Mensen die nog niet door 14 charged void rays afgemaakt zijn en uithuilen in bedquote:Op donderdag 30 september 2010 16:07 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Void ray is makkelijk om te verslaan
Mensen die mensen 14 charged void rays laten makenquote:Op donderdag 30 september 2010 16:08 schreef Salamando het volgende:
[..]
Mensen die nog niet door 14 charged void rays afgemaakt zijn en uithuilen in bed
5 Keer meegemaakt toch overleefdquote:Op donderdag 30 september 2010 16:08 schreef Salamando het volgende:
[..]
Mensen die nog niet door 14 charged void rays afgemaakt zijn en uithuilen in bed
Zucht protoss is OP jaquote:Op donderdag 30 september 2010 23:02 schreef YoshiBignose het volgende:
Die laatste 4 regels slaan echt nergens op
quote:Op donderdag 30 september 2010 23:05 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Zucht protoss is OP jamass rape met carriers en mothership, niet normaal hoeveel en hoe snel ze die dingen kunnen bouwen, nja blijven oefenen, vind wel een manier om protoss te rapen
Rape een stuk of 15 carriers, heb zelf ook bijna geen troepen meer, en nog komt hij aan met ik weet niet hoeveel carriers![]()
Carriers? Die heb ik nog niemand zien gebruiken ooit. Totdat een of andere bekende speler hem volgens mij afgelopen week een keer gebruikt heeftquote:Op donderdag 30 september 2010 23:05 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Zucht protoss is OP jamass rape met carriers en mothership, niet normaal hoeveel en hoe snel ze die dingen kunnen bouwen, nja blijven oefenen, vind wel een manier om protoss te rapen
Rape een stuk of 15 carriers, heb zelf ook bijna geen troepen meer, en nog komt hij aan met ik weet niet hoeveel carriers![]()
Daar had ik er 8 van inclusief 15 vikings, en hij viel mijn base aan, met een stuk of 25 van die luchttowersquote:
Je speelde toch tegen een Zerg? Die hebben geen nukesquote:Op donderdag 30 september 2010 22:22 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Hehe, net ff een snelle 1vs1 game gedaan na paar dagen ziek in bed gelegen te hebben. Ik heb terran hij Zerg, begin lekker te bouwen standaard buildings eerst, beetje deff en entrance dichtgooien voor de zerglings rush wat ik normaal wel verwacht. Maar die bleven raar genoeg uit, dus ik bouw 4 stuks banshee met gloak, en scout zijn base, zie dat hij al 3 bases gemaakt heeft in 15 min en veel ground attackers. Dus ik laat me banshee's wild gaan op zijn bases, hij nuked mijn base maar gaat eraan, begint hij me toch niet te schelden :
Hahah, nee... was voor de Day9 daily Funday Monday! Hij legt voor maandagen arbitraire restricties op je spel en dan kijken wat er gebeurt. Eeerste keer was het Zerg zonder queens. Deze afgelopen maandag was het Protoss met verplicht een Carrier bouwen voordat je expand en voor volgende week is het Terran die in het hele spel geen Marine, Marauder of Tank mag bouwenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:25 schreef Salamando het volgende:
[..]
Carriers? Die heb ik nog niemand zien gebruiken ooit. Totdat een of andere bekende speler hem volgens mij afgelopen week een keer gebruikt heeft
Oh, ik meende dat HuK ofzo afgelopen week een gewone game had gespeeld met carriers, maar ik volg al die shit niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:40 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Hahah, nee... was voor de Day9 daily Funday Monday! Hij legt voor maandagen arbitraire restricties op je spel en dan kijken wat er gebeurt. Eeerste keer was het Zerg zonder queens. Deze afgelopen maandag was het Protoss met verplicht een Carrier bouwen voordat je expand en voor volgende week is het Terran die in het hele spel geen Marine, Marauder of Tank mag bouwen
Dus dat je de afgelopen week opeens Carriers zag ligt waarschijnlijk aan het feit dat maandag bleek dat Carriers verrassend goed zijn
Vet potje. Leuk commentaar ook.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:20 schreef Jantehs het volgende:
Bizarre Terran v. Terran dit![]()
en deel 2 en 3.
Ja dat deed HuK voor Day9quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:50 schreef Salamando het volgende:
[..]
Oh, ik meende dat HuK ofzo afgelopen week een gewone game had gespeeld met carriers, maar ik volg al die shit niet.
Pciesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |