quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Sorry
Ben niet helder
Pijn en tintelingen al de hele dag, pijn gaat wel maar van die tintelingen word ik wat vaag van zo op het einde van de dag.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
He bah, dat is klote!
en ik denk ook al de hele dag dat het zondag is hoor
Ja. En als ik op de bank hang, met mn hoofd wat meer naar mn kin toe gaat het nog meer tintelen. Dus....quote:
Slaap je wel redelijk? Of is dat ook vervelend?quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Sorry
Ben niet helder
Pijn en tintelingen al de hele dag, pijn gaat wel maar van die tintelingen word ik wat vaag van zo op het einde van de dag.![]()
![]()
Lekker rommeldagje dusquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Morgen gaan we naar een streekproductenmarkt en 's middags ga ik een beetje rommelen in huis, dan is het namelijk game-middag voor manlief![]()
De was is al grotendeels weg![]()
En foto's, jaaa, ik zal ze even online slingeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met zijn handlanger, 'lief rood poesje'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiek dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog eentje met Thijs en mij bij de zeehondjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles![]()
Nou, dat is het gekke. Ik slaap dus meestal wel goed.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Slaap je wel redelijk? Of is dat ook vervelend?Zelfs vorig jaar toen ik echt verging van de pijn vergeleken met nu, sliep ik redelijk goed. Het inslapen ging lastig toen, maar ik sliep opzich wel.
Nu ook. Vanochtend lag ik dan wel even wakker van de pijn in mijn nek, maar ik sliep uiteindelijk wel weer in.![]()
Pas als ik echt heel erg ziek ben slaap ik blijkbaar nietDus daar ben ik wel blij om, als je niet meer slaapt dan houd je het niet lang vol.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
Met 'moooooie rooooode tlekker!'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met zijn handlanger, 'lief rood poesje'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiek dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog eentje met Thijs en mij bij de zeehondjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
*smelt
♥![]()
Nee precies, wel fijn dat je nog wel wat kan uitrusten want als je snachts ook vergaat van de pijn dan hou je het niet lang volquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou, dat is het gekke. Ik slaap dus meestal wel goed.Zelfs vorig jaar toen ik echt verging van de pijn vergeleken met nu, sliep ik redelijk goed. Het inslapen ging lastig toen, maar ik sliep opzich wel.
Nu ook. Vanochtend lag ik dan wel even wakker van de pijn in mijn nek, maar ik sliep uiteindelijk wel weer in.![]()
Pas als ik echt heel erg ziek ben slaap ik blijkbaar nietDus daar ben ik wel blij om, als je niet meer slaapt dan houd je het niet lang vol.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
Met 'moooooie rooooode tlekker!'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met zijn handlanger, 'lief rood poesje'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiek dan
HOE lieffffffffffffffffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*smelt*
Zal ik ook even van vandaag?![]()
![]()
Ja, idd, daar ben ik ook wel blij mee.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee precies, wel fijn dat je nog wel wat kan uitrusten want als je snachts ook vergaat van de pijn dan hou je het niet lang vol
[..]
HOE lieffffffffffffffff*smelt*
Zal ik ook even van vandaag?Magoed, dat ga ik natuurlijk niet zeggen tegen de orthopeed, daar doe ik net alsof ik het allemaal enorm zat ben enzo,
![]()
♥![]()
Zwaaien naar de TREI (ik kan dat woord niet meer horen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In gedachte verzonkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOL in de treinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die duim heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Filmpje hadden jullie al gezien he?![]()
![]()
Mijn lieve vriendinnetje is net tante geworden van een nichtje![]()
En ze heet Sacha!ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Hm,
Voel me niet echt chill opeens![]()
Ben nu ook te moe om te lezen![]()
Ik ga maar eens slapen,
Truste iedereen![]()
![]()
![]()
![]()
It's in tha namequote:Op zaterdag 25 september 2010 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn lieve vriendinnetje is net tante geworden van een nichtje![]()
En ze heet Sacha!![]()
Cutegefeliciteerd.
Ik ga hier mijn bedje op zoeken, ik ben best wel moe na vandaag.
ST en Enfermera en de rest die meelurkt: Trusten![]()
en tot gauw
![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
Zwaaien naar de TREI (ik kan dat woord niet meer horen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In gedachte verzonkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOL in de treinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die duim heOhhh wat een poepie!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Filmpje hadden jullie al gezien he?![]()
![]()
Nou wil ik ook kinders
Lekker slapen!quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:01 schreef Ferb het volgende:
Hm,
Voel me niet echt chill opeens![]()
Ben nu ook te moe om te lezen![]()
Ik ga maar eens slapen,
Truste iedereen![]()
![]()
Knap je van op!
Edit: Trusten LL!
♥![]()
Slaap lekker snuitjequote:Op zaterdag 25 september 2010 23:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
It's in tha name![]()
Cutegefeliciteerd.
Ik ga hier mijn bedje op zoeken, ik ben best wel moe na vandaag.
ST en Enfermera en de rest die meelurkt: Trusten![]()
en tot gauw
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Dat wilde je toch al lang?quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:02 schreef Enfermera het volgende:
Ohhh wat een poepie!!![]()
![]()
Nou wil ik ook kinders![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ja. Ik negeer het nog maar even.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat wilde je toch al lang?Sowieso moet eerst dat gedoe met mn schouder/nek wat beter zijn enzo,
♥![]()
Dan zullen we niet teveel foto's postenquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja. Ik negeer het nog maar even.Sowieso moet eerst dat gedoe met mn schouder/nek wat beter zijn enzo,
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Oh, jawel hoor, lekker blijven doen! Ik vind het geweldig leuk!quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan zullen we niet teveel foto's postenEn ik onderdruk mijn eierstokken al jaren, dus daar ben ik onderhand erg goed in geworden.
♥![]()
Hihi, okee!quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, jawel hoor, lekker blijven doen! Ik vind het geweldig leuk!En ik onderdruk mijn eierstokken al jaren, dus daar ben ik onderhand erg goed in geworden.
En dan nu: slapen!![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Goed plan. Ik ga ook!quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, okee!
En dan nu: slapen!![]()
Trusten!
♥![]()
Ah lekker rustig hier
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
4ioejtgegLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 25-09-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 081 suikertaartje
02. 063 LovelyLady
03. 062 Trevland
04. 056 Enfermera
05. 046 goldfinger1963
06. 023 Marijkezwolle
07. 023 Ferb
08. 018 Fha
09. 018 Giertje
10. 018 DaMart
11. 017 MPG
12. 016 Woeste_Woerd
13. 012 wel.o.k
14. 011 Dr_Flash
15. 010 Pheno
16. 007 -Engel-
17. 004 OA
18. 004 indahnesia.com
19. 003 ScarFace-
20. 002 KapiteinGasthof
Reeks-statistieken!Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: