Been niet aan opstappen.

Dat liet de oefenmeester zondag weten nadat zijn ploeg kansloos met 3-0 had verloren op bezoek bij NEC, notabene de oude club van Been. "Zoiets zou ik alleen overwegen als de spelers niet meer met me verder willen", liet de aangeslagen coach weten.

Been was vooral ontevreden over de prestatie van zijn spelers in de eerste helft. "In de tweede helft was het ook niet goed, maar toen speelden we wel beter. Dit doet ongelooflijk pijn. Ik ben niet alleen trainer maar ook supporter van Feyenoord. We moeten nu dicht bij elkaar blijven en elkaar helpen. Dan komt er een keer een ommekeer."
  zondag 26 september 2010 @ 17:28:25 #257
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_86866355
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:25 schreef Halcon het volgende:

[..]

En nu spreek je jezelf weer tegen. Je schrijft het een, maar doet het ander. Je schrijft dat het je niets doet, maar je reageert als ´n opgefokte en gefrustreerde randdebiel en je jankt om een extra moderator. Dat maakt toch dat je niet helemaal functioneert als een normaal mens. Da´s niet erg, want ook voor die mensen zijn baantjes en ook voor die mensen is hulp. Je hoeft dan bv. niet te werken, maar mag de hele dag kleien en kleurplaten kleuren. Dat je dan voornamelijk buiten de lijntjes kleurt is geen ramp. Toch maar niet meer nadenken over dat simpele baantje bij de gemeente van het uitzendbureau, maar eerst maar eens proberen om het speciale onderwijs zonder al te veel vertraging te doorlopen.
Leer toch eens begrijpend lezen debiel. Ik zeg dat het me geen reet doet wat je zegt maar het me wel irriteert dát je het zegt aangezien er een stort lading met onzin en troll-berichten van je af is gekomen vandaag. Ik kom hier om mijn mening te ventileren over de wedstrijd met de andere supporters maar in plaats daarvan lees ik alleen maar die bijdehante kut opmerkingen van jou en je holmaatje Jordie.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
pi_86866367
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:28 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Is goed, jij bent de eerste die weg is dan :W
Plus: met droge ogen beweren dat hij reacties kan handlen. :')
  zondag 26 september 2010 @ 17:28:54 #259
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_86866373
Sinnie en Halcon, gaan jullie dit topic vol bekvechten? :{
  Moderator zondag 26 september 2010 @ 17:29:07 #260
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_86866382
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:10 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Niet zo gek ook dat je dat gaat denken als je hier de topics doorleest. :') Feyenoorders die het met droge ogen over handhaving in de eredivisie gaan hebben.
Er zijn ook nog mensen met enig gevoel voor realisme :*
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_86866390
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:26 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dit dus, We zijn bij vlagen overklast door Bram Nuytinck, Rick ten Voorde en Erton Fejzullauh
  zondag 26 september 2010 @ 17:29:50 #262
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_86866414
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:27 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Niet al die reacties zijn troll-reacties. En zoals ik al net al zei: die Feyenoorders die je boven beschrijft, het is gezond als daar nog wat andere meningen van 'buitenaf' tegenover komen. Het begint zo onderhand een sekte te worden soms hier.
Wat wil je nou precies? Dat we hier alleen instemmend knikken als Halcon zegt dat we wel eens kunnen gaan degraderen maar ondertussen verwijt je Feyenoord dat we niet winnen bij Nac en Nec-uit?
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_86866417
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:28 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Blablabla :r Zelfs de trainer van Willem II zal iets roepen over een ommekeer en dergelijke.
-
pi_86866423
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:28 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Leer toch eens begrijpend lezen debiel. Ik zeg dat het me geen reet doet wat je zegt maar het me wel irriteert dát je het zegt aangezien er een stort lading met onzin en troll-berichten van je af is gekomen vandaag. Ik kom hier om mijn mening te ventileren over de wedstrijd met de andere supporters maar in plaats daarvan lees ik alleen maar die bijdehante kut opmerkingen van jou en je holmaatje Jordie.
Kijk eens hierboven naar ´n greep uit je bijdragen van vandaag. Er is maar een conclusie mogelijk: je bent ´n compleet opgefokte, gefrustreerde en doorgedraaide randdebiel. En dat alleen maar omdat je voetbalclub heeft verloren en er hier wat mensen dingen posten waar jij boos van wordt. :')
pi_86866424
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:27 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ja, dat is ook zo. Maar waarom komen mensen die voor Ajax zijn op zondag om 16u20 vanuit het niets hierheen om te melden dat het inderdaad wel erg kut is?

Het hoeft hier geen topic te worden met alleen Feyenoorders, maar dit is gewoon triest. De felle reacties van ons en het happen op de users die wel overduidelijk trollen (jordiiiiiiiiiiiii enzo) helpen ook niet trouwens.
pi_86866440
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:28 schreef Dekatria het volgende:
Sinnie is al bezig sinds het verlies tegen Excelsior, die gozer spoort voor geen ene meter. :P
pi_86866447
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:29 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Wat wil je nou precies? Dat we hier alleen instemmend knikken als Halcon zegt dat we wel eens kunnen gaan degraderen maar ondertussen verwijt je Feyenoord dat we niet winnen bij Nac en Nec-uit?
Waar heb ik dat precies gezegd? Je kunt echt niet lezen he?
  zondag 26 september 2010 @ 17:30:36 #268
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_86866449
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:28 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Gelukkig nog goed nieuws vandaag.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  zondag 26 september 2010 @ 17:30:37 #269
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_86866450
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:28 schreef Halcon het volgende:

[..]

Plus: met droge ogen beweren dat hij reacties kan handlen. :')
Jullie hebben elkaar wel gevonden hé :D
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_86866451
Het lijkt hier wel een kleuterklas godallemachtig. :')
Life is Music
pi_86866469
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:29 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Er zijn ook nog mensen met enig gevoel voor realisme :*
Ja, heel realistisch, je op ontlopen of eventueel winnen van de nacompetitie richten terwijl je vorige winter nog tegen de top 3 aanschurkte. :') Heb jij geen eergevoel ofzo?
-
  zondag 26 september 2010 @ 17:31:33 #272
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_86866483
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:30 schreef Halcon het volgende:

[..]

Waar heb ik dat precies gezegd? Je kunt echt niet lezen he?
:')
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_86866485
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:28 schreef Dekatria het volgende:
Waarschijnlijk wel. Heb de hoop opgegeven dat hij nog in staat is om 'n normale reactie te produceren. Wil 'm ook wel in het echie op z'n bek tikken, maar laten we het beschaafd houden.
pi_86866494
Volgende topic moet echt niet weer zo gaan worden verziekt hoor, dit gaat nergens over. :r
pi_86866496
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:30 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ja, dat is ook zo. Maar waarom komen mensen die voor Ajax zijn op zondag om 16u20 vanuit het niets hierheen om te melden dat het inderdaad wel erg kut is?
Leedvermaak?
Life is Music
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')