Genoeg gespard, handschoenen uit!quote:
Ja daaag, ik heb ze net aan, weet je hoeveel werk dat is, handjes inzwachtelen, handschoenen aan, die kutveters inrijgen ....quote:Op zondag 26 september 2010 11:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Genoeg gespard, handschoenen uit!
Die kan je gewoon door snijden!quote:Op zondag 26 september 2010 11:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja daaag, ik heb ze net aan, weet je hoeveel werk dat is, handjes inzwachtelen, handschoenen aan, die kutveters inrijgen ....
quote:Op zondag 26 september 2010 11:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja daaag, ik heb ze net aan, weet je hoeveel werk dat is, handjes inzwachtelen, handschoenen aan, die kutveters inrijgen ....
Sommigen beginnen al om 3 uur 's ochtends te melken.quote:Op zondag 26 september 2010 11:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Volgens mij zijn boeren juist vroeg op!
Deze is meer van toepassing:quote:
Nee, Noek en jij zijn meer een soort Tag Team, zoals jullie elkaar bij repliek richting Teun, afwisselen, het zou me niks verbazen als jullie bij elke wissel ook een soort virtuele high five doenquote:Op zondag 26 september 2010 11:44 schreef Copycat het volgende:
Wat is een kliek? Kom je dan bij elkaar over de vloer? Voor een BBQ bijvoorbeeld en val je elkaar dan constant bij en anderen gezamenlijk af? Bel en mail je veelvuldig?
Kut. Ik ben kliekloos.
Na God en Jezus een goede derde!quote:Op zondag 26 september 2010 12:15 schreef Copycat het volgende:
Dat hoeft ook niet. Maar om dan direct de haatkaart te gaan trekken.
Alsjeblieft, hoe belangrijk denk je dat je in het echt bent?
No way, ik voel mij vrij om in de loop van vandaag of komende week terug te komen dat wat door jullie geschreven is of wordt. Kortom, nix einde discussiequote:Op zondag 26 september 2010 11:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Genoeg gespard, handschoenen uit!
Ik neem aan dat Remlof, Pietje en Gert wel de score bijhouden met notes.
quote:Op zondag 26 september 2010 12:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
No way, ik voel mij vrij om in de loop van vandaag of komende week terug te komen dat wat door jullie geschreven is of wordt. Kortom, nix einde discussie![]()
En teven ben ik toch echt benieuwd naar de trouwdatum van Noek en Gert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |