haha eerlijk gezegd denk ik dat het gezeur dan pas begint! om te beginnen met het feit dat hij dan niet vrolijker wordt!quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:19 schreef HTrockstar het volgende:
delete gewoon zijn WoW characters ben je gelijk van het gezeur..!! opnieuw beginnen in WoW is niet zo leuk..
Hij geeft aan dat het voor hem ontspannend werkt, en hij hoeft van mij niet te stoppen, maar minderen zou wel fijn zijn, en hij speelt al andere spelletjes naast WoW, maar ik denk inderdaad dat hij verslaafd isquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:19 schreef mirved het volgende:
WoW is een MMORPG. Deze games zijn erg verslavend voor veel mensen. Het zit zo in elkaar dat je constant maar bezig ermee moet blijven. Het is simpelweg een verslaving geworden voor hem dus.
Probleem is hij vind het waarschijnlijk leuk dus zeggen dat hij ermee moet stoppen/minderen zal hij niet zien zitten. Hem laten inzien dat het maar tijdverspilling is zou een optie zijn of hem overhalen andere spellen te spelen die niet zoveel tijd vereisen lijkt me het beste.
WoW kost geld per maand. Waar haalt 'ie dat geld vandaan dan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn vriend en ik zijn nu 4 maanden samen en vanaf het begin heb ik geweten dat hij WoW speelde, maar ik wist niet dat hij zo fanatiek was,In het begin speelde hij ook niet zoveel meer of was in ieder geval volgens zijn broer zijn gamegedrag aan het veranderen,maar nu is het weer heel erg en verteld hij mij ook af en toe dat hij echt dingen MOET doen in het spelOp smsjes krijg ik vaak geen reactie omdat hij druk aan het gamen is en dan geen tijd heeft om te antwoorden
![]()
Hij is werkloos en heeft dus de hele dag de tijd om te gamen en op de dagen dat ik er niet ben vind ik dat prima, moet hij lekker doen, maar op de dagen dat wij samen zijn wil ik ook graag dingen samen doen, dat had ik al een aantal keer tegen hem gezegd, maar volgens mij was het nooit echt doorgedrongen, tot vorige week, toen was ik het zo zat dat ik alles eruit heb gegooid wat mij irriteerde en ook gezegd dat ik op deze manier niet verder kan, en daar was hij volgens mij wel een beetje van geschrokken, ik moet voor mijn gevoel een soort strijd aangaan met de computer om een beetje 'aandacht' en dat doe ik gewoon niet, Ik verwacht echt niet dat hij de hele dag bij mij op schoot gaat zitten maar naar mijn idee moet er wel een balans zijn, nadat we vorige week ruzie hadden gehad, is er wel verbetering en had hij afgelopen woensdag gekookt en daarna hebben we samen film gekeken en dat was gewoon fijn! Nu zijn we dit weekend niet bij elkaar omdat ik afspraken had staan in mijn stad, en ik had hem net aan de telefoon en dan zegt hij dat hij mij zo mist, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dat gevoel helemaal niet zo heftig heb, op andere dagen heb ik dat wel maar dit weekend nog niet eigenlijk, en heel eerlijk gezegd vind ik het wel lekker om niet te 'strijden' met de pc en de virtuele wereld van WoW!
Hebben jullie ervaringen met een gamende partner, of is er iemand die dit herkent?
Pas op hoor, anderen gingen je voor en werden dood gestoken. Gamers vergeten wel eens dat hun vriendin niet respawned.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
haha eerlijk gezegd denk ik dat het gezeur dan pas begint! om te beginnen met het feit dat hij dan niet vrolijker wordt!
Nou vooral dat ik hem niet zo mis, het is wel even raar want normaal ga ik in het weekend naar hem toe en dat was vooral gisteren even raar dat ik na mijn werk niet hoefde te stressen enz, maar vandaag heb ik mij prima vermaakt, en niet eens zoveel aan hem gedachtquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:25 schreef Keep_Walking het volgende:
Toen je zei dat je "dat gevoel" niet zo heftig hebt, bedoel je dat je hem niet mist, of dat je het gevoel hebt dat hij je niet mist?
Niet doen, want dan vermoord hij je! Het zal niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:19 schreef HTrockstar het volgende:
delete gewoon zijn WoW characters ben je gelijk van het gezeur..!! opnieuw beginnen in WoW is niet zo leuk..
Hij krijgt een uitkering hé! hij is een aantal jaar geleden afgekeurd, dus het is niet zomaar een tijdelijk overschot aan tijd, dat heeft ie al jaren.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:27 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
WoW kost geld per maand. Waar haalt 'ie dat geld vandaan dan?
lol dat is een klein risico dat je loopt... op eigen risico dus zijn accounts deleten!quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:28 schreef BlackFrancis het volgende:
[..]
Pas op hoor, anderen gingen je voor en werden dood gestoken. Gamers vergeten wel eens dat hun vriendin niet respawned.
Kan gebeuren. Als je na een week hem nog steeds niet mis dan moet je hem dumpen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nou vooral dat ik hem niet zo mis, het is wel even raar want normaal ga ik in het weekend naar hem toe en dat was vooral gisteren even raar dat ik na mijn werk niet hoefde te stressen enz, maar vandaag heb ik mij prima vermaakt, en niet eens zoveel aan hem gedacht
true! een poosje terug had hij een ban gekregen die in eerste instantie permanent zou zijn, nou daar was ie echt door van slag, Ik heb hem vorige week ook verweten dat hij leeft in een wereld die niet bestaat, en dat ik wel in de grote enge boze buitenwereld leef, maar dat graag met hem zou doen, Hij heeft best een grote vriendenkring maar 90% daarvan speelt ook!quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:30 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Niet doen, want dan vermoord hij je! Het zal niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurt.
Game-nerds zijn namelijk erg ontoerekeningsvatbaar als hun virtuele wereld instort, de enige wereld waarin ze blijken te leven.
Werkt sowieso niet, wordt op verzoek gewoon terug gezetquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:19 schreef HTrockstar het volgende:
Begint zijn naam met een J?quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
true! een poosje terug had hij een ban gekregen die in eerste instantie permanent zou zijn, nou daar was ie echt door van slag, Ik heb hem vorige week ook verweten dat hij leeft in een wereld die niet bestaat, en dat ik wel in de grote enge boze buitenwereld leef, maar dat graag met hem zou doen, Hij heeft best een grote vriendenkring maar 90% daarvan speelt ook!
nee, tenminste zijn echte naam niet, van zijn karakters weet ik het niet allemaal!quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:35 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Begint zijn naam met een J?
Ik bedoelde zijn echte naam.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
nee, tenminste zijn echte naam niet, van zijn karakters weet ik het niet allemaal!
hij was gehackt ofzo, verder weet ik het ook niet, weet alleen nog dat na een week alles teruggezet is, en dat hij in die week behoorlijk gestrest was, ik snap dat hele game gebeuren niet hoor, en al helemaal niet dat je je daar zo in kan inleven dat het je leven bepaalt, op vrijdag heeft hij altijd een raid? en als dat niet goed gaat dan is hij pischagrijnig!quote:
Nee dat weet ik en hij moet ook niet veranderen omdat IK dat nodig vindt want dat gaat tegen mij werken maar het zo fijn zijn als hij zelf gaat inzien dat het anders moet!quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:38 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik bedoelde zijn echte naam.
Vriend van mij speelt ook wow. Is laatst gebanned. Zou permanent zijn. Heeft ook een zeikwijf als vriendin. Ik dacht: "Het zal toch niet?"
En inderdaad. Het zal niet.
Iemand veranderen omdat JIJ dat wilt gaat nooit werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |