Alsof je morgen haalt.quote:Op zondag 26 september 2010 01:56 schreef Denek. het volgende:
[..]
en dan ga ik morgen net zo gezellig weer verder
Sorry, maar ik ben niet blind ofzo dus ik lees dat dus wel degelijk..quote:Op zondag 26 september 2010 01:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja want dit zal die niet lezen.
Trustequote:Op zondag 26 september 2010 01:58 schreef sciter het volgende:
Maar.. sciter gaat slapen want het is al twee uur
Welterusten nachtbaggeraars
quote:
latetquote:Op zondag 26 september 2010 01:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
Mijn gasten en bier roepen me!
Tot latet flok
Dames
Welterustenquote:Op zondag 26 september 2010 01:58 schreef sciter het volgende:
Maar.. sciter gaat slapen want het is al twee uur
Welterusten nachtbaggeraars
Maar das onmogelijk, want toen UDOWU nog bestond, kon hij nog net geen pikante pics hebben. Al was het omdat ie met die DW AW had.quote:
quote:Op zondag 26 september 2010 01:58 schreef Denek. het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben niet blind ofzo dus ik lees dat dus wel degelijk..
Daag Pezuquote:Op zondag 26 september 2010 01:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
Mijn gasten en bier roepen me!
Tot latet flok
Dames
Trustenquote:Op zondag 26 september 2010 02:00 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ga ook slapen welterusten menschen!
Weltruste Datdus!quote:Op zondag 26 september 2010 02:00 schreef -Datdus- het volgende:
Slaapnerdquote:Op zondag 26 september 2010 02:00 schreef -Datdus- het volgende:
AW?quote:Op zondag 26 september 2010 01:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welterusten
[..]
Maar das onmogelijk, want toen UDOWU nog bestond, kon hij nog net geen pikante pics hebben. Al was het omdat ie met die DW AW had.
quote:Op zondag 26 september 2010 02:01 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
Ik heb vandaag ontslag genomenheb dr beetje spijt van
Zij heeft (sorry alvast) echt lelijke foto's in KPD.quote:Op zondag 26 september 2010 02:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Had DW er voor gezet, DevilsWhore, maar ik noem haar AW.
slaap lekker schat wie was je broertje ook alweer ? sla hem wakkerquote:Op zondag 26 september 2010 02:02 schreef apij4125 het volgende:
Maar ik ga nu slapen slaaplekker allemaal behalve jij derken hoop dat dit jou laatste slaap word ma slaap lekker iedereen
Slaapnerd.quote:Op zondag 26 september 2010 02:02 schreef apij4125 het volgende:
Maar ik ga nu slapen slaaplekker allemaal behalve jij derken hoop dat dit jou laatste slaap word ma slaap lekker iedereen
Weltrustequote:Op zondag 26 september 2010 02:02 schreef apij4125 het volgende:
Ik weet het. Bekijk je ook wel eens S&G toevalligquote:Op zondag 26 september 2010 02:02 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zij heeft (sorry alvast) echt lelijke foto's in KPD.
Trustequote:Op zondag 26 september 2010 02:02 schreef apij4125 het volgende:
Slaap lekker apijquote:Op zondag 26 september 2010 02:02 schreef apij4125 het volgende:
quote:Op zondag 26 september 2010 02:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet het. Bekijk je ook wel eens S&G toevalligStaat ze wel eens met haar kont en boxer in en nu met tieten en bier
quote:Op zondag 26 september 2010 02:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet het. Bekijk je ook wel eens S&G toevalligStaat ze wel eens met haar kont en boxer in en nu met tieten en bier
Oh lord, niet mijn kopje thee.quote:Op zondag 26 september 2010 02:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |