quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:45 schreef neen het volgende:
WUST RELLE MUST NUL ACHTENVIEFTIG BELLE JUH
dat is exact het commentaar wat ik op mn facebook bij het filmpjeheb gezet :")quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:45 schreef neen het volgende:
WUST RELLE MUST NUL ACHTENVIEFTIG BELLE JUH
van de week die film nog op DVD gezienquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:48 schreef Ensaf het volgende:
Nou dan gaat Bracha Doesburg mij maar troosten op Nederland 3.
matigquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:50 schreef Crutch het volgende:
Ik zit nu naar Chantal Janzen op RTL4 te kijken
ben niet stoned, dus die boeit me nu ook nietquote:
Toffe film ja, ik kijk nu V for Vendetta, en strak kijk ik vast weer te diep in het glaasjequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:48 schreef Ensaf het volgende:
Nou dan gaat Bracha Doesburg mij maar troosten op Nederland 3.
V for Vendettaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Toffe film ja, ik kijk nu V for Vendetta, en strak kijk ik vast weer te diep in het glaasje![]()
Zender downloadquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
V for Vendetta![]()
![]()
![]()
Remember remember the fiht of November![]()
jammer dat zijn snor me niet staanheb het geprobeerd...
wlke zender?
Shotjes Jagermeisterquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:10 schreef franka het volgende:
Neem je toch een borrelglaasje, die zijn niet zo diep joh
Remember remember, the fifth of novemberquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Toffe film ja, ik kijk nu V for Vendetta, en strak kijk ik vast weer te diep in het glaasje![]()
ik ben in de Guy Fawkes pub geweestquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Remember remember, the fifth of november![]()
![]()
Jaloers!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben in de Guy Fawkes pub geweestgevestigd in zijn geboortehuis in York
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |