quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:27 schreef Laysa het volgende:
Die verscheen inene
Voor heks with love
quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:38 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ga ff een uurtje de stad in, hoop dat ik droog overkom![]()
bis später
quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:38 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ga ff een uurtje de stad in, hoop dat ik droog overkom![]()
bis später
Je bent niet alleen daarinquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:49 schreef Deisyy het volgende:
Ik snapte de 3-hoogachter opmerking van Teun ook niet en al helemaal niet omdat het tegen Marrije was.
Maar ik snap de laatste tijd sowieso weinig van Teun![]()
Witte droge wijn hier
Leuk!quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee. www.rotterdamlovesburlesque.com
ja helaas pindakaas voor Remlof, wilde net een foto van mezelf posten, maar tja hij is er niet,quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk!
Wel een beetje uit de buurt
Die loopt hij dan mooi is. Ik wachtquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja helaas pindakaas voor Remlof, wilde net een foto van mezelf posten, maar tja hij is er niet,
heb wel van die flesjes in de koeling liggen, van de Lidl rum orange, ja ja ik drink er eentje mee hahah echt ik aan de drank maar deze vind ik wel lekker. ga gewoon gek doen, ben in een opperbeste stemmingquote:
Ach waarom nietquote:
Slaap lekker meiskequote:Op zaterdag 25 september 2010 23:02 schreef Marrije het volgende:
Fijne avond verder hier![]()
Ik duik lekker mn bed in, een nieuw matras dus ben benieuwd hoe dat slaapt.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Muis!
Hier deze is voor jou [ afbeelding ]
Hopelijk niet al te lekker, want je zal er vannacht nog wel een keertje uit moeten voor het smulpaapje.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:02 schreef Marrije het volgende:
Fijne avond verder hier![]()
Ik duik lekker mn bed in, een nieuw matras dus ben benieuwd hoe dat slaapt.
Ach zooitje, niets is wat het lijktquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Kweet het, wat een zootje hier. En WJ mot zijn bek houwen
he gesjellig dat je er weer bent Souryquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Kweet het, wat een zootje hier. En WJ mot zijn bek houwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |