Goed planquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:49 schreef lubje25 het volgende:
[..]
heb ik ook gemerkt, zullen we weer gewoon een punt eraf doen bij iedereen die verzaakt?
Staat toch in de OP?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:50 schreef ß het volgende:
Lijkt me een goed idee. Houden we de tijd van 15 minuten aan?
lijkt me wel staat immers in de OP.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:50 schreef ß het volgende:
Lijkt me een goed idee. Houden we de tijd van 15 minuten aan?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:52 schreef lubje25 het volgende:
[..]
lijkt me wel staat immers in de OP.
We kunnen echter wel rekening houden met het uitblijven van goedkeuring.
Je kunt niet verwachten dat als de goedkeuring van het antwoord er na anderhalf uur een keer komt de vraag binnen het kwartier volgt.
Uiteraard ben ik het weer volledig met jullie eensquote:
En ik sluit me hier ook volledig bij aan....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:09 schreef Yankee het volgende:
[..]
[..]
Uiteraard ben ik het weer volledig met jullie eens
We gaan gewoon bij iedere situatie die zich voordoet een poll openenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:15 schreef Flitspaal het volgende:
Spelers die geregeld een opstarter plaatsen moeten echter met enige coulance worden benaderd.
Ofwel: Niet iedereen over 1 kam scheren.
Ik begrijp je wel maar juist de vaste AKQers weten de regels en dat ene puntje eraf als je het dan een keer vergeet zal je ook niet reddenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:15 schreef Flitspaal het volgende:
Spelers die geregeld een opstarter plaatsen moeten echter met enige coulance worden benaderd.
Ofwel: Niet iedereen over 1 kam scheren.
Krijgen we ook van dit topic een echte seriequote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:19 schreef Bart het volgende:
[..]
We gaan gewoon bij iedere situatie die zich voordoet een poll openen.
Dat komt waarschijnlijk omdat ik ben teruggekeerd en nog niet helemaal in het AKQ-ritme zit...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:27 schreef Yankee het volgende:
Is de constatering dat het de laatste tijd weer vaak voorkomt dat iemand na een goed antwoord geen nieuwe vraag stelt juist? Zwaar irritant!
Vind ik geen goed plan. Dat heeft namelijk niets met kennis te maken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:58 schreef banaantjeEE het volgende:
Wat met een punt toevoegen voor mensen die het spel weer opstarten?
Of gaat dit te ver?
Mee eensquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Vind ik geen goed plan. Dat heeft namelijk niets met kennis te maken.
Dat is inderdaad zo, ik had hem wat scherper moeten stellen..mijn bedoeling met de vraag was massa, dus laat ik het zoquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:14 schreef ß het volgende:
[ afbeelding ]
Het is ook niet helemaal duidelijk of je de hoeveelheid deeltjes of het aantal gram bedoelt. Het is aan jou om te beslissen.
Goeie zaakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |