HAHAHA nu begrijp ik het hahah bedankt voor je uitlegquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:50 schreef Catkiller het volgende:
Jij bent achterlijk en hij kan er niet mee om gaan -> beide schuldig
quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:49 schreef AgLarrr het volgende:
Welke trut laat haar jarige vriend nou wachten als ze duidelijk een tijd heeft afgesproken?
quote:(we hadden geen tijd afgesproken)
Tsja ik denk dat hij het ook niet had kunnen waarderen als ik op mn sokken had gekomen en zonder geld...quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:56 schreef IemandNiemand het volgende:
maar TS, waarom liet je hem nou dan ook wachten?
Dit is ook een mogelijke aanleiding op jullie ruzie.quote:Hij heeft een ander en probeert de opzettelijk boos te maken zodat hij een reden heeft om het uit te maken
Mensen.. komop zeg. Iedereen heeft wel eens een slechte dag, dat betekent nog niet dat hij een andere heeft. jaag TS niet zo opquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:59 schreef koekii het volgende:
Gebeurt dit wel vaker? Zoja, dan moeten jullie allebei maar gaan werken aan jullie relatie want dit is geen goed teken. Dus meer met elkaar communiseren.
Ik las ook :
[..]
Dit is ook een mogelijke aanleiding op jullie ruzie.
Ja jullie maken me depressief. Nu ga ik zomaar weer ben&jerrys eten en ik was net gestopt!!! xDquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:01 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Mensen.. komop zeg. Iedereen heeft wel eens een slechte dag, dat betekent nog niet dat hij een andere heeft. jaag TS niet zo op
True, ze heeft nog niet eigenlijk aangegeven over dat dit vaker gebeurtquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:01 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Mensen.. komop zeg. Iedereen heeft wel eens een slechte dag, dat betekent nog niet dat hij een andere heeft. jaag TS niet zo op
Hij zit er dus mee dat je dik bent geworden maar durft dit niet uit te spreken en doet dan maar boos over hele andere dingen om zijn woede toch kwijt te kunnenquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:02 schreef Lay-DC het volgende:
[..]
Ja jullie maken me depressief. Nu ga ik zomaar weer ben&jerrys eten en ik was net gestopt!!! xD
xD xD HAHAHA ben niet aangekomen(afgelopen week, hahahaha nee weeg nog altijd 63)quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij zit er dus mee dat je dik bent geworden maar durft dit niet uit te spreken en doet dan maar boos over hele andere dingen om zijn woede toch kwijt te kunnen
Ik zeg doen!quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:07 schreef Lay-DC het volgende:
NOU HIJ IS WEL VAKER ZO!!
Hij is heel lief óf een gemene lul
Ik ga me maar opgeven voor vrouw zoekt boer xD
herkenbaarquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:07 schreef Lay-DC het volgende:
NOU HIJ IS WEL VAKER ZO!!
Hij is heel lief óf een gemene lul
Alsjeblieft. Duidelijkere afspraken maken lijkt me hier het devies, is er ook minder onzekerheid met daarop minder onduidelijkheid over wie er schuld heeft en wie nietquote:
Hahahahahahaha wat een droge humor:-pquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:58 schreef notSoHappy het volgende:
Je kan je ei bij mij kwijt.. ben mijn eigen verloren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |