Scouten...quote:Op woensdag 29 september 2010 09:35 schreef Salamando het volgende:
[..]
[..]
Wat is het nou, wel of niet aanvallen
5 sec.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:13 schreef Salamando het volgende:
[..]
Si, volgens mij raakt ie uncharged als ie een seconde of 3 niks aanvalt.
Nee het was op 2 bases, en je mag me uitlachen hoor, kut ben ik sowieso welquote:Op woensdag 29 september 2010 12:29 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Scouten...
Vrij duidelijk dat je zelf ook geen flauw idee had dat er zo veel void rays aankwamen. Je zegt dat je het had gescout, maar toch ga je voor een push waarin je AA gedecimeerd wordt. Lijkt me van hun kant een prima taktiek: turtlen achter static defense en zsm air units. Is makkelijk te verslaan, maar als je het feit dat ze in hun basis ziitten opgesloten niet goed uitspeelt (zoals blijkbaar het geval was), uiterst effectief, want lekker mobiel. Ze geven jullie map control in het begin om erop te gokken dat ze dat later met air over kunnen nemen. Blijkbaar werkte dat. Dat jullie hun dus toch gewoon lieten expanden is vooral jullie schuld, want een void ray rush betekent dat hij verder weinig heeft (zealots en cannons). 12 Void rays op 1 basis duurt 3 eeuwen, dus als het 1-base was dan lach ik je nu wat meer uit.
Mag ik? Mag ik? Oke:quote:Op woensdag 29 september 2010 14:48 schreef BObNL het volgende:
Gvdgister twee keer verloren omdat ik move gebruikte in plaats van attac move lekker heel men leger die zich er doorheen wil wurmpen en helemaal aan flarden geschoten word. Met dit soort acties kom ik nooit uit gold
Men derde potje was helemaaal een ramp. Men tegenstander had zich voor men basis opgesteld met 3 tanks en wat m&m Ik had een aardig mmm leger een uitbreiding waar die geen weet van had. Besluit ik opeens de held uit te gaan hangen en men hele leger de ramp af te sturen welke natuurlijk wederom finaal aan flarden geschoten word. Ik had gewoon even een mooie airdrop achter hem moeten uitvoeren en het was einde verhaal.quote:
hehe krrrg protos here we need assitance, were having a zerg rush. Krrg copy that bring down the mothership. vuile cheater..quote:
quote:I want this guy on some audiobooks.
Mensen die denken dat wij denken dat dit serieus isquote:Op woensdag 29 september 2010 17:27 schreef Echtjammer het volgende:
Mensen die denken dat dit serieus is![]()
![]()
Mensen die denken dat ik denk dat jullie denken dat die serieus isquote:Op woensdag 29 september 2010 17:28 schreef benx het volgende:
[..]
Mensen die denken dat wij denken dat dit serieus is![]()
Ja, dat zei je netquote:Op woensdag 29 september 2010 17:31 schreef Echtjammer het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ik denk dat jullie denken dat die serieus is![]()
quote:Op woensdag 29 september 2010 17:27 schreef Echtjammer het volgende:
Mensen die denken dat dit serieus is![]()
![]()
Mensen die denken dat wij denken te denken wat jij denkt als jij niet het goede typt wat je denktquote:Op woensdag 29 september 2010 17:31 schreef Echtjammer het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ik denk dat jullie denken dat die serieus is![]()
Mensen die denken dat ik starcraft speelquote:
Mensen die denken dat ik denk dat jij starcraft speeltquote:Op woensdag 29 september 2010 18:42 schreef Echtjammer het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ik starcraft speel
Mensen die denken dat ik denk dat jij denkt dat mensen denken dat ik starcraft speel.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:23 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ik denk dat jij starcraft speelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |