Deze is meer van toepassing:quote:
Nee, Noek en jij zijn meer een soort Tag Team, zoals jullie elkaar bij repliek richting Teun, afwisselen, het zou me niks verbazen als jullie bij elke wissel ook een soort virtuele high five doenquote:Op zondag 26 september 2010 11:44 schreef Copycat het volgende:
Wat is een kliek? Kom je dan bij elkaar over de vloer? Voor een BBQ bijvoorbeeld en val je elkaar dan constant bij en anderen gezamenlijk af? Bel en mail je veelvuldig?
Kut. Ik ben kliekloos.
Na God en Jezus een goede derde!quote:Op zondag 26 september 2010 12:15 schreef Copycat het volgende:
Dat hoeft ook niet. Maar om dan direct de haatkaart te gaan trekken.
Alsjeblieft, hoe belangrijk denk je dat je in het echt bent?
No way, ik voel mij vrij om in de loop van vandaag of komende week terug te komen dat wat door jullie geschreven is of wordt. Kortom, nix einde discussiequote:Op zondag 26 september 2010 11:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Genoeg gespard, handschoenen uit!
Ik neem aan dat Remlof, Pietje en Gert wel de score bijhouden met notes.
quote:Op zondag 26 september 2010 12:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
No way, ik voel mij vrij om in de loop van vandaag of komende week terug te komen dat wat door jullie geschreven is of wordt. Kortom, nix einde discussie![]()
En teven ben ik toch echt benieuwd naar de trouwdatum van Noek en Gert.
quote:Op zondag 26 september 2010 02:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoezo doe ik dat zelf
Ondertussen wel kwijlen (of ruzie maken, want zo simpel zijn sommigen ook nog) in een Disana topic (hopelijk wordt Disaan snel beter), wel elkaar fêteren over iedere verkoudheid die langs komt en wel huilie huilie doen over iemand die al ongeveer tot stof verworden is en die de meesten nooit gezien hebben, dan vind ik dat zo ontzettend hypocriet dat ik niet goed weet of ik in lachen of huilen moet uitbarsten.
quote:Op zondag 12 september 2010 22:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, maar voorlopig wordt het alleen maar erger. Heb mij net voor morgen ziek gemeld. Ondanks vier paracetemol en een handvol anti griep tabletten blijft de hoofdpijn en ik kan nauwelijks mijn ene been voor het andere zetten vanwege de spierpijn![]()
Eetlust heb ik nog wel volop, maar er loopt zoveel snot uit mijn neus dat ik nauwelijks tijd heb om tussen het snuiven door het voer naar binnen te werken.
quote:
Oh, gelukkig.quote:Op zondag 26 september 2010 11:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mogge Caro
Nee, het leven is een tranendal![]()
Máár: lachen mag!
quote:Op zondag 26 september 2010 12:26 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ga nu klieken met mijn neefje. Zo leuk. Het is niet alleen een kliek, maar we hebben ook een klik.
Vooral als we in een winkel komen waar ze Gstar of Etnies verkopen, dan klikt het behoorlijk
Gaaf dat je ook een posting hebt kunnen vinden waar ik mij ziek meld. En nu ben ik af of zoquote:
Teun heeft spatjes!quote:Op zondag 26 september 2010 12:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Goedemorgen. Ik hoef zeker niets terug te lezen, hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |