Dankje!quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:01 schreef morgane het volgende:
Leuke kamer! Geweldig douchegordijnde bank vind ik ook heel mooi, waar heb je die vandaan?
Dankje!quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:14 schreef Cerbie het volgende:
Leuke kamer!
Is het bij een studentenhuisvester of particulier?
Da's de kamer van Starrr_dussst, die wist niet hoe ze de plaatjes zichtbaar moest krijgen.quote:Op woensdag 1 december 2010 00:01 schreef loecje het volgende:
leuke kamer Lienekien. best groot zo lijkt het
Opp. slaap- woonkamer is 22m2.quote:Op woensdag 1 december 2010 00:01 schreef loecje het volgende:
leuke kamer Lienekien Starrr_dussst. best groot zo lijkt het
Dat noem ik bijna geen studentenkamer meerquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:08 schreef JDx het volgende:
Deze is ook wel leuk voor inspiratie:
http://www.nvus.nl/2010/12/03/inspiratie-voor-studentenkamers/
kan ook warme lucht ding zijn (geen idee hoe dat heet, maar zit in veel containerwoningen) ipv CVquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:13 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Dat noem ik bijna geen studentenkamer meerZelfs airco...
Lijkt een beetje op mijn eigen inrichting, met een Ikea EXPEDIT als roomdivider aan het einde. Maar de indeling van de ruimte als keuken enzo kun je vaak niet zelf kiezen, al zie je die met keuken/badkamer vooraan veel in complexen van SSH's. Maar het is je eigen website zie ik alquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:14 schreef JDx het volgende:
Nou ik heb 't meer gepost voor hoe je optimaal gebruik kan maken van de ruimte, mini keuken, mini badkamer, en de ruimte zelf is ook niet al te groot, toch een woondeel, slaapdeel en computerhoekje.
Kleiner dan dat van Stardust in Breda lijkt mij.
Komt denk ik ook omdat ze niet echt een opbergkamer of ruimte hebben, je ziet alles vrij snel staan. Al is de stelregel geloof ik wel, hoe kleiner de ruimte, hoe groter de rotzooiquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:15 schreef dynamiet het volgende:
Wat mij in dit topic en IRL wel opvalt is dat sommige studenten zo'n onvoorstelbaar grote rotzooi hebben op hen kamer. Vooral in vereniging huizen valt mij dit altijd erg op
Jezus, hoeveel deo gebruik jij?quote:
Wat mij meteen opviel was die dure wasmachine, daarboven een dure afzuigkap (of iig design) en daartussen 1 elektrisch gasdingetje.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:17 schreef loecje het volgende:
[..]
kan ook warme lucht ding zijn (geen idee hoe dat heet, maar zit in veel containerwoningen) ipv CV
opvallender vind ik de afzuigkap
zijn gewoon allemaal losse L-vormige blokken zo te zien. kan je dus hoger opstapelen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:24 schreef Ewelina het volgende:
Ik vind die boekenkast trouwens wel erg leuk. Al is ie voor mijn hoeveelheid boeken veel te klein.
Ik zou die muur eerst een kleurtje geven maar durfde het nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:33 schreef loecje het volgende:
het geeft in ieder geval kleur aan de witte muur.
en verder.. tja smaak is verschillend. ik zou hem zelf niet gekocht hebben maar gekregen zou ik hem wel ophangen omdat ik de kleuren wel mooi vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |