quote:Je bedoelt die dodo? Je moet op een startbaan gaan staan. Dan vaart maken en naar beneden drukken totdat je een soort vonken ziet. dan moet je loslaten. Je vliegt dan naar boven maar je moet niet te stijl omhoog gaan. :steeds weer een stukje omlaag en dan weer een stukje omhoog. Ik ben van de airport in shoresides vile naar staunton island gevlogen
Op dinsdag 28 mei 2002 00:04 schreef Lord_Palf het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe je het vliegtuigje kunt besturen (3e eiland) ik chrash er alleen maar mee nadat ik 2 seconden heb gevlogen
quote:Parkeer je auto ervoor ZONDER de van aan te tikken/te beuken. Nu blijft ie rustig staan wachten. Nog een mogelijkheid is om de bus klem te rijden met iets zwaars, bijvoorbeeld een coach of linerunner(touringcar of vrachtwagen), en dan het busje op te blazen.
Op zaterdag 25 mei 2002 18:34 schreef Solomon het volgende:
...maar nog een vraagje,
bij het 1e deel van de stad, en dan bij de 3e maffiabaas, moet je op het gegeven moment een paar "laundry vans" opblazen met handgranaten, maaruh, je kunt ze niet tegenhouden door je wagen ervoor te parkeren, want dan rammen ze hun weg erdoor, maar ze moeten ff stilstaan zodat ik er een granaatje onder kan leggen, en nu is m'n vraag natuurlijk HOE
quote:Nog een andere mogelijkheid(naast de al genoemde oplossingen):
Op vrijdag 24 mei 2002 20:54 schreef Gorro het volgende:
Man... die eerste missie als je het 2e deel van de stad heb is egt fokking moeilijk... Je moet dan die Salvatore vermoorden die uit de Club van Luigi komt... Hij zit dan in de middelste maffia auto... als je een van die auto's ook maar even aanraakt, racet de middelste er als een gek vandoor, waarna die andere auto's je gaan beuken. Die gast vermoorden voor hij in de auto stapt is ook vet kut, omdat hij bewaakt wordt door 6 man...iemand tips??? ik kom er namelijk niet voorbij, heb het nu al op 10 verschillende manieren geprobeerd, met granaten, met een Flatbed frontaal rammen met 100 km/u, maar nix schijnt te helpen... ben wanhopig (naja... dat valt ook nog wel mee maar tog...)
Beide games heb ik origineel... (dus gekocht ja!)
quote:Ik heb het nog niet geprobeerd, maar mijn andere originele games heb ik altijd met CloneCD i.c.m. Clony kunnen kopieren..
Op dinsdag 28 mei 2002 13:55 schreef JMurc het volgende:
ik heb ff gekeken, maar op GTA3 zit de zelfde kopieer beveiliging als Jedi Knight 2, en die kon ik zo werkend kopieëren..... iemand al geprobeerd met CloneCD?Beide games heb ik origineel... (dus gekocht ja!)
quote:kzal het één dezer dagen eens proberen... ik laat het wel weten!
Op dinsdag 28 mei 2002 14:02 schreef TripleM het volgende:[..]
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar mijn andere originele games heb ik altijd met CloneCD i.c.m. Clony kunnen kopieren..
quote:als ik naar beneden druk remt die dodo en sta ik dus stil..
Op dinsdag 28 mei 2002 13:16 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
Je bedoelt die dodo? Je moet op een startbaan gaan staan. Dan vaart maken en naar beneden drukken totdat je een soort vonken ziet. dan moet je loslaten. Je vliegt dan naar boven maar je moet niet te stijl omhoog gaan. :steeds weer een stukje omlaag en dan weer een stukje omhoog. Ik ben van de airport in shoresides vile naar staunton island gevlogen
. Je kan dwars door de gebouwen vliegen, das wel jammer.
quote:Al geprobeerd om in de opties de viewing distance verder te zetten?
Op dinsdag 28 mei 2002 12:08 schreef TripleM het volgende:
Wat ik trouwens wel heel irritant vind is dat de spelmakers blijkbaar denken dat ons geheugen niet langer stand houdt dan 1 seconde..Ik loop op een weg, zie een taxi rijden.. Draai me om.. Zie daar nog meer auto's rijden.. Draai me terug.. Weg taxi! YEAH RIGHT! :/
quote:Uhm.... Dan is het bij de ps2 anders. Je kan toch de punt van de dodo laten zakken. Dus niet dat de dodo naar bovenwijst maar naar de grond. En dan zodra er vonken komen gelijk loslaten.
Op dinsdag 28 mei 2002 14:08 schreef Lord_Palf het volgende:[..]
als ik naar beneden druk remt die dodo en sta ik dus stil..
quote:Nee ik bedoel echt weg.. De auto is dan niet heel ver weg, maar je draait je even om en de auto is weg.. Terwijl ik niet wegloop en de auto mijn kant opreed..
Op dinsdag 28 mei 2002 14:19 schreef Squatt het volgende:
Al geprobeerd om in de opties de viewing distance verder te zetten?
quote:naar beneden vliegen,
Op dinsdag 28 mei 2002 14:08 schreef Lord_Palf het volgende:[..]
als ik naar beneden druk remt die dodo en sta ik dus stil..
quote:Oh, oke.
Op dinsdag 28 mei 2002 15:28 schreef Solomon het volgende:[..]
naar beneden vliegen,
op je numpad is 6 omlaag vliegen, en 9 is omhoog vliegen d8 ik
Dus:
quote:Nee dat helpt niet !
Op dinsdag 28 mei 2002 14:19 schreef Squatt het volgende:[..]
Al geprobeerd om in de opties de viewing distance verder te zetten?
quote:D'r is ook geen demo! Als je dit topic gelezen had had je dat geweten
Op dinsdag 28 mei 2002 16:20 schreef blup het volgende:
met de boot dacht ik.. maare ik kan nergens een demo vinden ?
quote:dat heb ik dus met win2000.....niemand geeft antwoord hier
Op dinsdag 28 mei 2002 18:01 schreef Spina1 het volgende:
Waarom draait dat niet bij mij? Ik heb die patch al geinstalleerd voor XP nl, maar als ik het spel opstart kan ik welgeteld 5 seconden spelen (ik stap in een auto, geef gas en hup, daar komt mn desktop weer tevoorschijn).
Heeft iemand dit probleem ook gehad, en wat is de oplossing, want ik wil het graaaaag spelen....
quote:Hahahaha!!
Op dinsdag 28 mei 2002 13:42 schreef MadMarky het volgende:[..]
Nog een andere mogelijkheid(naast de al genoemde oplossingen):
Koop een zwaar machinegeweer bij Ammu-Nation(die waar 60 kogels in kunnen). Ga langs de route van de auto's staan, of bij de inrit van Salvatore's huis. Zodra de auto's langskomen, schiet je de auto van Salvatore kapot.
Hou er echter wel rekening mee, dat je daarna meteen wordt afgemaakt. Maar je hebt de missie hebt wel gehaald.
quote:Ik ken het
Op dinsdag 28 mei 2002 18:03 schreef Robhimself het volgende:[..]
dat heb ik dus met win2000.....niemand geeft antwoord hier
quote:werken die patches van mij nu?
Op dinsdag 28 mei 2002 18:16 schreef Spina1 het volgende:[..]
Ik ken het
quote:ook nog een oplossing voor win2k?
Op dinsdag 28 mei 2002 19:22 schreef freebie het volgende:[..]
werken die patches van mij nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |