quote:ik voel een slotje aankomen....WAREZ LINK MAG NIET SMARTBOB!!!!
Op maandag 27 mei 2002 12:44 schreef Dagootje het volgende:
Voor al die problemen met laden (en ook vele andere) moet je de cd op de hdd kopieren en de no-cd-crack van -warezlink- halen, niets illegaals aan, lees de banner maar
[Dit bericht is gewijzigd door Tijn op 27-05-2002 17:34]
quote:omdat je de originele CD niet wilt beschadigen
Op maandag 27 mei 2002 12:46 schreef Robhimself het volgende:[..]
ik voel een slotje aankomen....WAREZ LINK MAG NIET SMARTBOB!!!!
enne...tis wel degelijk illegaal...want waarom zou je anders een GEKRAAKTE exe gebruiken?
quote:het gaat erom dat die EXE's wel degelijk illegaal zijn, want er is met de originele code gesleuteld. DUS WAREZ DUS ILLEGAAL DUS LEKKER DOM BEZIG!!.niet jij, Tackleberry
Op maandag 27 mei 2002 12:48 schreef Tackleberry het volgende:[..]
omdat je de originele CD niet wilt beschadigen
![]()
Kopiëren mag mits je het origineel in bezit hebt
Zo en dan nu weer ontopic: Waar blijven die crash screens? ik post er vanavond wel een paar ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Robhimself op 27-05-2002 13:05]
quote:Mogen we niet zeggen
Op maandag 27 mei 2002 13:04 schreef Gladiatorr het volgende:
weet iemand misschien waar ik gta 3 kan downloaden
quote:ja
quote:Jah zeker wel, en het begint met ftp://NegroId:GetaLife@217. ........
quote:Onzin, er is niets mis mee om de orginele cd op je schijf te kopieren zodat je niet steeds de cd nodig hebt
Op maandag 27 mei 2002 12:46 schreef Robhimself het volgende:[..]
ik voel een slotje aankomen....WAREZ LINK MAG NIET SMARTBOB!!!!
enne...tis wel degelijk illegaal...want waarom zou je anders een GEKRAAKTE exe gebruiken?
quote:Een gekraakte exe is niet origineel, dus valt het onder WAREZ. EOD!!
Op maandag 27 mei 2002 16:01 schreef Dagootje het volgende:[..]
Onzin, er is niets mis mee om de orginele cd op je schijf te kopieren zodat je niet steeds de cd nodig hebt
[Dit bericht is gewijzigd door Robhimself op 27-05-2002 16:30]
quote:Ik raad iedereen aan om het nummer van Inner Circle-'Bad Boys' in het mapje mp3 te flikkeren. Dit voor een ongeevenaard 'Cops'-gevoel, jeweetwel die televisie-serie.
Op maandag 27 mei 2002 12:43 schreef Robhimself het volgende:[..]
Superbeast - Rob Zombie
Dragula - Rob Zombie
Open your eyes - Guano Apes
Ace Of Spades - Motorhead
quote:lekker de cd van Red Hot Chillipeppers erin gegooid, echt stoerrrr
Op dinsdag 28 mei 2002 00:22 schreef IHOAKSISnoet het volgende:[..]
Ik raad iedereen aan om het nummer van Inner Circle-'Bad Boys' in het mapje mp3 te flikkeren. Dit voor een ongeevenaard 'Cops'-gevoel, jeweetwel die televisie-serie.
'Bad Boys, Bad Boys, watcha gonna do, watcha gonna do when they come for you'
anyway, ik heb al tig opdrachten volbracht voor allemaal louche figuren maar wanneer gebeurd er nou echt iets revolutionairs
?
quote:Uit..
Op dinsdag 28 mei 2002 01:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Vraagje..Moet ik m'n Vsync nou aan of uit zetten voor het beste resultaat?
(in m'n config van m'n vidkaart)
Waar ik gisteren ook achterkwam, en nog niet had gevonden, is dat je toch auto's kunt jatten en verkopen.. Niet bij de junkyard, maar aan de achterkant van de Portland Docks, daar staat een kraan met magneet en een gedeelte van de grond is daar gestreept..
quote:Voor het beste resultaat zou ik hem aanzetten op je kaart en uitzetten in GTA 3, voor de hoogste snelheid zou ik hem uit zetten. Vsync uit betekent ook dat je beeld kan vertekenen, horizontale strepen zie je dan meestal. Ik heb Vsync lekker aanstaan bij alle spellen, 75 fps is soepeltjes gamen en prachtig beeld. Bedenk wel dat je voor GTA 3 wel een GF 3 of 4 of een Radeon 8500nodig hebt om het lekker te laten lopen op 1024x768*32@75Hz.
Op dinsdag 28 mei 2002 01:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Vraagje..Moet ik m'n Vsync nou aan of uit zetten voor het beste resultaat?
(in m'n config van m'n vidkaart
[Dit bericht is gewijzigd door Dubbeldrank op 28-05-2002 10:49]
quote:Ik heb GF2 en bij mij loopt hij acceptabel hoor... Ik heb alleen maar 128 MB geheugen... dat is mijn grootste probleem, maar voor de rest loopt hij al een dolle
Op dinsdag 28 mei 2002 10:47 schreef Dubbeldrank het volgende:[..]
Voor het beste resultaat zou ik hem aanzetten op je kaart en uitzetten in GTA 3, voor de hoogste snelheid zou ik hem uit zetten. Vsync uit betekent ook dat je beeld kan vertekenen, horizontale strepen zie je dan meestal. Ik heb Vsync lekker aanstaan bij alle spellen, 75 fps is soepeltjes gamen en prachtig beeld. Bedenk wel dat je voor GTA 3 wel een GF 3 of 4 of een Radeon 8500nodig hebt om het lekker te laten lopen op 1024x768*32@75Hz.
Ben al bij het 3e eiland in 4 dagen ![]()
owja.... GTA3 OWNZ!!!!!!!!
Portland island draait wel perfect. Nou had ik op een amerikaans forum gelezen dat je het aantal frames kon verbeteren van 20 naar 40 door je audio opties te veranderen. Je moet niet 'Miles Fast 2D Positional' kiezen maar 'Direct Sound Emulation, maar dit helpt niet!
Iemand anders nog een idee. Ik heb de opties staan op:
1024*768*16 en draai hem op 75 hertz(moet ik dat misschien veranderen bij beeldscherm in windows naar 65 ofzo?)
Alvast bedankt
Ik loop op een weg, zie een taxi rijden.. Draai me om.. Zie daar nog meer auto's rijden.. Draai me terug.. Weg taxi! YEAH RIGHT! :/
Ook een beetje irri dat die racebak steeds maar weer terug in de etalage verschijnt.. :/
quote:Dat is inderdaad jammer. Blijkbaar moesten ze dat doen omdat de systeemeisen nog hoger zouden uitvallen...
Op dinsdag 28 mei 2002 12:08 schreef TripleM het volgende:
Wat ik trouwens wel heel irritant vind is dat de spelmakers blijkbaar denken dat ons geheugen niet langer stand houdt dan 1 seconde..Ik loop op een weg, zie een taxi rijden.. Draai me om.. Zie daar nog meer auto's rijden.. Draai me terug.. Weg taxi! YEAH RIGHT! :/
Ook een beetje irri dat die racebak steeds maar weer terug in de etalage verschijnt.. :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |