Kuddob.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 08:51 schreef banaantjeEE het volgende:
Nu alleen nog een vraag stellen wanneer het jouw beurt is
voel je toch niet direct zo aangevallenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:40 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Kuddob.
Als de bevestiging 4 uur later, midden in de nacht komt zeker.
Doe ik niet, ik weet wie het zegtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:23 schreef Yankee het volgende:
[..]
voel je toch niet direct zo aangevallen
ah gelukkigquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:26 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Doe ik niet, ik weet wie het zegt. Is meteen als algemeen bedoeld.
Ik houd niet van grapjes die ik niet leuk vind.quote:Op zondag 30 januari 2011 09:07 schreef banaantjeEE het volgende:
Voor de duidelijkheid Flitspaal, het was wel een grapje hé
Of die je niet snapt?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:52 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik houd niet van grapjes die ik niet leuk vind.
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:31 schreef Flitspaal het volgende:
Gewone upload lukt me niet. Al uren zitten proberen.
Maar kijk hier maar:
https://spreadsheets.goog(...)ue&gid=0&output=html
voor de tweede keer......quote:Op woensdag 27 april 2011 21:34 schreef ß het volgende:
Ajacied422 heeft net zelf toegegeven vals gespeeld te hebben. Wordt hij hier voor bestraft?
Ik weet niet wat gebruikelijk is.quote:Als je je toch schuldig maakt aan dingen opzoeken en we komen daar achter dan krijg je of minpunten of je wordt uitgesloten voor een paar delen.
inderdaad, leek mij ookquote:Op woensdag 27 april 2011 21:35 schreef Bart het volgende:
Hij weet inderdaad wel veel dingen 'opeens' wel, en dingen die een jochie van 13 dat havo/vwo doet waarschijnlijk ook niet weet.
wat mij betreft doet hij een aantal delen niet mee. Dit omdat hij gisteren al er op gewezen werd dat google niet toegestaan isquote:Op woensdag 27 april 2011 21:36 schreef ß het volgende:
uit de op:
[..]
Ik weet niet wat gebruikelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |