quote:ja?
Op zaterdag 25 mei 2002 19:15 schreef Dubbeldrank het volgende:
Erg grappig je kan met je eigen hoofd rondlopen, digi cam fototje nemen en plakken in GTA 3 !!!
[Dit bericht is gewijzigd door killerb op 25-05-2002 20:30]
Ik heb hem meestal op MSX staan... lekker Drum & Bass... ik mis eigenlijk een goed rock-radiostation. Het "rock"-station is Head Radio, maar daar draaien ze alleen meer pop-rock...
quote:Stoplichten staan ze ook stil... en een brandweerwagen tegen de bovenkant van een van aan werkt ook heeeeeeeel goed
maar nog een vraagje,
bij het 1e deel van de stad, en dan bij de 3e maffiabaas, moet je op het gegeven moment een paar "laundry vans" opblazen met handgranaten, maaruh, je kunt ze niet tegenhouden door je wagen ervoor te parkeren, want dan rammen ze hun weg erdoor, maar ze moeten ff stilstaan zodat ik er een granaatje onder kan leggen, en nu is m'n vraag natuurlijk HOE
quote:Ik heb hem op me eigen mp3's staan
Op zaterdag 25 mei 2002 20:26 schreef Gorro het volgende:
Wat is je favoriete radiostation van GTA 3???Ik heb hem meestal op MSX staan... lekker Drum & Bass... ik mis eigenlijk een goed rock-radiostation. Het "rock"-station is Head Radio, maar daar draaien ze alleen meer pop-rock...
quote:WREED!!!!!!!!! dat gaak zo meteen doen!!!
Op zaterdag 25 mei 2002 20:33 schreef killerb het volgende:[..]
Ik heb hem op me eigen mp3's staan
in het de GTA3 map staat een map "mp3" pleur daar een lijst met mp3's in die jij mooi vindt, en dan in gta3 zoek je het radiostation "mp3-player" op.
quote:Flashback vind ik een heerlijk kanaal en kheb 'em eigenlijk ook best vaak op dat klassieke opera-kanaal staan
Op zaterdag 25 mei 2002 20:26 schreef Gorro het volgende:
Wat is je favoriete radiostation van GTA 3???Ik heb hem meestal op MSX staan... lekker Drum & Bass... ik mis eigenlijk een goed rock-radiostation. Het "rock"-station is Head Radio, maar daar draaien ze alleen meer pop-rock...
hoe valt dit op te lossen?
ik heb een SB LIVE! 1024 met Win XP (gewoon kaart laten herkennen door XP)
quote:Je geluid doet het wel gewoon in windows en andere (nieuwe) games
Op zaterdag 25 mei 2002 21:44 schreef StefanFM het volgende:
HELLUP!!!
ik heb een backup maar nu heb ik geen geluid... als ik naar audio instellingen kijk, staat er "no audio hardware" in het spel...hoe valt dit op te lossen?
ik heb een SB LIVE! 1024 met Win XP (gewoon kaart laten herkennen door XP)
quote:ja
Op zaterdag 25 mei 2002 21:50 schreef RAiDEN het volgende:[..]
Je geluid doet het wel gewoon in windows en andere (nieuwe) games
Maar ik ga slapie doen. Ik hoor het wel of een insane stunt bonus topic jullie wat lijkt. Dan maak ik hem morgen wel ff of anders zie ik hem al wel staan
quote:Bij mij maar 457
Op zaterdag 25 mei 2002 13:54 schreef Tijn het volgende:
Het spel bestaat uit 2 CD's, een install-CD en een play-CD. Geīnstalleerd neemt het 680 MB op je harddisk in beslag.
- Golden Earring - Radar Love (de enige egte klassieker
)
- Gorillaz - Ghost Train (Tja... Gorillaz moet erbij... )
- Gorillaz - M1A1 (en omdat ze zo goed zijn nog maar 1 hgehe ![]()
- Greenday - Hitchin' A Ride
- Limp Bizkit - Rollin' (Air Raid Vehicle)
- Metallica - Fuel
- Red Hot Chili Peppers - Road Trippin'
- The Offspring - No Brakes
- The Prodigy - Smack My Bitch Up
iemand toevallig nog suggesties???
quote:Nee
Op zondag 26 mei 2002 13:52 schreef Robhimself het volgende:
Ondersteund GTA3 ook multiplayer?
quote:Die bewaren ze voor de apparte versie van GTA die in november staat gepland.
Op zondag 26 mei 2002 13:52 schreef Robhimself het volgende:
Ondersteund GTA3 ook multiplayer?
[edit]
foutlopende zin verbeterd...
[Dit bericht is gewijzigd door RAiDEN op 26-05-2002 17:05]
http://members.home.nl/kreator/gta3-1.jpg
http://members.home.nl/kreator/gta3-2.jpg
http://members.home.nl/kreator/gta3-3.jpg
Graag gedaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |