oke ik zal het noteren bedanktquote:Op zondag 26 september 2010 01:45 schreef naatje_1 het volgende:
boh, slim, denek. (de kloon dus) gaat in een topic posten waar remlof al in gepost heeft
heheh die was het ja... dvdrip kwaliteitjequote:Op zondag 26 september 2010 01:45 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ja, ik heb deze Machete: (2010) R5 XviD-MAXSPEED
Ja, maar de admins zijn ook wel dom om geen klooncheck te doen.quote:Op zondag 26 september 2010 01:45 schreef naatje_1 het volgende:
boh, slim, denek. (de kloon dus) gaat in een topic posten waar remlof al in gepost heeft
Hehe jammerquote:Op zondag 26 september 2010 01:43 schreef sciter het volgende:
[..]
Inderdaad, en vieze_freddiey en ik gingen een ballontocht doen, maar dat lieten we maar zitten want we konden geen family guy ballon vinden
quote:Op zondag 26 september 2010 01:42 schreef sciter het volgende:
[..]
Moet je testen met een Vrouw-vrouw-man trioHihi zal dat nou echt werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ONZ SC? Heb ik nooit aan meegedaan. Dusquote:Op zondag 26 september 2010 01:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en volgens mij in het ONZ SC tijdperk heb ik ook pics gezien
Wat is Q A ?quote:Op zondag 26 september 2010 01:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
jaaa gaat lekker hoorralleen ik verlies net wel met Q A van 6 6
dit is opzich wel een ONZ SC .. toch ?quote:Op zondag 26 september 2010 01:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ONZ SC? Heb ik nooit aan meegedaan. Dus
Nee die goeroe gozer..quote:Op zondag 26 september 2010 01:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
daar komen we snel genoeg achter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |