denk dat je eerder word geowned door een proxy, maar dat ter zijde :p (mits je de practise matches overslaat ofc)quote:Op maandag 27 september 2010 09:47 schreef WeirdMicky het volgende:
Bijna singleplayer uitgespeeld. Erg vermakelijk.
Straks maar eens voor het eerst verliezen van een 6 pool ofzo.
Of een proxy, wat dat dan ook mag zijn.quote:Op maandag 27 september 2010 11:29 schreef PasMaNNi het volgende:
[..]
denk dat je eerder word geowned door een proxy, maar dat ter zijde :p (mits je de practise matches overslaat ofc)
Het is starcraftarena.netquote:Op maandag 27 september 2010 13:28 schreef paintmeester het volgende:
ga niet naar het battle.net forum, er staan daar zoveelposts.
teamliquid.net en starcraftarena.com zijn betere sites om op te kijken voor build orders e.d. Maar helaas ontkom je daar ook niet aan de QQ
mja, ach je hebt ook als beginner niks aan een pro build order als je micro en macro vervolgens extreem kut isquote:Op maandag 27 september 2010 13:28 schreef paintmeester het volgende:
ga niet naar het battle.net forum, er staan daar zoveelposts.
teamliquid.net en starcraftarena.net zijn betere sites om op te kijken voor build orders e.d. Maar helaas ontkom je daar ook niet aan de QQ
Proxy staat wrs voor proximity, betekent dat je vlakbij de basis van de vijand een barrack of gateway neerplant. Zo moeten je units de lange afstand niet meer afleggen en kan je met zo'n early harrass (mits goed uitgevoerd) snel backup verzorgenquote:Op maandag 27 september 2010 11:36 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Of een proxy, wat dat dan ook mag zijn.![]()
Is er niet ergens een mooi strategieoverzicht?
quote:StarCraft II: Wings of Liberty – Patch 1.1.1
Bug Fixes
Fixed an issue where Ultralisk cleave range was being unintentionally extended by larger targets.
Fixed an issue where the Phoenix's Graviton Beam was automatically canceled if you used it just after the Phoenix reached 50 energy.
Fixed an issue where queuing Return Cargo on a worker would cause it to ignore the built-in delay after it finished gathering.
Fixed an issue where players watching older replays or saved games would experience stuttering.
Fixed an issue where some Mac users were unable to join games properly.
quote:Fixed an issue where Ultralisk cleave range was being unintentionally extended by larger targets.
dan scout je zelf ook niet fatsoenlijk genoeg. Als je zoiets ziet aankomen moet het makkelijk tegen te houden zijn.quote:Op woensdag 29 september 2010 00:03 schreef Salamando het volgende:
Platinum spelers die alleen maar void rays / mutalisks maken, zonder te scouten, en nog winnen ook
Wat een dom spel af en toe, even uithuilen
Ik zag het aankomen, maar het probleem is dat mijn stalker army compleet afgemaakt wordt tegen die void rays omdat ze al charged waren op mijn buildings.quote:Op woensdag 29 september 2010 00:18 schreef zforces het volgende:
[..]
dan scout je zelf ook niet fatsoenlijk genoeg. Als je zoiets ziet aankomen moet het makkelijk tegen te houden zijn.
Had net met een maat hun twee naturals gesloopt, we hadden allebei nog een half leger over en konden niet doorpushen (want cannons / spine crawlers). Ondertussen vliegt er een zooi void rays mijn base in, ik warp nog stalkers zo goed en kwaad als het kon, met stalkers uit onze push, maar het kwaad was al geschiedquote:Op woensdag 29 september 2010 08:53 schreef YoshiBignose het volgende:
Je laat hem rustig 12 void ray's bouwen? En zelf loop je 30 stalkers op te sparen in je base ofzo?
quote:Op woensdag 29 september 2010 09:31 schreef .aeon het volgende:
Dan had je dus niet zo ver moeten doorpushen. Void Rays haal je, mits uncharged, zo uit de lucht met een aantal stalkers.
Wat is het nou, wel of niet aanvallenquote:Op woensdag 29 september 2010 08:53 schreef YoshiBignose het volgende:
Je laat hem rustig 12 void ray's bouwen? En zelf loop je 30 stalkers op te sparen in je base ofzo?
Si, volgens mij raakt ie uncharged als ie een seconde of 3 niks aanvalt.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:09 schreef ASSpirine het volgende:
Hoe lang duurt het voordat een voidray uncharged raakt? Als die overschakelt van unit op unit blijft het charged toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |