Haha. Alle INFJ's flocken naar dat topic toe.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:21 schreef borisz het volgende:
Steertopic--> Carl Jung and Isabel Briggs Myers Personality type
En INFP"s ook denk ik? (Deze was alleen even afwezigquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Haha. Alle INFJ's flocken naar dat topic toe.
Die zijn bezig te dromen en WOW te spelen denk ikquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:52 schreef Windigo het volgende:
[..]
En INFP"s ook denk ik? (Deze was alleen even afwezig)
De pijn valt mee, maar ik ben er ziekjes van.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:47 schreef Isabeau het volgende:
Ach jee, krakje, dat klinkt niet prettig zegNiets te maken met die wortelkanaalbehandeling, hoop ik?
Dat was ik idd aan t doen jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die zijn bezig te dromen en WOW te spelen denk ik
He jeetje Krak, hoop dat je er snel vanaf bentquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De pijn valt mee, maar ik ben er ziekjes van.
Het zat er al voor de wortelkanaal behandeling. 2 dagen daarna is de kies ernaast getrokken en daarmee zou het opgelost moeten zijn. Ik heb nu een vette kuur dus het komt wel goed. Maandag maar even yoghurt kopen, het werkt erg goed tegen darmbacterien!
oeiquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het zat er al voor de wortelkanaal behandeling. 2 dagen daarna is de kies ernaast getrokken en daarmee zou het opgelost moeten zijn. Ik heb nu een vette kuur dus het komt wel goed. Maandag maar even yoghurt kopen, het werkt erg goed tegen darmbacterien!
1 of 2 weekjes Yakult of van die andere bacteriezooi werkt ook erg goedquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:54 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, zulk spul bedoelde ik.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
1 of 2 weekjes Yakult of van die andere bacteriezooi werkt ook erg goed
Dat spul doet voor gezonde darmen helemaal niets, maar voor darmen waar de flora overhoop is gehaald wel
Ik zie dan altijd bloemetjes voor me.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
1 of 2 weekjes Yakult of van die andere bacteriezooi werkt ook erg goed
Dat spul doet voor gezonde darmen helemaal niets, maar voor darmen waar de flora overhoop is gehaald wel
Het heet nu eenmaal darmfloraquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:08 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, zulk spul bedoelde ik.
Bedankt voor alle beterschapswensen.
Die wil ik wel!quote:
Sterkte met je optreden en fijn dat je niet hoeft te rijden!quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:32 schreef FutureFairytale het volgende:
jee sterkte Krak met je kaakontsteking!ben nu onderweg richting Markelo. Zit lekker achterin, vriend van andere danseres rijdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |