Ik kan nauwelijks naar die kerel luisteren. Oef. Tijd voor bier.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:02 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Pcies
Voor de liefhebbers... hier de funday monday met carriers:
http://blip.tv/file/4174827
En hier de encore footage van HuK die Carrier rusht!
http://blip.tv/file/4174906
standard reactie : i'f i'm soooo noob, then how bad must you be?quote:Op donderdag 30 september 2010 22:22 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Hehe, net ff een snelle 1vs1 game gedaan na paar dagen ziek in bed gelegen te hebben. Ik heb terran hij Zerg, begin lekker te bouwen standaard buildings eerst, beetje deff en entrance dichtgooien voor de zerglings rush wat ik normaal wel verwacht. Maar die bleven raar genoeg uit, dus ik bouw 4 stuks banshee met gloak, en scout zijn base, zie dat hij al 3 bases gemaakt heeft in 15 min en veel ground attackers. Dus ik laat me banshee's wild gaan op zijn bases, hij nuked mijn base maar gaat eraan, begint hij me toch niet te schelden :
- How old are you?
- Ofc clock spam noob kid
- learn 2pl sc2 pussy
- how old are you to use cloak?
- cloak noob kid won
- you ruin starcraft
- its bad like people like you
- kids like you
- just spam your cloack and nuke
- terran is overpowered
- thats why only 5% use terran
- because there shamed
- to use terran
Heerlijk![]()
This H to the usky Husky bringing you another starcraft 2 commentary!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:23 schreef YoshiBignose het volgende:
HEEEEEEEEEEY LADY'S AND GENTLEMAN!
HD STARCRAFTquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:23 schreef YoshiBignose het volgende:
HEEEEEEEEEEY LADY'S AND GENTLEMAN!
Heb je replays of streams?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:53 schreef Wriggles het volgende:
Een Zerg speler (Cool/FruitDealer) heeft het grootste SC2 toernooi tot nu toe gewonnen in Korea.
Verdient ie snel ff 80000 dollar mee.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:45 schreef Token651 het volgende:
Wat is er mis met de balans volgens jou dan?
Dat dus. Die discussie is al vaker gevoerd, maar laaide laatst weer even op. Zerg heeft namelijk weer een keer een titel gewonnen, da's de derde. Protoss heeft er iets van 7-10. Terran heeft er 60+. In een 2 v 2 (weliswaar platinum, niet diamond) speelde ik laatst een keer Terran en damn wat liep ik te kutten, regelmatig m'n minerals over de 1000 heen en nog gewoon zonder probleem over de tegenstander heenlopen. Stimmpack aan en je walst er over heen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:08 schreef YoshiBignose het volgende:
Hahaha geniaal plaatje. Maar eens, ik speelde laatst ff potje Terran (zelden mee gespeeld) en ik win nog met gemak ooksoms vraag ik me af wat ik met Zerg aan het doen ben...
Eh nee. Fruitdealer speelde zijn tegenstander volledig weg, viel van 3 kanten, perfect getimed aan en kwam er daardoor NET doorheen. Gezien het verschil in klasse had hij er overheen moeten walsen. Verder was het de enige zerg van de 16 die aan het toernooi begonnen (Idra deed bijv ook mee) die de laatste 16 haalde en het uiteindelijk won, maar vanaf de laatste 16 was het 15 Terran 1 Zerg. Zegt nog altijd genoeg over de balans.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:11 schreef Token651 het volgende:
Maar het was wel gelijk het belangrijkste, meest recente, SC2 toernooi met de grootste prijzenpot en de meeste pro spelers ooit.
Ik geloof best dat Terran op low diamond en lager makkelijker te spelen is dan zerg en protoss (vooral met MMM), echter op pro level zit de balans sinds de vorige patch behoorlijk knap in elkaar.
Iedereen kan, mits talentvol en gemotiveerd genoeg, met elk ras op een zeer hoge rating komen
Ah dan gaf iemand op het offi forum van blizz het verkeerd aan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:20 schreef Token651 het volgende:
Vertel wel even de waarheid dan
quote http://www.starcraft-source.com/article/news/view/?id=690:
"The 16 remaining players are LotzePrime (P), NEXLiveForever (T), MakaPrime (T), LegalMind (P), Cool (Z), oGsTOP (T), SanZenith (P), oGsInCa (P), sSKS (P), oGsHyperdub (T), HopeTorture (T), CheckPrime (Z), anyproPrime (P), oGsEnsnare (T), Clide (T), and HongUnPrime (P). Thats 7 protoss, 7 terran, and an underwhelming 2 zergs. Also notable is the impressive showings from team Prime and Team oGs for fielding so many players left in the round of 16."
Nps, ik zou die forums van blizzard links laten liggen. Zelden zo slecht geïnformeerde bunch posts bij elkaar gezienquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:21 schreef Harlon het volgende:
[..]
Ah dan gaf iemand op het offi forum van blizz het verkeerd aan.
1/8 finale is dan wel weer wat aparter: 1 zerg, 2 protoss, 5 terran. maar goed, ik ben benieuwd hoe de rest van de toernooien gaan. Terran bio was niet generfed in de patch en dat was imo het grote probleem met Terran.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:25 schreef Token651 het volgende:
[..]
Nps, ik zou die forums van blizzard links laten liggen. Zelden zo slecht geïnformeerde bunch posts bij elkaar gezien
Dat verklaard nog altijd niet waarom Terran zoveel meer tourney wins heeft dan Zerg of Protossquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:23 schreef Token651 het volgende:
Punt was vooral dat er volgens harlon 15 terrans bij de laatste 16 zouden zitten,
en dat is idd een verschil met 7
Welk ras speel je en waar heb je problemen mee? En laat eens wat replays zienquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:14 schreef Harlon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb het momenteel een beetje gehad met SC2, 1 v 1 is gewoon geen kont aan door de extreem brakke balans, speel daarom nu een beetje laid back 2 v 2 of 3 v 3 met vrienden.
Nee.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:48 schreef Harlon het volgende:
[..]
1/8 finale is dan wel weer wat aparter: 1 zerg, 2 protoss, 5 terran. maar goed, ik ben benieuwd hoe de rest van de toernooien gaan. Terran bio was niet generfed in de patch en dat was imo het grote probleem met Terran.
[..]
Dat verklaard nog altijd niet waarom Terran zoveel meer tourney wins heeft dan Zerg of Protoss. Dat Zerg nog altijd veel zwakker is dan de andere 2 is al wel duidelijk hierdoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |