en happybobquote:Op zondag 26 september 2010 01:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja zie je, dat waren Freddie en Oceanview die postcount geilen
Aaaah wat een snoezige beer.quote:Op zondag 26 september 2010 01:35 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dat weet ik toch.
een troetelbeer voor jou
[ afbeelding ]
Nee niet, want toen deed OV niet eens mee, en VF kwam altijd pas rond 2en binne banjeren.quote:Op zondag 26 september 2010 01:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja zie je, dat waren Freddie en Oceanview die postcount geilen
Ja want toen had niemand een levenquote:Op zondag 26 september 2010 01:35 schreef sciter het volgende:
[..]
In deze vakantie had je er 4 vol in een uur __
ik mis de vakantie, gelukkig nog maar drie weekjes tot de herfst vakantiequote:Op zondag 26 september 2010 01:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee niet, want toen deed OV niet eens mee, en VF kwam altijd pas rond 2en binne banjeren.
[..]
Ja want toen had niemand een leven![]()
oh, okquote:Op zondag 26 september 2010 01:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zei iets ja, dat kun je toch lezen?
quote:Op zondag 26 september 2010 01:38 schreef Flippiee het volgende:
Voor ik mannen weer ga posten:
[ afbeelding ]
Maar das aardig van jequote:Op zondag 26 september 2010 01:38 schreef Flippiee het volgende:
Voor ik mannen weer ga posten:
[ afbeelding ]
das vast een fokkerquote:
pro, pro.quote:
quote:Op zondag 26 september 2010 01:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
duh, ze weet ook van zichzelf dat ze een lekker ding is
quote:Op zondag 26 september 2010 01:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
1 van mij voor jou en 1 voor Dyr ook
OOK AL. Waarom ziet iedereen die film vandaag.quote:Op zondag 26 september 2010 01:39 schreef JanPiraat het volgende:
Ik heb Machete gezien vanavond.. wat een bazenfilm![]()
Ja iets met er nog niet uit zijn of ik bi benquote:
Weet ikquote:
En je hebt nog nooit een pic van mn gezicht gezienquote:Op zondag 26 september 2010 01:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
duh, ze weet ook van zichzelf dat ze een lekker ding is
Moet je testen met een Vrouw-vrouw-man trioquote:Op zondag 26 september 2010 01:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja iets met er nog niet uit zijn of ik bi ben
\
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom kan ik dat nou nietquote:
Inderdaad, en vieze_freddiey en ik gingen een ballontocht doen, maar dat lieten we maar zitten want we konden geen family guy ballon vindenquote:Op zondag 26 september 2010 01:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
True. Toen 3keernix nog pstte al helemaal. Die had pas mooie vrouwen
Dat zag ik niet eensquote:Op zondag 26 september 2010 01:43 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Die kan amper normaal zijn armen bewegen.
toch wel, de meetpicsquote:Op zondag 26 september 2010 01:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
OOK AL. Waarom ziet iedereen die film vandaag.
[..]
Ja iets met er nog niet uit zijn of ik bi ben
[..]
Weet ik
[..]
En je hebt nog nooit een pic van mn gezicht gezien
Even goed lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |