In principe geldt dat voor iedereen die in de top 13 staat.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:01 schreef Yankee het volgende:
kijkende naar de ranglijst zijn er twee spelers die absoluut geen leven hebben.........
Neeuh toch niet hoor...quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:05 schreef Bart het volgende:
[..]
In principe geldt dat voor iedereen die in de top 13 staat.
Hulde!quote:
Helemaal goed. Goed weekend!!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:44 schreef Flitspaal het volgende:
Einduitslag van deze periode volgt in de loop van komende week pas vrees ik.
Mijn weekend is gigantisch druk.
Ik ben ook alleen even hier voor deze melding en dan weer offline.
Geen probleemquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:44 schreef Flitspaal het volgende:
Einduitslag van deze periode volgt in de loop van komende week pas vrees ik.
Mijn weekend is gigantisch druk.
Ik ben ook alleen even hier voor deze melding en dan weer offline.
Hahaha ok thanksquote:Op zondag 19 juni 2011 14:19 schreef Ireyon het volgende:
[AKQ] #2242 met de Larmarckiaanse evolutie
Het deel wat daarop volgde is ook leuk om te lezen
Leuke statsquote:Op zondag 19 juni 2011 14:19 schreef Ireyon het volgende:
[AKQ] #2242 met de Larmarckiaanse evolutie
Het deel wat daarop volgde is ook leuk om te lezen
Yankee staat twee keer in de top-3 over 2001-2250quote:Op zondag 19 juni 2011 14:19 schreef Flitspaal het volgende:
![]()
De uitslag staat er
![]()
En ook de nieuwe totaal-stand.
Kudos vanaf de campingquote:Op zondag 19 juni 2011 14:19 schreef Flitspaal het volgende:
![]()
De uitslag staat er
![]()
Goed bezig!!quote:Op zondag 19 juni 2011 14:19 schreef Flitspaal het volgende:
![]()
De uitslag staat er
![]()
Aagepast!quote:Op maandag 20 juni 2011 11:31 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Leuke stats.
[..]
Yankee staat twee keer in de top-3 over 2001-2250.
Geen probleem. Misschien is het een idee om het concept eerst hier te plaatsen....quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:03 schreef Ireyon het volgende:
Heeft er iemand bezwaar tegen als 'k de OP een beetje herschrijf? Sommige dingen staan er dubbel in of zijn achterhaald..
Dat dus. En in de laatste alinea kan de link naar oude topics vervangen worden door: Topicreeks: AKQ - Algemene Kennis Quizquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:06 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Geen probleem. Misschien is het een idee om het concept eerst hier te plaatsen....
De 15-minuten-regel bijvoorbeeld. Met de nogal tegenstrijdige toevoeging datquote:
Het deel over goedkeuren of stellen van een vraag is nogal rommelig en niet echt duidelijk voor nieuwkomers.quote:Dit geldt natuurlijk alleen voor lurkers en niet voor welwillende spelers. Als echter blijkt dat ook welwillende spelers hier zich schuldig aan maken dan worden ook zij bestraft.
In de OP of in de vragen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:51 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik zou vooral graag wat nieuwere en meerdere plaatjes zien
In de OPquote:
Ben benieuwd naar je voorstelquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:03 schreef Ireyon het volgende:
Heeft er iemand bezwaar tegen als 'k de OP een beetje herschrijf? Sommige dingen staan er dubbel in of zijn achterhaald..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de 5 tussenkoppen zou ik dan eventueel een mooie header kunnen photoshoppen. De onchristelijke tijdstippen staan natuurlijk niet vast, maar het lijkt me verstandig als daar een duidelijke grens voor komt. Nu is het nog teveel 'op gevoel' en dat biedt w.m.b. teveel ruimte voor discussie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |