Dat vind ik jammer. Ik bak ze liever wanneer ik ze nodig heb.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:02 schreef Nyand het volgende:
Eerst even bakken en braden en dan invriezen misschien een betere optie
Gewoon je handen wassen als je aan eten gaat zitten?quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:20 schreef Stali het volgende:
Doe het zelden maar gebruik dan van die steriele latex handschoentjes bij het kneden. Misschien is het enorme onzin van mij maar ik ben bang dat het gehakt anders bederft.
Ja, dat is nummer 1.quote:Op zondag 26 september 2010 02:24 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Gewoon je handen wassen als je aan eten gaat zitten?
En waar heb je dat nou weer gehoord?quote:Op zondag 26 september 2010 02:48 schreef Stali het volgende:
Ja, dat is nummer 1.
Ik ben er heel erg voorzichtig mee. Vrouwen kunnen bijv.vlees laten bederven wanneer ze menstrueren. Weet trouwens niet of dit echt zo is of een hardnekkig gerucht.
Oh, nu weet je wel te reageren?quote:Op zondag 26 september 2010 02:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En waar heb je dat nou weer gehoord?
Dat is onzin hoor. Bovendien zijn die handschoenen meeestal verre van steriel.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:20 schreef Stali het volgende:
Doe het zelden maar gebruik dan van die steriele latex handschoentjes bij het kneden. Misschien is het enorme onzin van mij maar ik ben bang dat het gehakt anders bederft.
Het is inderdaad een bekend gerucht. Zelfs in Turkije geloven ze er in.quote:Op zondag 26 september 2010 02:59 schreef Stali het volgende:
[..]
Oh, nu weet je wel te reageren?.
Het is een heel bekend gerucht. Google maar eens. Vroeger mochten vrouwen die in een slagerij werkten niet komen wanneer ze ongesteld waren. Vlees zou bederven en bijv. jam en mayonaise ook.
Het is nooit wetenschappelijk bewezen trouwens maar wel een volksgerucht. En ik heb het ook niet anders beweerd in mijn vorige post. Ik wilde alleen maar aangeven heel voorzichtig te zijn.
Je kunt met je gewassen handen vol in de gehakt kneden maar er is sowieso een zeker risico. Ringen af en tja, nagels, vrouwen hebben deze meestal iets langer dan de man.
Dan ga ik dat maar eens proberen.quote:Op zondag 26 september 2010 13:57 schreef motorbloempje het volgende:
ja hoor, kan prima
ik maak ook altijd een hele batch hamburgers en vries er dan heel veel in, wel even, als je er hambo's van maakt, zorgen dat er een huishoudfolietje tussen zitals je ze per 2 of meer invriest!
Ik dacht misschien vanwege het ei. Ik vries normaal gesproken geen eieren inquote:Op zondag 26 september 2010 23:37 schreef Tezz het volgende:
Anyway, om op de oorspronkelijke vraag van TS terug te komen: ja dat kan. Waarom niet????
Maar als het verwerkt is, is het toch geen probleem? Tenminste nooit geen problemen mee gehad!quote:Op maandag 27 september 2010 17:10 schreef Beavis het volgende:
[..]
Ik dacht misschien vanwege het ei. Ik vries normaal gesproken geen eieren in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |